MuscleMeat

Dat brakke gevoel

Bezoekers in dit topic

Did try, daar word ik alleen maar angstig van.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:13 ----------



:roflol:


Maar serious, ken nou niemand dit gevoel?

Tuurlijk wel, gewoon niet meer drinken voel je je een pak beter :D (of niet meer zoveel)
 
Hebben jullie ook dat als je de dag na het uitgaan muziek hoort de drang om te dansen?xD
Maatje van me heeft het ook, lopen we op zondag door de stad btj swingen op muziek uit winkels ofzo :P
 
herkenbaar. Doordat je tog al naar de klote bent/eruit ziet trek je je niets aan van anderen de volgende dag ofzo. Helemaal op vakanties als iedereen naar de klote is schept dat echt een saamhorigheidsgevoel
 
Hebben jullie ook dat als je de dag na het uitgaan muziek hoort de drang om te dansen?xD
Maatje van me heeft het ook, lopen we op zondag door de stad btj swingen op muziek uit winkels ofzo :P

:gay:
 
Ik heb dat altijd als ik heel moe ben. Dan ga ik iedereen beledigen omdat ik dat dan leuk vind op dat moment.

Damn heb ik ook! Op mijn werk, als de dag er bijna op zit, gaat er echt een knop om bij mij. Met iedereen ouwehoeren, flauwe grappen maken en trollen.
 
Waarschijnlijk omdat je moe bent, maar niet kunt gaan slapen.
 
Ik heb als ik heb gezopen echt een ****-it gevoel, je bent heel melig en je schaamt je nergens voor. Het is helemaal erg als je bijvoorbeeld een weekje op vakantie gaat, na een paar dagen heb ik dan overal schijt aan. Maakt me niks hoe andere mensen me aankijken en wat ze van me vinden.

En dit heb je graag en zou je ook willen zonder dat je er eerst alcohol voor moet nuttigen?

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 11:26 ----------

Hebben jullie ook dat als je de dag na het uitgaan muziek hoort de drang om te dansen?xD
Maatje van me heeft het ook, lopen we op zondag door de stad btj swingen op muziek uit winkels ofzo :P

Niet de dag na het uitgaan, maar alle andere dagen wel.:P:D
 
herkenbaar. Doordat je tog al naar de klote bent/eruit ziet trek je je niets aan van anderen de volgende dag ofzo. Helemaal op vakanties als iedereen naar de klote is schept dat echt een saamhorigheidsgevoel

Dit.
 
Wie kent dit gevoel. Je hebt een flinke avond lopen zuipen en de volgende dag voel je je een beetje brak. Je hebt je roes uitgeslapen en je gaat met je vrienden iets doen, bij de macdonalds eten bijvoorbeeld.

Ik heb als ik heb gezopen echt een ****-it gevoel, je bent heel melig en je schaamt je nergens voor. Het is helemaal erg als je bijvoorbeeld een weekje op vakantie gaat, na een paar dagen heb ik dan overal schijt aan. Maakt me niks hoe andere mensen me aankijken en wat ze van me vinden.

De alcohol van de vorige avond is inmiddels al weer afgebroken, waar zou dit schijt aan alles gevoel van komen?

Herkenbaar.

Die gewetenloosheid en schaamteloosheid van een dikke kater is een ongeëvenaard gevoel.

Bij mij komt er ook steeds een enorme geilheid en vernielingsdrang bij kijken. Een maatje van me heeft exact hetzelfde.

Deze gevoelens komen wel alleen voor bij een kater waarbij je de vorige avond tot black out gezopen hebt. Dat was vroeger 3 keer per week. Yiiihaaa!
 
Herkenbaar.

Die gewetenloosheid en schaamteloosheid van een dikke kater is een ongeëvenaard gevoel.

Bij mij komt er ook steeds een enorme geilheid en vernielingsdrang bij kijken. Een maatje van me heeft exact hetzelfde.

Deze gevoelens komen wel alleen voor bij een kater waarbij je de vorige avond tot black out gezopen hebt. Dat was vroeger 3 keer per week. Yiiihaaa!
Stoer.
 
Alcohol is voor pussies.
 
Ik heb juist het tegenovergestelde...
Blijf altijd de dag na uitgaan thuis in isolatie en wil zo min mogelijk gezeur aan mn hoofd.
Daarbij heb ik een eetlust van niks en kan me alleen maar bedenken hoe k*t ik drank ook alweer vond en dat ik mn 30 euro + nachtrust terug wil.
Al mijn vrienden gaan doodleuk de avond erop weer stappen hoor, YOLO!!
Pfft.
Ik begin oud te worden..
 
Ik heb juist het tegenovergestelde...
Blijf altijd de dag na uitgaan thuis in isolatie en wil zo min mogelijk gezeur aan mn hoofd.
Daarbij heb ik een eetlust van niks en kan me alleen maar bedenken hoe k*t ik drank ook alweer vond en dat ik mn 30 euro + nachtrust terug wil.
Al mijn vrienden gaan doodleuk de avond erop weer stappen hoor, YOLO!!
Pfft.
Ik begin oud te worden..

Dit is zoooooooooooo mij.

Oud worden, jezus man, bij mij begonnen die symptomen pas toe ik de 30 gepasseerd was :D
 
Dit is zoooooooooooo mij.

Oud worden, jezus man, bij mij begonnen die symptomen pas toe ik de 30 gepasseerd was :D

Ja ik heb kwa uitgaan en feestjes zo'n beetje alles eruit gehaald wat erin zat, vooral nadat het uit ging met mn ex op mn 21ste.. 3 keer per week de slet uitgehangen voor 2 jaar en was er opeens helemaal klaar mee en begon me te focussen op serieuzer trainen en eten.
Ik ga nog wel eens uit en soms heb ik wel plezier, maar meestal valt het vies tegen.
 
Een kater is nog het minst erge, één dagje afzien, that's it...
Met dope ben je soms 5 dagen later nog brak.
 
Een kater is nog het minst erge, één dagje afzien, that's it...
Met dope ben je soms 5 dagen later nog brak.

Heb laatst mijn mustang restauratie projectje in de lijnolie gezet en daarvoor alle shit eruit gehaald. Believe me, 2 weken de meest ranzige, niet te identificeren shit die uit alle porieën komt en high als maar zijn kan. En dan moet ik nog met het lood beginnen.

Lifes a bitch
 
Heb laatst mijn mustang restauratie projectje in de lijnolie gezet en daarvoor alle shit eruit gehaald. Believe me, 2 weken de meest ranzige, niet te identificeren shit die uit alle porieën komt en high als maar zijn kan. En dan moet ik nog met het lood beginnen.

Lifes a bitch
Lekker gezond :p
 
Ik heb juist het tegenovergestelde...
Blijf altijd de dag na uitgaan thuis in isolatie en wil zo min mogelijk gezeur aan mn hoofd.
Daarbij heb ik een eetlust van niks en kan me alleen maar bedenken hoe k*t ik drank ook alweer vond en dat ik mn 30 euro + nachtrust terug wil.

Al mijn vrienden gaan doodleuk de avond erop weer stappen hoor, YOLO!!
Pfft.
Ik begin oud te worden..

Herkenbaar,

Zaterdagavond...
...heerlijk bier drinken en stappen met kameraden, voor mij echt een moment van ontspanning. Ziekte vergeten, stress vergeten, niks aan me hoofd, altijd interessante contacten tegen komen.

en ja, de zondag in isolement doorbrengen :p.
 
Back
Naar boven