AndroidHealthClinic

Darts Topic

Bezoekers in dit topic

Een kwalitatief uitermate teleurstellende reactie... zielig mannetje...

Hij wijdt het zelf aan een griepje die hij onder de leden zou hebben. Ze hebben elkaar vergeven en laten hun relatie door zoiets doms niet kapot maken.. :o Snap ook echt niet waarom de grootste dartslegende zich tot zoiets verlaagd
 
Hij wijdt het zelf aan een griepje die hij onder de leden zou hebben. Ze hebben elkaar vergeven en laten hun relatie door zoiets doms niet kapot maken.. :o Snap ook echt niet waarom de grootste dartslegende zich tot zoiets verlaagd

ach ja... zou ik ook zeggen.. als je ook zo idioot uit je dak kunt gaan kun je ook wel even sportief zijn om iemand knap een hand te geven.. heeft niets met griepje te maken..
 
ach ja... zou ik ook zeggen.. als je ook zo idioot uit je dak kunt gaan kun je ook wel even sportief zijn om iemand knap een hand te geven.. heeft niets met griepje te maken..

Ben benieuwd wat ze er zelf van zeggen in interviews die we dinsdag gaan zien..
 
ach ja... zou ik ook zeggen.. als je ook zo idioot uit je dak kunt gaan kun je ook wel even sportief zijn om iemand knap een hand te geven.. heeft niets met griepje te maken..
+1
Wat een onzin inderdaad , griepje mijn arse !

Maar goed, vanavond beter :D
 
Vroeger had ik nog veel respect voor Mervyn King (doet er alles aan om te winnen, zo nodig het spel onderbreken als hij aan het verliezen is waaronder naar het toilet gaan), Raymond van Barneveld (z'n ego) en Phil Taylor (deze actie), maar door alle toestanden van hun, niet meer.
 
Ik las net op twitter dat de vrouw/vriendin van Phil Taylor tijdens de wedstrijd naar de kinderen van van Barneveld gespuugd zou hebben. Vandaar dat gedoe met Sylvia en tranen bij Raymond tijdens het ingooien na de laatste pauze.
 
Ik las net op twitter dat de vrouw/vriendin van Phil Taylor tijdens de wedstrijd naar de kinderen van van Barneveld gespuugd zou hebben. Vandaar dat gedoe met Sylvia en tranen bij Raymond tijdens het ingooien na de laatste pauze.

Lulz, wordt steeds erger daar. :roflol: Als het allemaal waar is.

Wat een onsportieve rot 'sport' is het toch. :P
 
Ik las net op twitter dat de vrouw/vriendin van Phil Taylor tijdens de wedstrijd naar de kinderen van van Barneveld gespuugd zou hebben. Vandaar dat gedoe met Sylvia en tranen bij Raymond tijdens het ingooien na de laatste pauze.
Dus alles gedaan om Barney uit zijn spel (terugkomst) te halen :o
en gelukt dus :mad:

mijn grote monster is ook helemaal Dart fan... gaat 2 keer in de week te darten:)
Aaa cool :cool: is ook erg leuk , als je het al een klein beetje kan :)

Ray............
 
Dus alles gedaan om Barney uit zijn spel (terugkomst) te halen :o
en gelukt dus :mad:


Aaa cool :cool: is ook erg leuk , als je het al een klein beetje kan :)

Ray............

anders had ie het niet gewonnen;)
 
Ben serieus hoor. Waardeloze reactie van Barney hij stond te janken als een verwend kind.
+1 gauw phil taylor de rug toekeren en rustig je pijltjes inpakken inplaats van hem te feliciteren
 
+1 gauw phil taylor de rug toekeren en rustig je pijltjes inpakken inplaats van hem te feliciteren

Ach, misschien moest hij het even verwerken. Dat lijkt me niet meer dan normaal.
 
''barney bewaard zijn beste pijlen voor oud&nieuw''
 
Ik denk dat daardoor phil zich geen houding wist te geven toen barney hem de rug toekeerde (je gaat natuurlijk niet staan wachten om gefeliciteerd te worden),als barney phil gewoon weg had laten lopen was er niks gebeurd
 
Ach, misschien moest hij het even verwerken. Dat lijkt me niet meer dan normaal.

Nee het is gewoon een smerig ego mannetje, je zag dat in het begin van de partij ook als het even tegen zit. Word die ****ing negatief, echt een waardeloos figuur. Volgens mij liet Phil hem die laatste sets ook expres winnen en dat Phil zo'n idee had van ondankbaar kreng ik verneder je niet en ga je staan janken vuile fag.
 
Lekker boeien hoe Taylor deed. Allebei meervoudig wereldkampioen, praten stoer over elkaar voor de wedstrijd. En dan hebben ze 2 uur staan knokken om de ander te laten verliezen op dat podium, natuurlijk is het dan niet one love voor elkaar. Elkaar in de armen vliegen en fake lachen is pas beta.
 
Back
Naar boven