AndroidHealthClinic

Das pas cutten:

Bezoekers in dit topic

yasmin zei:
toch maar even op inhaken,

het begon met:
das pas cutten

nu heb ik genoeg atleten gezien die zonder hulpmiddelen geweldige prestaties hebben neergezet en dat vind ik tig keer knapper!

zij hebben daar nog harder voor moeten werken, dus:
DAS PAS CUTTEN

Ik kijk liever naar de prestaties van vrouwen zoals Tanji Johnson (www.tanjijohnson.com) of Jaime Franklin. Zoek is bij de vrouwen sectie naar de before en after pics van Jaime (BOS heeft ze ruim een half jaar geleden geplaatst, dat was toen ook met een cutperiode van drie maanden) en dan begrijp je waar ik het over heb!

als je meedoet met ek wielrennen en 1 iemand doet aan doping en wint, dan ga je toch ook niet zeggen, goed van hem/haar, wat een prestatie!

en aangezien ik niet gebruik, is deze dame niet mijn voorbeeld.

en hoe kom jij in vredensnaam op het id dat iemand die doping gebruikt er niet meer hard voor hoeft te werken? lekker kortzichtig. denk dat je niet eens weet hoelang en hoe hard ze trainen en hoe ze met voeding bezig zijn. alleen als ze dit alles perfect hebben en hier geen vooruit gang meer me boeken beginnen ze met doping(tenminste de slimme mennsen :p) iemand die er niet hard voor traind of niet goed eet groeit geen kilo met doping. ja een paar kilos vocht vet. maar echte spiermassa win je allleen met keihard trainen eten slapen enz...

dus dat het niet eerlijk zou zijn om doping te gebruiken is ook onzin. iedereen gebruikt doping in alle sporten en als jij het niet doet zul je toch een van de enigsten zijn.

Tip van de week, de 'Edit' knop:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

You will love it!

BarmaN, niet zo streng zijn... ik snap wel wat je bedoelt, maar.

Ergens heeft ze wel een punt, nee? Dat het knap is dat BOS z'n vriendin weigert iets te gebruiken, bijgevolg *onmiskenbaar* (of ga je nu beweren dat as niets doet, en je naturel even gemakkelijk die resultaten kan halen - als je dat al kan?) meer moeite moet doen om training en dieet uit te balanceren en toch schitterende resultaten haalt?

Doping is NIET zaligmakend, en zonder de rest (training, voeding, rust...) in orde te brengen zal je geen spectaculaire resultaten halen. Maar als je dat wel doet, zal je onmiskenbaar een serieus voordeel hebben.

vind het echt een beetje te triest voor woorden dat sommigen niet kunnen accepteren/ begrijpen wat ik bedoel, lezen jullie wel goed wat m'n statement is..?

komische reactie elke topsporter gebruikt doping en niet alleen bb ers maar ook alle wielerenners voetballers enz
Ja, en dat zijn precies de mensen die ik niet als mijn voorbeeld neem….

las laatst iets dat sinds 1950 al bijna geen 1 record meer zonder doping werd behaald….

Heerlijk dat je met zo’n voorbeeld komt, zegt veel over jou….Mij interesseren dat soort gegevens dus niet, dat is ook niet de instelling waarmee ik sport. Kan mij het in godsnaam wat schelen dat pietje blabla 50 meter kan rennen in 1 minuut met speed op, lekker boeiend….

en heb jij nog nooit gesnofen? of een pilletje gehad? of een ventolin pompje voor je astma? of drink je koffie? of stackers? allemaal doping.......

Daar gaat het hele onderwerp niet over. Het gaat over sportprestaties met hulpmiddelen Mensen die elk partydrugs gebruiken hebben toch niet het doel om flink gespierd en droog te worden, die zijn toch niet bezig met een wedstrijdvoorbereiding?!! Die willen gewoon lekker uit hun dak gaan. (bovendien kijk ik toch niet tegen hen op en neem ik die niet als voorbeeld). Dat als iemand (of ik) chocola of koffie eet, ga toch ook niet zeggen dat het knap van ze (me) vind, beetje rare vergelijking….

Ik heb nooit gezegd dat ik drugs/as afkeur, maar ik kijk er niet tegen op. Ik vind ook dat iedereen zelf mag bepalen wat hij/zij met z’n lichaam doet en vind het ook belachelijk dat er wetten zijn die bepalen wat jij wel en niet mag, het is jouw leven. Het is natuurlijk ook heel krom dat je wel je klem kan zuipen aan de whisky en geen pilletje mag gebruiken, maar volgens mij is dit weer een andere discussie….En het gaat er niet over wat ik heb gebruik/heb gedaan natuurlijk, daarvoor neem je iemand als voorbeeld! Dan kijk je hoe knap het van iemand is dat zij zulke prestaties kunnen leveren zonder dope en bewonder je de weg hoe ze dat bereikt hebben omdat je weet hoe moeilijk het is.

