- Waardering
- 134
yasmin zei:toch maar even op inhaken,
het begon met:
das pas cutten
nu heb ik genoeg atleten gezien die zonder hulpmiddelen geweldige prestaties hebben neergezet en dat vind ik tig keer knapper!
zij hebben daar nog harder voor moeten werken, dus:
DAS PAS CUTTEN
Ik kijk liever naar de prestaties van vrouwen zoals Tanji Johnson (www.tanjijohnson.com) of Jaime Franklin. Zoek is bij de vrouwen sectie naar de before en after pics van Jaime (BOS heeft ze ruim een half jaar geleden geplaatst, dat was toen ook met een cutperiode van drie maanden) en dan begrijp je waar ik het over heb!
als je meedoet met ek wielrennen en 1 iemand doet aan doping en wint, dan ga je toch ook niet zeggen, goed van hem/haar, wat een prestatie!
en aangezien ik niet gebruik, is deze dame niet mijn voorbeeld.
en hoe kom jij in vredensnaam op het id dat iemand die doping gebruikt er niet meer hard voor hoeft te werken? lekker kortzichtig. denk dat je niet eens weet hoelang en hoe hard ze trainen en hoe ze met voeding bezig zijn. alleen als ze dit alles perfect hebben en hier geen vooruit gang meer me boeken beginnen ze met doping(tenminste de slimme mennsen ) iemand die er niet hard voor traind of niet goed eet groeit geen kilo met doping. ja een paar kilos vocht vet. maar echte spiermassa win je allleen met keihard trainen eten slapen enz...