AndroidHealthClinic

Das pas prima stagelopen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Werd vanmiddag gebeld of ik volgens week Woensdag kon werken/stagelopen bij een benefietevenement in een discotheek.

Zit net ff op te zoeken waar het precies omgaat, en is gewoon een halve houseparty met o.a Buzz Fuzz, Pila , Champ-e-on, G-spott en Dj Jose.

Ondanks dat ik met de laatstgenoemde 2 weinig affiniteit heb, is dit dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid :D


:hedbang:
 
owja das wel relaxt als je dat leuk vindt... enoy!
 
D-U-N-K zei:
owja das wel relaxt als je dat leuk vindt... enoy!

Na afgelopen Vrijdag en Zaterdagnacht op een of ander boerenfeest te hebben gestaan met het merendeel aan Hollandse baggermuziek, is dit wel weer een verademing.

Hoogtepunt daar was iemand die in de lijn van Grad Damen, Jan Smit en Fransje Bauer past:

Jannes, een randdebiel die ze vermoedelijk hebben wijsgemaakt dat ie kon zingen omdat ie anders toch maar tot zn 28e in de brugklas was blijven hangen.
 
Leviathan zei:
Na afgelopen Vrijdag en Zaterdagnacht op een of ander boerenfeest te hebben gestaan met het merendeel aan Hollandse baggermuziek, is dit wel weer een verademing.

Hoogtepunt daar was iemand die in de lijn van Grad Damen, Jan Smit en Fransje Bauer past:

Jannes, een randdebiel die ze vermoedelijk hebben wijsgemaakt dat ie kon zingen omdat ie anders toch maar tot zn 28e in de brugklas was blijven hangen.

:roflol:
 
Bij Bruins? :D
 
Zal me best doen.
 
lache man, dat zijn de leuke dingen van het stage lopen :D
 
Ach, jannes is wel leuk... Als je een paar biertjes verder bent ;)
Maar wel gaaf ofniet dan, dat feest, mooi een potje hakken :D:D
 
zow relaxt :) wat voor werk doe je dan?
 
Leviathan zei:
Werd vanmiddag gebeld of ik volgens week Woensdag kon werken/stagelopen bij een benefietevenement in een discotheek.

Zit net ff op te zoeken waar het precies omgaat, en is gewoon een halve houseparty met o.a Buzz Fuzz, Pila , Champ-e-on, G-spott en Dj Jose.

Ondanks dat ik met de laatstgenoemde 2 weinig affiniteit heb, is dit dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid :D


:hedbang:

:roflol:

easy going kerel! veel plezier :D
 
Ajan zei:
zow relaxt :) wat voor werk doe je dan?

Deze zomer loop ik nog stage. Ik doe opleiding Algemeen beveiligingsmedewerker. Ik wil straks horecasecurity gaan doen met zo nu en dan n paar evenementen.

Maar ze houden prima rekening met mn voorkeur voor evenementen zo is wel weer gebleken. :D

Na de zomer krijg ik mn tijdelijke pas en dan zit de opleiding er sowieso al bijna op. 1 van de directeuren heeft me een baan als portier al toegezegd.

Ik leek er wel geschikt voor volgens hun. Maar mondje dicht! Ze hadden liever niet dat ik daar met andere mensen uit de opleiding over sprak. :D
 
suc6 ermee, lijkt me een mooie job!:cool:
 
lekkere RENG DENG DENG muziek:D:)
 
Back
Naar boven