MuscleMeat

Darude0306

Bezoekers in dit topic

darude0306

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
4.629
Waardering
6.334
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
> 50%
Ach, mijn andere topic is al erg open en eerlijk...maar ben wel benieuwd wat jullie te vragen hebben.

Shoot! :schoot:
 
Wat zijn je doelen?
Blijf je natty?
 
Wat zijn je doelen?
Blijf je natty?

Doelen zijn niet zo interessant (voor anderen); Ik wil fit worden/blijven! Zoals wellicht bekend ben ik inmiddels zo'n 40 kilo afgevallen. Gewicht schommelt rond 90/91kg, vet% geen idee. Wil ik binnenkort uit nieuwsgierigheid wel een keer laten meten, maar boeit me eigenlijk niet zo.

Officieel ben ik al niet natty meer. Heb SARMs geprobeerd, maar die 'kuren' waren niet goed genoeg voorbereid. Qua eten zit ik altijd goed, maar heb veel met blessures/operaties te maken gehad vorig jaar. Daar dus niet uitgehaald wat erin zat vermoed ik. Ga ik dat nog eens proberen? Waarschijnlijk wel. Ik ga vanaf half oktober terug naar de sportschool en zeg ik Crossfit (met een beetje pijn in mijn hart) gedag. Als ik dan weer goed in het sportschool ritme zit, zal er vast nog wel wat in gaan. De spuit? Nooit! Orals? Who knows...Ook daar zal ik open en eerlijk over zijn in mijn trainingspost.
 
Welke herinnering van afgelopen jaar geeft je de grootste glimlach op je gezicht?
 
Je hebt weleens aangegeven volgens mij dat je vrouw eigenlijk ook wat meer zou mogen sporten. Zorgt het sporten van jou niet voor scheefgroei in jullie relatie?
 
Welke herinnering van afgelopen jaar geeft je de grootste glimlach op je gezicht?

Wat een leuke, maar lastige vraag! :thumb:

Mogen het er meer zijn?

- reacties op foto's die ik hier heb gepost; altijd +100 en een glimlach
- lijf zien veranderen in de spiegel
- mijn vrouw en kinderen die mij complimenten geven over mijn voortgang
- de beslissing om per volgend jaar een hond te kopen
- trainen met vrouw en kids

Heb er veel hoor ;)

Je hebt weleens aangegeven volgens mij dat je vrouw eigenlijk ook wat meer zou mogen sporten. Zorgt het sporten van jou niet voor scheefgroei in jullie relatie?

Mijn vrouw is sinds een aantal weken/maanden weer begonnen met sporten. Dat is voor mij ook de hoofdreden dat ik terug ga naar de sportschool. Om haar gemotiveerd te houden (op haar verzoek). Zij is ontzettend trots op wat ik afgelopen anderhalf jaar bereikt heb en nee, zorgt zeker niet voor scheefgroei. We zijn 20 jaar samen, dus gunnen elkaar alles en hebben veel respect voor elkaar. Ik dus ook voor haar en het feit dat zij niet hetzelfde is als ik en niet per se dezelfde discipline heeft. Ze heeft in het begin wel eens gezegd dat ik niet moet overdrijven, maar kwam daar met alle resultaten snel op terug. Ik hou van mijn vrouw! :heart:
 
Wat een leuke, maar lastige vraag! :thumb:

Mogen het er meer zijn?

- reacties op foto's die ik hier heb gepost; altijd +100 en een glimlach
- lijf zien veranderen in de spiegel
- mijn vrouw en kinderen die mij complimenten geven over mijn voortgang
- de beslissing om per volgend jaar een hond te kopen
- trainen met vrouw en kids

Heb er veel hoor ;)

Ik hou van lastige vragen :)
Hele mooie antwoorden!
 
Vanaf oktober? Doe je nu dan nog aan crossfit of wat bedoel je? Dacht dat dat niet meer ging vanwege te belastend?
 
Vanaf oktober? Doe je nu dan nog aan crossfit of wat bedoel je? Dacht dat dat niet meer ging vanwege te belastend?

Ik Crossfit nu nog (ca. 4x per week)...tot half oktober. Dan is mijn abo daar afgelopen. Belastend is ook een reden dat ik ermee stop, maar niet de hoofdreden. Merk dat het erg blessuregevoelig is, indien je de techniek niet beheerst. En met een al 'zwakke' onderrug, kan dat dus snel misgaan. Dat heb ik in de sportschool niet, dus dat is ook een reden dat ik daar naartoe terugga.
 
Wat is/was bij jou het meest effectief dat je hebt gedaan om gewicht/vet te verliezen?
 
Wat is/was bij jou het meest effectief dat je hebt gedaan om gewicht/vet te verliezen?

Men zal als antwoord verwachten; Sporten. Maar bij mij is het aanpassen van mijn voeding het meest effectieve geweest wat ik ooit heb gedaan. Sporten was alleen maar ondersteunend daarbij. Ze zeggen niet voor niets; Abs kweek je in de keuken!

En bij jou? Of moet ik vraag voor je eigen AMA topic bewaren? ;)
 
Men zal als antwoord verwachten; Sporten. Maar bij mij is het aanpassen van mijn voeding het meest effectieve geweest wat ik ooit heb gedaan. Sporten was alleen maar ondersteunend daarbij. Ze zeggen niet voor niets; Abs kweek je in de keuken!
Helemaal waar. 70% voeding, 30% beweging.

Bij mij ligt het wat specifieker. Ik heb geen stop wat eten betreft en minder of weinig eten was alsnog veel te veel. Je kunt dan hardlopen en trainen wat je wilt, je verliest er geen vet door.
Het lukte mij pas daar een weg in te vinden na het precies bijhouden van hoeveel kcal ik verbrand tegen hoeveel kcal ik naar binnen werk. Ik weeg dus alles wat ik eet en houd het precies bij, hetzelfde doe ik ook met de kcal tijdens cardio en krachttraining. Alles wordt bijgehouden in een excel sheet en met mijn Fitbit. Zo kan ik het precies sturen.

Of moet ik vraag voor je eigen AMA topic bewaren? ;)
Kan me niet voorstellen dat daar mensen op zitten te wachten...
 
Kan me niet voorstellen dat daar mensen op zitten te wachten...

...Waiting...

waiting.gif
 
Waarom misschien wel AAS willen slikken maar niet willen spuiten? Is spuiten niet effectiever en beter voor je nieren en lever?
Wanneer ga je beginnen met de kuur? :windup::D
 
Waarom misschien wel AAS willen slikken maar niet willen spuiten? Is spuiten niet effectiever en beter voor je nieren en lever?
Wanneer ga je beginnen met de kuur? :windup::D

Je blijft inderdaad best weg van orals. Injecteren is minder ongezond, vooral als je rekening houdt om:

- bescheiden doseringen te gebruiken
- milde middelen kiezen als je niet meer van de jongste bent (test, primo, mast)
- korte kuren (8 weken) en voldoende OFF tijd zodat je eigen productie op gang kan komen
- (half) jaarlijks je bloed te laten prikken
- HCG te gebruiken voor een vlot herstel

Volg die 5 stappen en je bent al een eind op weg om te kuren met voldoening.
 
Waarom misschien wel AAS willen slikken maar niet willen spuiten? Is spuiten niet effectiever en beter voor je nieren en lever?
Wanneer ga je beginnen met de kuur? :windup::D

Seriously?? :roflol:

Dat zijn terechte vragen (die in de eerste zin dan)... Antwoord daarop is simpel. Ik durf niet te spuiten, dat weet je toch? :roflol:
 
Back
Naar boven