Niemand neemt toch zichzelf als voorbeeld, daarvoor kijk je toch naar mensen die je stimuleren?!

HET LEVEN IS 1 GROTE LEERSCHOOL

Ik vind het niet de sport om zo werk te gaan, volgens mij zijn hier ook leden die meedoen aan die challenge van NeCeDo, en ik vind het een goed initiatief omdat zij zeker een voorbeeldfunctie voor aantal sporters zullen zijn.

Behalve dat zijn er nog wel verschillen in doping hoor of wil je zeggen dat koffie hetzelfde effect heeft als clen…

en hoe kom jij in vredensnaam op het id dat iemand die doping gebruikt er niet meer hard voor hoeft te werken? lekker kortzichtig. denk dat je niet eens weet hoelang en hoe hard ze trainen en hoe ze met voeding bezig zijn. alleen als ze dit alles perfect hebben en hier geen vooruit gang meer me boeken beginnen ze met doping(tenminste de slimme mennsen ) iemand die er niet hard voor traind of niet goed eet groeit geen kilo met doping. ja een paar kilos vocht vet. maar echte spiermassa win je allleen met keihard trainen eten slapen enz...

Zucht…copy +paste:

nu heb ik genoeg atleten gezien die zonder hulpmiddelen geweldige prestaties hebben neergezet en dat vind ik tig keer knapper!

Laatst bewerkt:
denk dat je me niet begrijpt....

heelveel mensen beweren naturel te zijn maar zijn het duz niet! begrijp je nu?

ook zelfs nog op naturel wedstrijden :eek: :p

Laatst bewerkt:
Volgens mij begrijpt Yasmin precies wat jij bedoelt. Ze heeft alleen meer respect voor iemand die iets weet te bereiken zonder dat er illegale middelen voor nodig zijn geweest. (en dat geldt ook voor misplaatst respect voor zogenaamde-naturals).

De absolute waarde van de prestatie wordt wellicht groter, de relatieve waarde van de prestatie (dus hoe hard iemand er voor heeft hoeven werken) blijft (op zijn best !)gelijk. Mijn respect gaat niet zozeer naar de absolute waarde, maar juist naar die relatieve waarde. Vandaar dat een geamputeerde die de 100 meter loopt in 12 seconden misschien wel meer respect verdient dan de genetisch superieure, overbetaalde professional die het met illegale onsportieve middelen doet binnen 9 seconden. (om maar eens een ander voorbeeld te gebruiken)

Ja, maar dan houden die mensen vooral zichzelf voor de gek, mij maakt het niet uit..

Ik train niet om de grootste of droogste te worden/zijn, maar omdat ik er energie van krijg en sterk/mooi van word en omdat het gezond is. Het is leuk en lekker. Het is een uitdaging om te zien wat je kunt bereiken met lichaam en geest!

Laatst bewerkt:
tja 't is maar wat je doel is. iemand die idd gewoon echt veeleisend is, gaat hulpmiddeltjes gebruiken. iemand die hulpmiddeltjes gebruikt weet ook dat er risico aan verbonden is.

Wow !! Kickuh dan ... geweldig gewoon ... :heart:

:cool:

Enorm veel respect voor deze dame, erg diep gegaan en ze heeft nog massa behouden ook..

Als het om mijn persoonlijke voorkeur gaat heb ik toch liever:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar daar gaat het nu niet over he ;)

Ben het met Tractor eens, maar ja aan de ene kant lijkt het me wel cool (lees: geil ;)) om je vrouw zo zien te veranderen, lijkt het net of je steeds een andere vrouw hebt LOL.

vrouwelijk vind ik niet dat t staat, maar vind het wel ****ing goed dat ze dit resultaat behaald,blokjes krijg je niet door in je zetel te ploffen, en zo droog word je dr evenmin van.
pet af, al of niet n hulpmiddel gebruikt.
en 3maand vind ik pers wel "kort", dus basis hiervan is véééél drinken,dieet en cardio?

en een beetje anavar.

Tractortje zei:
Enorm veel respect voor deze dame, erg diep gegaan en ze heeft nog massa behouden ook..

Als het om mijn persoonlijke voorkeur gaat heb ik toch liever:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar daar gaat het nu niet over he ;)

Als het warm is en een gat heeft neuk ik het.
Repect voor alles wat een gat heeft..

maakt me niet zoveel uit, blokken of geen blokken, er over heen spuiten blijft net zo lekker...

;)

Inderdaad een wereldprestatie...maar..ik ben het toch met tractortje eens...als ik moest kiezen was ik toch voor foto 1 gegaan.

Terug
Naar boven