AndroidHealthClinic

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

O ja weer vergeten. jemig ree......
 
Nu kijken hoe Jelle het er vanaf brengt tegen Anderson. Heb Jelle al jaaaaren niet meer zien gooien dus ben benieuwd :)
 
Korte potjes die eerste ronde.
 
Zo meteen live op RTL7 HD.
 
Dat was effe slowdarts van Pipe
 
Ooo hè hé ik was al inslaap gevallen :p:D

BEL.jpg
 
Mooi dat de Nederlanders vandaag door zijn gegaan. Spannende laatste partij tussen Lewis en Dolan. Jammer dat het publiek zich zo tegen Lewis keerde, zoals altijd... Snap niet wat het publiek altijd tegen Lewis heeft, vind het een hele sympathieke kerel. Enigszins logisch omdat Dolan Iers is en het toernooi in Ierland wordt gehouden, maar echt altijd is het publiek tegen Lewis...
 
Mooi dat de Nederlanders vandaag door zijn gegaan. Spannende laatste partij tussen Lewis en Dolan. Jammer dat het publiek zich zo tegen Lewis keerde, zoals altijd... Snap niet wat het publiek altijd tegen Lewis heeft, vind het een hele sympathieke kerel. Enigszins logisch omdat Dolan Iers is en het toernooi in Ierland wordt gehouden, maar echt altijd is het publiek tegen Lewis...

Dat snap ik ook niet, Mervyn King heeft daar ook vaak last van.
 
Dat snap ik ook niet, Mervyn King heeft daar ook vaak last van.

Mervyn is ook iets minder sympathiek imo.

Wel balen dat van Gerwen tegen van Barneveld moet. Maakt mij echt niet uit wie er wint van die 2, dus is het ook niet echt spannend om te kijken...
 
Zonde inderdaad dat de twee Nederlanders elkaar nu al treffen. Vindt het toch net wat opwindender om naar Michael te kijken, dus lichte voorkeur voor hem :D
 
Zonde inderdaad dat de twee Nederlanders elkaar nu al treffen. Vindt het toch net wat opwindender om naar Michael te kijken, dus lichte voorkeur voor hem :D

Dat is het zeker, ben groot fan van MvG geworden. vind hem het laatste jaar echt goed spelen.
En wat is het een moeilijk spel zeg, het lijkt zo makkelijk op tv, maar ik gooi nooit 180 :p
(ja ik heb ook een dartbord met pijlen in mijn trainingsruimte hangen)
 
Zonde inderdaad dat de twee Nederlanders elkaar nu al treffen. Vindt het toch net wat opwindender om naar Michael te kijken, dus lichte voorkeur voor hem :D
Normaal zou ik altijd voor van Gerwen zijn inderdaad, maar samen met hem vind ik Raymond ook echt een toffe kerel dus gun het ze allebei. Hoop op een mooie pot :)
Dat is het zeker, ben groot fan van MvG geworden. vind hem het laatste jaar echt goed spelen.
En wat is het een moeilijk spel zeg, het lijkt zo makkelijk op tv, maar ik gooi nooit 180 :p
(ja ik heb ook een dartbord met pijlen in mijn trainingsruimte hangen)

Ik gooi de laatste tijd ook af en toe nog een pijltje. 180 gooi ik echt nooit, 140 zelden en 100 met enige regelmaat :p
 
Als ik 1 pijl in de t20 heb gaat de rest in de s20, 5 of 1 :D
 
Back
Naar boven