XXL Nutrition

Darwin Awards (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar is de tijd van buiten doelloos rondhangen gebleven..

Waar is de tijd daarvoor van elke avond de Bijbel lezen en met de handjes boven de lakens naar bed, of je krijgt de ballenknarser...
 
Tsjechische man opgegeten door leeuw die hij hield als illegaal huisdier
Een Tsjechische man, die zonder vergunning twee leeuwen op zijn terrein had, is dinsdagmorgen door een van hen, een negenjarig mannetje, in Zdechov, een dorp in het oosten van Tsjechië, aangevallen en gedood.

Een onderzoek werd ingeleid om de omstandigheden van het incident te achterhalen. Het 34-jarige slachtoffer hield de beide roofdieren, naast het mannetje ook nog een drachtige leeuwin, zonder toestemming van de lokale veterinaire diensten op een afgebakend terrein zonder een bouwvergunning. “De politie zag zich genoodzaakt om beide dieren af te maken om bij het lichaam van de man te geraken”, zei een politiewoordvoerster.

Het slachtoffer bracht de leeuw sinds 2016 groot en de leeuwin sinds vorig jaar. De aanwezigheid van de dieren zorgde voor onrust onder de 600 inwoners van het dorpje Zdechov. De man maakte in juni vorig jaar nog een wandeling met de leeuw buiten zijn terrein. Het dier werd aan de leiband gehouden maar viel een voorbijrijdende fietser aan. Die raakte gewond, maar de politie klasseerde het voorval als een verkeersongeval.

In Tsjechische privédierentuinen vertoeven volgens het ministerie van Milieu in Praag 44 leeuwen, 49 poema’s, 20 tijgers, 15 ocelotten en 8 luipaarden
 
  • Like
Waarderingen: mat
Jammer, had het schijt wel eens willen zien van die leeuw na het opvreten.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Weer twee minder. :(

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCou3eDclF0R32%2Fgiphy.gif
 
Wat is dat toch met die figuren die denken dat dit een huisdier is:



Mr. T @ 1:00
 
Laatst bewerkt:
Chimpanzee als huisdier :emo:


He rips her face off!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Daarom kom ik niet in de buurt van chimpansees. Ze stompen je zo in elkaar.
 
Ik had als kind al kijkie op apen. Wou ook nooit het gorillahuis in in Artis.

Als kind dat gebeurde toen met Bokito had je je me kunnen opvegen.
 
Ik kom alleen in de buurt van Dwergzijdeaapjes.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik ben 'n silverback. Althans dat wilde ik vroeger.
 
Tsjechische man opgegeten door leeuw die hij hield als illegaal huisdier


Hij liep met een leeuw aan een riem alsof het een hond was :roflol:

Sorry hoor maar dan heb je niet door wie wie uit laat, als die leeuw links wil en jij rechts ga je toch echt links..
 
Twee doden nadat wagen bij politie-achtervolging in kanaal rijdt
In Hautrage, een deelgemeente van de Henegouwse stad Saint-Ghislain, zijn twee mensen om het leven gekomen nadat ze met hun wagen in het kanaal waren beland. Ze werden achtervolgd door de politie, zo meldt het parket van Bergen.

De lokale politie wilde zondagavond rond 23.00 uur een controle uitvoeren op een wagen met drie inzittenden. Maar de bestuurder reed weg om aan die controle te ontkomen, waarop de agenten begonnen met het inzetten van de achtervolging.

Volgens het parket is het duidelijk dat de bestuurder de weg niet kende. Hij reed zich klem aan een brug die wegens werken was gesloten en besliste dan maar een kleine zijweg in te slaan. Uiteindelijk kwam het voertuig in het water terecht.

Twee van de drie inzittenden wisten uit de wagen te ontsnappen, maar een van hen stierf in het water. De andere persoon werd door de hulpdiensten uit het water gehaald en ligt nu met onderkoeling in het ziekenhuis. De derde inzittende slaagde er niet in de wagen te verlaten en is om het leven gekomen.
 
De 18-jarige jongen die vannacht om het leven kwam bij een ongeluk in Rotterdam blijkt een gevaarlijke stunt uit te hebben gehaald. Hij hing als passagier uit de auto toen hij met zijn hoofd tegen een paal knalde die langs de weg staat.
:$

Doet me eraan denken dat ik Hereditary eens opnieuw wil zien.
 
Back
Naar boven