Fitness Seller

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gisteren de partij van Micheal van Gerwen tegen Colin Lloyd gezien, dat was een mooie pot jammer dat dit een 1e ronde partij betrof.
Helemaal mee eens, was een top partij :cool:
jammer dat een zeer goed spelende Colin het podium weer moest verlaten.....
 
Dat is het zeker Ray
 
Wat een negativiteit van Van Barneveld.
 
Geweldige partij tussen James Wade en Simon Whitlock 18-16. Hoop dat Wade Taylor ook nog ff pakt.:)
 
Geweldige partij tussen James Wade en Simon Whitlock 18-16. Hoop dat Wade Taylor ook nog ff pakt.:)

Ik had liever Whitlock zien winnen ook al heb ik niks tegen Wade, vanavond Lewis die waarschijnlijk klop krijgt van Hamilton.
Lewis gooit onder zijn kunnen op dit toernooi en word alleen maar dikker, hij kan beter bij Justin Pipe in de leer gaan die kan hem wel wat leren over training en voeding en dat een goede algehele conditie belangrijk is.
 
Ik had liever Whitlock zien winnen ook al heb ik niks tegen Wade, vanavond Lewis die waarschijnlijk klop krijgt van Hamilton.
Lewis gooit onder zijn kunnen op dit toernooi en word alleen maar dikker, hij kan beter bij Justin Pipe in de leer gaan die kan hem wel wat leren over training en voeding en dat een goede algehele conditie belangrijk is.

Vindt die show van Pipe na een overwinning leuk om te zien. Volgens mij was hij cagefighter. Ja, Lewis gaat aardig naar de 150kg.
 
MvG vanvond :D
kooivechter is hij (Pipe) geweest ja..
 
pipe is idd een eindbaas, ondanks zn trage spel
 
Vanavond topavondje: Van Gerwen-Lewis en Taylor-Wade. Hoop op een finale Van Gerwen-Wade.
 
Vanavond finale Taylor-Lewis denk dat Taylor wint met 18/9
 
Jammer; voor deze finale blijf ik niet thuis.

Ik ook niet, heb Taylor al zo vaak zien winnen. met een toernooigemiddelde van +-105 zijn er geen spelers die kunnen winnen.
 
Same here.
Word weer z'n zakelijke overwinning.....
 
voor degene die niet kijkt: je mist heel wat haha
 
Nee ik kijk toch maar wel LOL.....
ik weet dus wat je bedoelt met de stand :D;)
 
Taylors kwaliteit is dat hij altijd wanneer het écht moet goed gooit. Lijkt me behoorlijk frustrerend voor zijn tegenstanders zeg.. Lewis gooide ook erg goed namelijk. Taylor heeft maar zelfden een gemiddelde onder de 95.
 
Back
Naar boven