XXL Nutrition

Darts Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vorige week ook gemist. Was trainen. Maar nu lig ik op de bank klaar voor een heerlijk avondje darten hopelijk.
 
Taylor zal anders voor de dag komen vanavond :p

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Nou weet niet waarom Ray nou weer zijn shafts heeft veranderd,
zijn hele worp is naar de kloten IMHO...

en verloren dus.........
 
Taylor zal anders voor de dag komen vanavond :p

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Nou weet niet waarom Ray nou weer zijn shafts heeft veranderd,
zijn hele worp is naar de kloten IMHO...

en verloren dus.........

Beetje onverwacht; stond toch met 5-3 voor.
 
Beetje onverwacht; stond toch met 5-3 voor.

Ja hij begon redelijk goed,
maar ik heb ook het idee dat Ray's zijn pijlen zo los hangen nu.. dat had hij nooit..

na ja je kan ook niet elke dag 200% zijn, volgende week weer beter...
 
Godsamme weer alles gemist. Kwam vriendin langs met liefdesproblemen. Kon moeilijk aan der vragen of het kon wachten omdat ik darten wilde zien xD nu dan maar withlock - Anderson kijken.
 
Dat kan gebeuren, dart je zelf ook Moes ?
 
Dat kan gebeuren, dart je zelf ook Moes ?

Als haar antwoord hierop ja is zie ik het somber in dat Moess knap is :o

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Godzijdank.
 
Als haar antwoord hierop ja is zie ik het somber in dat Moess knap is :o

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Godzijdank.
:D lol...
Nee het is net zoals bij voetbal. Super om naar te kijken, bak er zelf niks van haha.
eHeheh..
Oo ik denk dat ik het kan (darten) wat tevens voor mijn voetbal loopbaan geld :p
 
Als haar antwoord hierop ja is zie ik het somber in dat Moess knap is :o

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Godzijdank.

Haha en al zou ik heel lelijk zijn. Wat maakt dat dan uit voor jullie? ;) nee vind het leuk om te doen, darten, poolen etc ben er niet perse goed in ofzo.

Dart jij wel dan Ray?
 
Alleen nog lekker thuis, heb wel competitie gedaan.. maar geen hoogstaand nivea..
Oo heb ook nog competitie Snooker gedaan, ook zo verslavend spelletje (in mijn geval)...
 
Oké cool. Snooker ook zo iets ja. Nooit gedaan. Kijk af en toe op eurosport.

Withlock laat het aardig liggen. 62 finish had wel gemoeten.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Nou eens zien wat Taylor er van bakt. Ik denk dat hij er over heen klapt. Like a boss.
 
Haha en al zou ik heel lelijk zijn. Wat maakt dat dan uit voor jullie? ;) nee vind het leuk om te doen, darten, poolen etc ben er niet perse goed in ofzo.

Dart jij wel dan Ray?

Ik voel me fijner op een forum tussen knappere vrouwen.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Oké cool. Snooker ook zo iets ja. Nooit gedaan. Kijk af en toe op eurosport.

Withlock laat het aardig liggen. 62 finish had wel gemoeten.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Nou eens zien wat Taylor er van bakt. Ik denk dat hij er over heen klapt. Like a boss.

Ik gok en hoop op Lewis.
 
Als haar antwoord hierop ja is zie ik het somber in dat Moess knap is :o

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Godzijdank.

Ik voel me fijner op een forum tussen knappere vrouwen.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------



Ik gok en hoop op Lewis.

Haha nou ze zullen er vast wel tussenzitten. Over mezelf doe ik geen uitspraken.

Hoezo hoop je Lewis? Ik heb echt niks met hem. Ook niet veel met Taylor eigenlijk. Maar Lewis vind ik zo'n, zon bal.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

En kijken jullie dan ook fight night zaterdag? Zie de reclame net langskomen. Vind het altijd wel awesome. Kijk altijd samen met mn vriend op de bank lekker hangen.
 
Weer een whitewash voor Taylor?:D Zou lachen zijn!

Begint er steeds meer op te lijken hehe
 
Nou Taylor gooit ook echt waardeloos.
 
Yeaaaaaaaaaaaa zijn eerste leg.........
EDIT netjes van Taylor die 140 finish...
 
Nou 140 kom op! Jaaaaa hoor!

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Nou dat was een kansloze pot van Taylor. Wordt wat volgende week.
 
Back
Naar boven