AndroidHealthClinic

Daryl's Fotolog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prima gewerkt !! Al vraag ik me toch sterk af hoe het komt dat jij in uw cut geen massa pakt en bv. Rosta duidelijk wel.
Of is de traag werkende schildklier hier de oorzaak van ?

Voorts hebben we quasi gelijke beginstats. ik leef momenteel op 1850 kcal op 78 kg waarvan 60 vvm. Hoop met ca. 3u cardio per week men vetpercentage te verlagen en geliktijdig met 3 full-bodytrainingen per week zoals Rosta toch wat massa te pakken. Lijkt nog niet zo evident......

Inderdaad, ik vind het zeer nice van die 2 anderen dat ze toch nog wat massa gepakt hebben.

Misschien omdat ze in het begin al over massa beschikten? Ik ben eigenlijk als complete noob begonnen dus zonder veel VVM begonnen. Toch wel opmerkelijk inderdaad van die 2 anderen. Weliswaar een beter resultaat dat ze hebben neergelegd.
 
Zeker is dat een goed resultaat. Maar wat daryl al zegt. Hun beschikte al over VVM etc. Kan nu niet goed de topics bekijken maar gisteren zag ik de persoon van 180kg die is in een "korte tijd" van weinig gewicht naar 180kg gegaan. Hiervoor heeft die al flink ge fitnesst. Stond ook in t topic. Verder moeten hun wel over goede genen beschikken die ik/wij helaas niet hebben. Maar als zware endo zal het goed moeten komen in de cleanbulk.
 
180 kg ?? Sorry hoor Cainoo maar ik volg even niet. De vvm van de heren in beide aangehaalde topics was anders ook niet zo spectaculair te noemen hoor.

Iemand anders nog meningen ??
 
Iemand anders nog meningen ??

Rosta heeft 20 weken echt gecut. -> wel een dik resultaat neergezet! Maar daarna is hij direct weer beginnen bulken. Ik daarentegen heb 52 weken gecut. En als ik die progressie van die andere zie word ik wel een beetje kwaad in de goede zin. Maar goed, ik zat met een trage schildklier die nog niet diagnosed was dus kan er iets mee te maken hebben.
 
180 kg ?? Sorry hoor Cainoo maar ik volg even niet. De vvm van de heren in beide aangehaalde topics was anders ook niet zo spectaculair te noemen hoor.

Iemand anders nog meningen ??


Njah.. RonSteens -> 184 kg.

''Ben altijd een actief iemand geweest, maar vanwege depressie en gameverslaving(niet meer) was ik enorm veel aangekomen. toen ik begon in februari woog ik 184 kilo(I Know..).''

En op de foto's van 184kg zie je dat hij toen hij nog niet dik was al veel had gefitnesst.
 
Aangezien er toch mensen blijven kijken, ga ik mijn cleanbulk ook met fotootjes loggen.

Mijn voeding is momenteel:

250 gr rijst ongekookt
+-200 gr eiwit (shake, kip, blik tonijn,...)
groenten naar believen
en nog wat koolhydraatjes die ik via shakes probeer binnen te krijgen.

Ik word er merkbaar er precies ook nog wat droger door, des te beter natuurlijk! :-)
 
You go boy!
 
Top progressie kerel! ben zelf van 100 naar 60 gegaan en zit nu op de 80.
 
Update november in de beginpost!

Hopelijk krijg ik wat response/tips van jullie of hetgeen dat ik nu wil doen (terug afbouwen naar onderhoud) wel een goed idee is.

alvast bedankt!
 
Bro, laat je niet gek maken. Ik herken de ups/downs! Ik weet dat je er zult komen, en dat weet je zelf ook! (We) gonna do this! Als ik eerlijk ben, je hebt nu veel VP erbij gekregen. Je vindt het niet leuk om te cutten dat heb je me verteld. Maar binnenkort is het dus alweer zover. Maar het gaat lukken! Je hebt zeker spiermassa meegepakt.
 
Als ik eerlijk ben, je hebt nu veel VP erbij gekregen. Je vindt het niet leuk om te cutten dat heb je me verteld. Maar binnenkort is het dus alweer zover. Maar het gaat lukken! Je hebt zeker spiermassa meegepakt.

zeker gaan we d're allebei komen m8 ! ;)

Ja zit eigenlijk best wel wat twijfelen over wat ik momenteel moet doen, ik ga niet echt cutten maar wel een beetje aan de kcals zitten. Zolang ik geen krachtverlies heb in de gym hoef ik me volgens mij geen zorgen te maken.

thx voor het antwoord!
 
Update december-januari!
 
Back
Naar boven