MuscleMeat

Daster's Voorbereiding

Bezoekers in dit topic

Je staat er goed bij voor de zomer zeg! Goed fysiek!
 
Zo dat ziet er veelbelovend uit ! ;) Zo te zien heb je ook aardig dikke wheels.

Het kan aan de pose liggen maar je rechterhelft lijkt aardig voor te lopen op je linker (of andersom). vooral de schouder?
Nee dat komt omdat ik mn schouder wat naar voren druk... Is aardig symmetrisch qua massa. Maar mn houding is vaak niet helemaal recht. Heel irritant ook bij veel oefeningen heb ik daar last van.

En mn vasculariteit is al wel aardig groot, ook op mn onderbuik beginnen al adertjes door te komen, denk dat ik wel tegen de 10% zit. Zou wel op 8-9 willen zitten maar als ik merk dat het me teveel massa kost bewaar ik dat maar voor volgend jaar.
 
Hey daster!

Ten eerste succes met de contest! Vond je fysiek van vorig jaar al bruut goed droog!
Over die dragon flags:
Tijdens het naar beneden gaan hou ik me adem in omdat ik anders moeilijk druk kan opbouwen in me
buik maar toen ik klaar was leek wel of me kop ontplofte haha
Adem jij wel gewoon tijdens de oefening?
 
Ja ik adem wel, maar gewoon de hele tijd door denk ik. De negatieve beweging is bijna even zwaar als positief dus je krijgt gewoon niet echt een goed moment om te ademen... Alleen bovenin op het dode punt eigenlijk!

Ondanks dat krijg ik trouwens alsnog een vuurrode kop, omdat je bloed ook wel wat afgekneld wordt en je hoofd natuurlijk helemaal onderin zit dan ;)
 
Ja ik adem wel, maar gewoon de hele tijd door denk ik. De negatieve beweging is bijna even zwaar als positief dus je krijgt gewoon niet echt een goed moment om te ademen... Alleen bovenin op het dode punt eigenlijk!

Ondanks dat krijg ik trouwens alsnog een vuurrode kop, omdat je bloed ook wel wat afgekneld wordt en je hoofd natuurlijk helemaal onderin zit dan ;)

Zal er ook meer op moeten letten maar was gisteren inderdaad ook echt helemaal knalrood!
Hij ging aardig goed bij me wel grappig kon hem voorheen nooit!
En vandaag spierpijn in me buik echt een goede oefening!
 
De kuur is onderhand 3 weken afgelopen en ik zit een weekje aan de nolvadex.

Doe iets minder strikt met voeding en ook de cardio wat minder want eigenlijk ben ik al best tevreden met hoe ik eruitzie! Had toch gek genoeg het gevoel dat mn vet weer wat omhoog ging, maar de caliper geeft iets heel anders aan. 6mm bij mn buik. Voor de cut was dat 18mm en na het droogtrainen 8mm.

Ik heb het idee dat de huid gewoon wat slapper is en het daardoor minder aangeeft ;) Ik zal iig al wel wat vocht verloren zijn. Verder staan vooral mn armen er goed droog bij. Overal lopen aderen, hopelijk komt dat een beetje goed uit op de foto's die ik ga maken.

Ga toch nog ff lopen vanavond zou wel mooi zijn als ik de caliper richting 4mm kreeg :D
 
Heel veel succes met de contest!
 
Back
Naar boven