XXL Nutrition

Darts Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gruwelijke partij van Raymond. Hij oogde heel rustig, gooide wat langzamer dan normaal ook. Maar gvd wat zonde van die bouncer aan het einde van MvG, had hem die 6-6 zo gegund.
 
Aaaha, dank je voor het updaten man :thumbup:
Ga zo wel op TV samenvattingen terug kijken maar ik denk dat het niet veel zal zijn in 40minuten (grootse dart zender van Ned):o
 
Aaaha, dank je voor het updaten man :thumbup:
Ga zo wel op TV samenvattingen terug kijken maar ik denk dat het niet veel zal zijn in 40minuten (grootse dart zender van Ned):o

Grootste dartszender van Nederland, niks uitzenden en moeten betalen voor de ****ing stream :roflol:
 
Gekeken via Wiziwig. Commentaar van Wayne Mardle. Altijd goed.:)
 
Dat is gratis toch ?
ik zit het nu te bekijken en lijkt me wel handig om me aan te meldden..

Ja, is gewoon gratis. Ze zenden ook de eredivisie uit en andere sporten. Nu weer betaald streams kijken. Waar zijn ze mee bezig bij RTL7?
 
Ja, is gewoon gratis. Ze zenden ook de eredivisie uit en andere sporten. Nu weer betaald streams kijken. Waar zijn ze mee bezig bij RTL7?

Tof, heb me er ook even aangemeld.
 
Ja, is gewoon gratis. Ze zenden ook de eredivisie uit en andere sporten. Nu weer betaald streams kijken. Waar zijn ze mee bezig bij RTL7?
Dank u, ik aal me zo even aanmelden..
RTL7 is echt slecht bezig en geen darten meer als er voetbal is,
en dat is er vaak en de samenvattingen zijn bagger en dan vergeet ik nog het beroerde commentaar waar zo ons van voorzien..
 
Vanavond weer darts op TV; (geen voetbal gelukkig) denk dat ik de PC aan houd voor het Engelse commentaar. Toch wel wat beter als het NLse.
 
Vanavond weer darts op TV; (geen voetbal gelukkig) denk dat ik de PC aan houd voor het Engelse commentaar. Toch wel wat beter als het NLse.
Dit zit ik net werkelijk zelf ook net te bedenken , ik dacht hey darten eerst een Engelsen zender zien te vinden..
GDV de besten minds think alike...

en dan gewoon in het Engels :p
 
Dit zit ik net werkelijk zelf ook net te bedenken , ik dacht hey darten eerst een Engelsen zender zien te vinden..
GDV de besten minds think alike...

en dan gewoon in het Engels :p

Gewoon Wiziwig aanknallen. Wayne Mardle als commentator. Perfect.:)
 
Gewoon Wiziwig aanknallen. Wayne Mardle als commentator. Perfect.:)
Ben nu pas klaar, zit ik nog naar het duo Bassie en Adriaan te luisteren.
na ja...

Betway Premier League Darts
Week Five

Result

Raymond van Barneveld 6-6 Dave Chisnall

Update
omdat het kan...:)
jammer van die laatste beurt van Raymond...
 
Inderdaad, maar wel de eerlijkste uitslag. :P
 
Het commentaar is kansloos. Maar wat dacht je van die mongool van een Co..?? Ik word al sacherijnig als ik die kop van hem zie...

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Nou ben benieuwd :) hopelijk gooien ze beide goed en wordt het zo'n masterlijke partij!
 
Het is wel aardig los ja :D

Eerste punt is binnen...

Lewis vs van Gerwen.
6-6 (Eind stand)...

Ray..
 
Laatst bewerkt:
Zucht... Nou dat was beetje teleurstellend
 
Drie keer 6-6 al nu, is wel een unicum denk ik. :D
 
Co die ff uitlegt hoe ze het allemaal moeten gaan doen. De kerel die nooit wat bereikt heeft in zn dart carrière...
 
Back
Naar boven