Fitness Seller

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

zo dan, ik schakelde net in toen Phil een matchdart had en komt die Barney ineens terug tot 5-3 nu

Straks wint ie nog
 
barneyyyyyyyy machine

lawl

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 00:26 ----------

5-4 you mad?
 
arrogant ventje
 
Dafuq strijdend ten onder, jammer
 
Wtf was er opeens met Taylor lol. Gewoonlijk vind ik hem wel een baasje maar deze reactie was compleet achterlijk.

Ah well, Barney nog mooi teruggekomen, moet een stuk beter aanvoelen dan als ie met 6-1 opgerold zou zijn.
 
Wat een idioot die taylor zeg.
 
hoop dat MvG hem sloopt in de finale
 
Volgens mij speelde er wel meer deze partij.. Barney half aan het huilen... hele tijd Silvia nooit in beeld gezien. En ze kwam opeens later de zaal binnen en continu in beeld. Vind het sowieso vreemd als Barney halve finale speelt dat ze niet aanwezig was.
 
Phil was eerder al geïrriteerd toen het publiek begon te schreeuwen, ook gelijk daarna liet ie Barney terugkomen.

Stiekem hoop je dan toch op een wonder maar als die man gas geeft is ie onaantastbaar. Jammer van zijn reactie inderdaad.
 
Volgens mij speelde er wel meer deze partij.. Barney half aan het huilen... hele tijd Silvia nooit in beeld gezien. En ze kwam opeens later de zaal binnen en continu in beeld. Vind het sowieso vreemd als Barney halve finale speelt dat ze niet aanwezig was.
Ze was er, lijkt mij, wel gewoon hoor. Hij gaf d'r nog een knuffel voordat ie het podium op liep aan het begin van de match.
 
Logisch dat Phill Taylor zo reageerde die Barney is ook een verschrikkelijke kwal en trok hard aan zijn arm. Ongelofelijk Taylor was nog mals ik had Barney neer gehoekt verwend kreng.
 
Logisch dat Phill Taylor zo reageerde die Barney is ook een verschrikkelijke kwal en trok hard aan zijn arm. Ongelofelijk Taylor was nog mals ik had Barney neer gehoekt verwend kreng.

Not sure if srs...
 
Back
Naar boven