AndroidHealthClinic

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom op MvG. whopaaa
 
Taylor staat als een krant te gooien. Prachtig!
 
Zonde dat Michael het net verprutste, 1-1 is misschien wel terecht, maar 2-0 voor Michael was mooier geweest natuurlijk
 
Zonde dat Michael het net verprutste, 1-1 is misschien wel terecht, maar 2-0 voor Michael was mooier geweest natuurlijk

Sowieso. Ik vind hamilton vs thornton een mooie partij. Leek een beetje op die van barney alleen moest hamilton tot 5-5 terugkomen.:)
 
Sowieso. Ik vind hamilton vs thornton een mooie partij. Leek een beetje op die van barney alleen moest hamilton tot 5-5 terugkomen.:)

Was zeker een mooie partij, zag Hamilton die partij nog binnenslepen...
 
Was zeker een mooie partij, zag Hamilton die partij nog binnenslepen...

Ja ik ook, ineens ging die thornton los ofzo en hamilton was ineens minder. Newton vs wade vond ik de slechtste partij die ik gezien heb, totaal geen gevoel van strijd ofzo. Die newton liep eerst 2/17 op zijn dubbels..:s
 
Mooie come back van Barney na 1-3 achterstand.

Wade- Newton was saai en onder niveau

Lewis- Whitlock was een te verwachte mooie pot, Whitlock heeft maar 2x verloren van Lewis.

Taylor- MvG was een mooie partij, jammer dat MvG z'n belangrijke dubbels miste
 
Mooie come back van Barney na 1-3 achterstand.

Wade- Newton was saai en onder niveau

Lewis- Whitlock was een te verwachte mooie pot, Whitlock heeft maar 2x verloren van Lewis.

Taylor- MvG was een mooie partij, jammer dat MvG z'n belangrijke dubbels miste

Dat klopt wel wat je zegt.

Wat een moeilijkheid altijd als ik wil praten over darten op de universiteit, niemand die ik ken kijkt naar darts:(
 
Ja ik ook, ineens ging die thornton los ofzo en hamilton was ineens minder. Newton vs wade vond ik de slechtste partij die ik gezien heb, totaal geen gevoel van strijd ofzo. Die newton liep eerst 2/17 op zijn dubbels..:s

Andersom denk ik, Hamilton ging goed gooien en Thornton werd minder ;)
 
Andersom denk ik, Hamilton ging goed gooien en Thornton werd minder ;)

Ja, maar ik bedoelde bij de 5-5. Thornton gooide 180 mee en nog 140 derbij etc
 
Was een leuk avondje; darts op de pc, voetbal op de tv. Mooie potten van Barney en van Gerwen. Bij van Gerwen-Thornton 0 breaks. Zie je zelden.:)
 
Was een leuk avondje; darts op de pc, voetbal op de tv. Mooie potten van Barney en van Gerwen. Bij van Gerwen-Thornton 0 breaks. Zie je zelden.:)

Eens. Van Barneveld gooide super lekker. Michael gooide helemaal niks. Die mag blij zijn met 1 puntje.. 0 breaks zie je inderdaad vrijwel nooit, was nog bang dat hij helemaal geen punt zou krijgen.
 
Doet het niet in Firefox
 
Vanavond is het kennelijk weer 20:15 ? Wunhundretenijtie


Edit: 20:21 "we staan weer aan de okki" hihihihi.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond weer een avondje darts.
 
haha de tering, nice wade :P als het loopt blijft het een grandioze speler
 
Back
Naar boven