Fitness Seller

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

Toch een dikke nederlaag..
maar het gaat een stuk beter dan vorige week..

Nou MvG knal ze !!

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Yessssss...........
 
Haha nou ze zullen er vast wel tussenzitten. Over mezelf doe ik geen uitspraken.

Hoezo hoop je Lewis? Ik heb echt niks met hem. Ook niet veel met Taylor eigenlijk. Maar Lewis vind ik zo'n, zon bal.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

En kijken jullie dan ook fight night zaterdag? Zie de reclame net langskomen. Vind het altijd wel awesome. Kijk altijd samen met mn vriend op de bank lekker hangen.

Ik ben voor Lewis omdat ik hem gewoon erg sympathiek vind ten opzichte van Taylor. Taylor heeft soms van die onsympathieke momenten. Snap ook niet waarom het publiek altijd tegen Lewis is, hij doet nooit een vlieg kwaad en is altijd netjes.
 
Moest wel lachen om die 180 die MvG gooide toen hij ook op 180 stond. Hij vond het zelf ook wel grappig: No score.;):)
 
Moest wel lachen om die 180 die MvG gooide toen hij ook op 180 stond. Hij vond het zelf ook wel grappig: No score.;):)

Ik kon er niet om lachen, was een behoorlijk belangrijke leg, hij had Thornton daar kunnen breken...
 
Snap ook niet waarom het publiek altijd tegen Lewis is, hij doet nooit een vlieg kwaad en is altijd netjes.

Hij is dik maar heeft het allemaal voor mekaar. Geld + lekker wijffie geloof ik...en dat verteert de massa niet haha.
 
Ik kon er niet om lachen, was een behoorlijk belangrijke leg, hij had Thornton daar kunnen breken...

Ach, gewoon een foutje. Het was niet zo bedoeld. Hij wou gewoon de single raken.
 
Ach, gewoon een foutje. Het was niet zo bedoeld. Hij wou gewoon de single raken.

Hij had daardoor zo de partij kunnen verliezen, had een duur foutje kunnen zijn.
 
Hij is dik maar heeft het allemaal voor mekaar. Geld + lekker wijffie geloof ik...en dat verteert de massa niet haha.

Ja misschien wel. Ik weet niet, vind hem gewoon onsympathiek overkomen. Taylor kan ook een eikel zijn maar die is ook nog wel eens charmant (tot zover die kerels dat kunnen zijn).

Maar MvG is gewoon een baas :)

Oh en dit is Lewis vriendin, inderdaad een knappe vrouw:
2s8irrc.jpg
 
Ook voor Lewis, dat publiek is gewoon debiel.. Hollanders juichen ze voor Engelse Boeeen ze..
Tayol is een eikel ook in het spel , vuile cheater als het niet gaat...
 
Ook voor Lewis, dat publiek is gewoon debiel.. Hollanders juichen ze voor Engelse Boeeen ze..
Tayol is een eikel ook in het spel , vuile cheater als het niet gaat...

Ik heb voor Taylor ook weinig respect; dat gedoe met Barney en een x gezien dat de caller een foutje maakte en een 20 callde wat een 1 was en Taylor snel zn pijlen uit het bord haalde....:rolleyes:
 
Heb je daarom weinig respect ? Omdat hij de boel gewoon even lekker wilt opnaaien want meer is het niet. Is toch prachtige tv man, dat begrijpt'ie gewoon.

Welk publiek is ook alweer het ruigst ? In Glasgow toch ? Commentatoren hebben het er weleens over.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Oh en dit is Lewis vriendin, inderdaad een knappe vrouw:
2s8irrc.jpg

Klootzak is het ook. :-D
 
Dat was meer dan opnaaien, die kerel is zo af en toe gek.
en vals spelen met Darts.. hoe laag kan je gaan......
 
Heb je daarom weinig respect ? Omdat hij de boel gewoon even lekker wilt opnaaien want meer is het niet. Is toch prachtige tv man, dat begrijpt'ie gewoon.

Welk publiek is ook alweer het ruigst ? In Glasgow toch ? Commentatoren hebben het er weleens over.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------



Klootzak is het ook. :-D

Dat was meer dan opnaaien, die kerel is zo af en toe gek.
en vals spelen met Darts.. hoe laag kan je gaan......

Idd, weinig respect voor valsspelen en hij kan verschrikkelijk slecht tegen zijn verlies...
FF een correctie mijnerzijds. Taylor miste de dubbel 12 om een leg uit te gooien. De blinde caller gaf hem goed en Taylor haalde snel zijn pijlen uit het bord. Zie youtube.
Moet je ook goed kijken hoe Winstanley naar het bord tuurt. Die zie je echt denken van wat gebeurt mij nou?

http://www.youtube.com/watch?v=tCJOfmHnBgs
 
Laatst bewerkt:
Even een positief nieuwtje :)

Michael van Gerwen becomes the 2014 Dutch Darts Masters Champion with a 6-4 win over Mervyn King in the final .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mvg is ook gewoon een baas. En mervyn King, die naam heb ik lang niet meer gehoord. speelde hij niet heel lang voor de bdo?
 
Mvg is ook gewoon een baas. En mervyn King, die naam heb ik lang niet meer gehoord. speelde hij niet heel lang voor de bdo?

Ja best wel.
maar ook alweer een lange tijd voor de PDC.

"Mervyn King is een Engelse dartsspeler. Hij is in februari 2007 van de BDO overgestapt naar de rivaliserende PDC. Al op 13-jarige leeftijd gooide The King zijn eerste pijltjes richting het bord"

Groet, Ray..
 
Heb MvG gister inderdaad in een mooie partij zien winnen van Mervyn. Gemiddelde van 108, en Mervyn 107 ofzo.
 
Hoe gaat het met Chris Kist ? Die wilde toch richting PDC, moest'ie zich alleen ff plaatsen.
 
Back
Naar boven