XXL Nutrition

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat ik wel een beetje verstand van darts had, maar 3-0 voor Pipe had ik nooit durven voorspellen :o
 
Zo, en we zijn OOK van start ..goedemorgen MvG !
EDIT oef wat een niveau zeg !!
 
Laatst bewerkt:
Tjonge, die van Gerwen zeg. Eerst Barney afdrogen en dan a la Phil Taylor het dartbord van de muur halen; kan nog leuk worden.
 
Tjonge, die van Gerwen zeg. Eerst Barney afdrogen en dan a la Phil Taylor het dartbord van de muur halen; kan nog leuk worden.
Valt niet veel over te zeggen, het kan namelijk heel goed dat dit aan hem gevraagd is.
begin me wel stierlijk te irriteren aan die verslaggevers :mad:

echt.. lullen maar wat raak,
geld ook voor co en die anderen lange lul.. de enigste die nog normaal lult is Vincent..

wat voor een Dartborden gebruiken jullie eigenlijk ? (lol even wat anders)
ik kon een tijd geleden een goedkope 5x batch kopen van een sluitende PerrySport.
darts2222.jpg
 
Er is mij een Bull's Advantage 2 aangeraden, en die heb ik maar gekocht. alles bij Dibo in Deventer gekocht trouwens.
Hoorde pas dat ik het bord moest draaien om de slijtage te verdelen, ook maar gedaan dus. het 20 vakje was al aan het slijten ja.
 
zeik, gister met 6-4 verloren in de competitie haha! past dat ook hier? :P
 
Gisteren van Lewis 3-0 verloren had ik zeker niet verwacht van hem. Hopen dat Taylor het beter doet vanavond.
 
Ik heb een Winmau blade 3 thuis, goed bord :)
 
Zit nu die Winmau world masters te kijken via die livestream, wat een verschrikkelijk slecht camerawerk zeg :(
 
Dekker gewonnen na wereld start van Eccles.
 
Een na laatste dacht ik..

Check als laatste !!
 
Volgens PDC site:

Friday October 11
Quarter-Finals
Andy Hamilton v Justin Pipe
James Wade v Simon Whitlock
Phil Taylor v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Dave Chisnall
 
Check dat , als aller laatste !!!
 
Back
Naar boven