XXL Nutrition

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

V/D Voort was lekker positief na zn partij.:eek:

Lekker eerlijk die fast vinnie, is weer eens wat anders dan dat gebrabbel van voetballers. Vond het ook wel mooi dat ie nog even zei dat zn tegenstander er ook geen pepernoot van bakte.
 
Die man tegen wie die moest ook....hahaha, zelden zo iemand zien gooien
 
Vindt het niveau wel flink tegenvallen; hoop op een betere avond. Wat was die Dennis Smith langzaam zeg. Pfff en dat op het eind v/d avond....zzzzzz.
 
Logisch omdat er zoveel gasten meedoen en je soms zelfs nog kwalificatie rondjes ziet. Maar met de ronde wordt het uiteraard beter...
 
Toch jammer dat je mensen met een gemiddelde van 70 ziet gooien. Dat is wat ik regelmatig gooi als ik een avondje sta te darten thuis. Dat is toch geen WK materiaal...

Kijk wel uit naar de volgende rondes, dan hebben we hopelijk wat hoger niveau!
 
Eerste keer dat ik een wedstrijd op de live stream kijk dit WK en gelijk spannend! Jamie Caven tegen van Barneveld...

Bijna 9 darter op dubbel 12 na voor Caven en nu 2-2!
 
Toch jammer dat je mensen met een gemiddelde van 70 ziet gooien. Dat is wat ik regelmatig gooi als ik een avondje sta te darten thuis. Dat is toch geen WK materiaal...

Kijk wel uit naar de volgende rondes, dan hebben we hopelijk wat hoger niveau!

ik denk dat je jezelf flink overschat :P 70 gemiddeld over langere periode is best goed (incl. dubbels), ik kan zelf aardig darten en dit zijn mijn stats van de afgelopen 50 potten thuis:

Statistics

3 Dart Average: 59.539
1 Dart Average: 19.421
Checkout %: 16.39%
Top Checkout: 115
Total Scored: 92,405
Won Bull: 0 out of 0
Score Sheet

Scored >100: 138
Scored >120: 36
Scored >140: 52
Scored 180: 10
 
Mooie pot van Barney; goed gevochten. Heel positief!:)

Edit: had gisteren Taylor niet gezien. Uigeschakeld...zeer verrassend.
 
Vandaag begint het om 13.30. Ga zeker niet alles kijken, maar tussen het lopen en trainen door zeker ff gluren.;)
 
De grootste dartszender van NL noemen ze zich. Ik noem het een aanfluiting. Vanavond om 23.00 begint het pas, omdat Voetbal International en Koning Voetbal komen....zucht. Het is een WK mensen. Wake up!
Ik zie het al op Nederland 1 als het WK voetbal ervoor is. Ja, we gaan nu Nederland-Duitsland onderbreken, omdat Co Stompe en Vincent v/d voort over darts gaan praten. Nogmaals een aanfluiting!
 
De grootste dartszender van NL noemen ze zich. Ik noem het een aanfluiting. Vanavond om 23.00 begint het pas, omdat Voetbal International en Koning Voetbal komen....zucht. Het is een WK mensen. Wake up!
Ik zie het al op Nederland 1 als het WK voetbal ervoor is. Ja, we gaan nu Nederland-Duitsland onderbreken, omdat Co Stompe en Vincent v/d voort over darts gaan praten. Nogmaals een aanfluiting!

Voetbal is koning maar koning voetbal is flop. Wat een waardeloos programma.
 
De grootste dartszender van NL noemen ze zich. Ik noem het een aanfluiting. Vanavond om 23.00 begint het pas, omdat Voetbal International en Koning Voetbal komen....zucht. Het is een WK mensen. Wake up!
Ik zie het al op Nederland 1 als het WK voetbal ervoor is. Ja, we gaan nu Nederland-Duitsland onderbreken, omdat Co Stompe en Vincent v/d voort over darts gaan praten. Nogmaals een aanfluiting!
Helemaal mee eens !!!!
die commentaar geven ook, wat een sukkels.........:o
 
Als Wade er geen zin meer in heeft is het gauw gebeurd met die zuurpruim.
 
Back
Naar boven