MuscleMeat

Darts Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eerste resultaat...
Dave Chisnall 7-5 Robert Thornton.


Moes de partij is later op de avond, sorry !
 
Taylor - MvG zou wel weer als laatste zijn zodat iedereen blijft kijken..

Heb een weddenschap met een maat van mij, €20,- op MvG, we'll see:D
 
Oo ja dat is logisch ,thank you sir..

Peter Wright 7-3 Wes Newton.
-------------------------------
Raymond vs Anderson , next..

7-2 Eind resultaat. :D
-------------------------------
Taylor vs MvG next.

0-7 Eind! LOL! ..

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Jezus wat een slacht(whitewash) partij weer !! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
-------------------------------
Simon vs Lewis next.
 
Holy ****! Ik heb bazen partijen gemist! Ik zag nog snel iets van de nabeschouwing van van gerwens partij. Maar ik hoorde het volgens mij niet goed want wat was van gerwens gemiddelde?? 115?

Nu maar Withlock - Lewis kijken. Ook erg leuk :)
 
Dit word (is) ook weer een (whitewash) slachtpartij..
toch een leg...

1-7 Eind.. Simon vs Lewis.

Taylor moest duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe pijlen, en werd door de wereldkampioen getrakteerd op een 'whitewash': 7-0

Michael van Gerwen heeft vanavond geschiedenis geschreven in de Premier League. Tijdens zijn wedstrijd tegen Phil Taylor gunde hij zijn tegenstander geen leg, waardoor er voor de vierde keer in de historie een 'witewash' genoteerd werd. Taylor gooide te weinig tripples met zijn nieuwe pijlen, en kwam er tegen de Nederlander niet aan te pas: 7-0.

Nadat in de eerste leg al gelijk een break werd geforceerd, gooide Van Gerwen een 121-finish op de bulls-eye om op 2-0 te komen. Nadat hij in de derde leg zijn eerste 180-er gooide, brak hij Taylor voor een tweede keer. De Engelsman kon een leg later zijn eerste leg binnenhalen, maar miste twee darts op de dubbel twaalf. Met een twee-dart 64-finish kwam Van Gerwen vervolgens op 4-0.

Met een 81-finish ging ook de derde leg die door Taylor werd begonnen naar 'Mighty Mike', waarna hij via tops zijn eerste punt wist binnen te halen. De Engelsman kreeg vervolgens nog de kans om alsnog een leg te winnen, maar miste wederom twee pijlen op de dubbels. Van Gerwen kende vervolgens geen genade, en haalde de overwinning binnen met een 60-finish: 7-0.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:banana:

109.59 was MvG zijn gemiddelde...
 
Taylor heeft net weer aardig verloren 2-6.
als ik hem was , zou ik die oude pijlen meteen weg gooien...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Onbelangrijk partijtje

Dan nog. Niet goed voor de algemene vorm en de mindset. Maar Taylor komt wel weer terug. Blijft een baas.
 
Taylor doet het weer.
al is het niet belangrijk...


Darts News
Coral UK Open Qualifier Three

Quarter-Finals Results

Phil Taylor 6-1 Gary Anderson
Peter Wright 6-2 Terry Jenkins
Dean Winstanley 6-1 Mark Walsh
Adrian Lewis 6-2 Mark Webster

Final Result

Phil Taylor 6-2 Adrian Lewis
Coral UK Open Qualifier Three

Final Result

Phil Taylor 6-2 Adrian Lewis

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vanavond weer een lekker avondje Premier League.
 
Yes yes! Vanaf 20.00 gaat het weer los. Ben deze X wel op tijd thuis :)
 
Is toch geen moer aan? Stel dikke faggots die een beetje pijltjes aan t smijten zijn..
 
Is toch geen moer aan? Stel dikke faggots die een beetje pijltjes aan t smijten zijn..

Als je het zo bekijkt is er niets aan. Klopt.
Schaatsen: beetje dom rondjes rijden.
Voetbal: met 22 man stom achter een balletje aan rennen.

Ik heb er iig zin in.
1000 kcal hamburgertje erbij. Nom nom.
 
Ben reuze benieuwd wat het gaat worden vanavond. Hoop stiekem op ongeveer dezelfde uitslagen als vorige week.
 
Vorige week gemist vanwege 'naar het voetbal' maar nu pak ik hem weer ff mee.
 
Back
Naar boven