MuscleMeat

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OP is a cool guy
 
Erg knap wat die kerel doet :o
Kom op MvG !!
 
Jahoooorrrrrrr
 
O manm !~Yedssssssssssssssssssssss ik kan niet meer typen wqaaaaaaaaaaaaaaa :D

He he..
ik heb geen nagels meer over , wat een held is die jongen zeg !!! in ieder geval mijn HELD !
 
Laatst bewerkt:
Ja , hij gooit het lekker van zich af........
 
Thumbs up voor MvG! Super prestatie! Wat een super spannende partij zeg, was er zelf gewoon zenuwachtig door :D
 
Halve finale MvG versus Wade en daarna Raymond versus Taylor. Daarna de finale, prachtige avond darts. Ik vermoed dat MvG wint, en dat Taylor van Raymond wint. En dat MvG daarna in de finale wint van Taylor :)

Wat jullie?

Had ik toch weer mooi gelijk :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=meDusZldBAY


Heerlijk met Engels commentaar.


27:15

"Every hold for Phil Taylor is like pure gold. That's awkward, that is awkward. Ohhh and that means; he has got to get it. ... Now then van Gerwen, double 8 did it earlier. Did it again. Game on headshaking the Power, this final is FARRR FAAR from over.

(foutjes voorbehouden)
 
Laatst bewerkt:
Gaat moeilijk worden voor Van Gerwen

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 20:15 ----------

Toch gewonnen. Wanneer is de finale?
 
Iemand gekeken of nog aan het kijken ?
ik heb Jong Oranje zitten kijken en nu op dbb :p
 
ja gekeken, alle nlers eruit geloof ik, mvg en barney nog over die hoeven vandaag pas... taylor en wade die met hun ogen dicht hun partij(en) wonnen, aantal semi-toppers die door een onbekende werden verslagen maar niks schokkends
 
ja gekeken, alle nlers eruit geloof ik, mvg en barney nog over die hoeven vandaag pas... taylor en wade die met hun ogen dicht hun partij(en) wonnen, aantal semi-toppers die door een onbekende werden verslagen maar niks schokkends

Wie wat waar welk toernooi? Waar wordt het uitgezonden? Of alleen online? Gvd heb ik weer wat gemist
 
Ik zie het ja, ben bang dat ik al meer dan de helft ga missen vanwege werk :(
 
jelle zit er ook nog in... leuke partijen vandaag, mvg tegen king, part tegen hankey en nog een paar
 
ja gekeken, alle nlers eruit geloof ik, mvg en barney nog over die hoeven vandaag pas... taylor en wade die met hun ogen dicht hun partij(en) wonnen, aantal semi-toppers die door een onbekende werden verslagen maar niks schokkends
Thank you so much sir :cool:

precies wat ik wou horen , Co (lucifertje) is sowieso eerste ronden voer :p
en daar reken ik Scholten nu ook bij (last van ze schouder hoorde ik , ja ook)

vandaag maar Darts streaming online zoeken....
 
Back
Naar boven