Fitness Seller

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat dit een hele spannende partij gaat worden. Denk dat van Barneveld er daarna hard afgaat tegen Lewis..

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Heel spannend, haha!
 
LOL dat was een partij van niks.......
Succes Raymond !!!!!!!!!!!!

EDIT op het laatste moment een bouncer , wat zuur !
maar goed Lewis knalde u'm toch uit...
 
Laatst bewerkt:
Klasse apart die Taylor en Lewis en wat een tool is Wade zeg.
 
Jammer voor Barney maar was een vette wedstrijd tegen Lewis, dat zeker.
 
Mijn respect voor Wade is flink afgenomen. 74 gemiddeld...triest en dan die houding nog...pfff
 
als persoon die zelf de klachten van wade enigsinds ook heeft kan ik het wel deels begrijpen hoor, al zal ik het zelf niet doen... ik heb het er met veel mensen over gehad, dit was niet mooi van wade, maar types als wade/king/painter (rare vogels die niet direct sympathie oproepen) geven het darten ook kleur!
 
als persoon die zelf de klachten van wade enigsinds ook heeft kan ik het wel deels begrijpen hoor, al zal ik het zelf niet doen... ik heb het er met veel mensen over gehad, dit was niet mooi van wade, maar types als wade/king/painter (rare vogels die niet direct sympathie oproepen) geven het darten ook kleur!

Ik snap zijn problematiek wel: manisch depressief, maar dit was pure ongeinteresseerdheid en dat valt niet goed te praten. Vond hem de dag ervoor zo goed en dan dit.
 
.
 
Laatst bewerkt:
nee klopt maar nou en? Hadden mensen maar van hem moeten winnen, zo niet mag hij toch zelf weten wat hij doet, het is niet alsof hij op uitnodiging daar staat, staat daar door zn eigen goede spel en gister was het hem niet voor james... Shit happens en ik vind het ook jammer, maar goed
 
Vanaf morgen weer een toernooi met BDO en PDC darters. :-)

Harms, Kist, Barneveld en Gerwen onder andere stond er.
 
Erg leuk toernooi is dat, lekker allemaal door mekaar........
 
Zijn dus 8 groepen ofzo van 4 spelers en het begint om 1400 tot 1800 en dan van 2000 tot 2400.

Streams hebben ook de middag sessie geloof ik. Barneveld moet in de middag onder andere.
 
meen je die? dood saai toernooi man
 
Vanmiddag v Barneveld tegen O'Shea gekeken, was wel leuke pot.
 
Het niveau van de BDO zit dichter bij de PDC als ik had verwacht. Barney exit en Wade weer op zijn niveau. Leuk toernooi wel zo.
 
Weet iemand toevallig hoe die muziek heet die ze nu afspelen tijdens dat interview met Lewis :P?
 
Back
Naar boven