AndroidHealthClinic

Dat brakke gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_63694

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
1.471
Waardering
166
Wie kent dit gevoel. Je hebt een flinke avond lopen zuipen en de volgende dag voel je je een beetje brak. Je hebt je roes uitgeslapen en je gaat met je vrienden iets doen, bij de macdonalds eten bijvoorbeeld.

Ik heb als ik heb gezopen echt een ****-it gevoel, je bent heel melig en je schaamt je nergens voor. Het is helemaal erg als je bijvoorbeeld een weekje op vakantie gaat, na een paar dagen heb ik dan overal schijt aan. Maakt me niks hoe andere mensen me aankijken en wat ze van me vinden.

De alcohol van de vorige avond is inmiddels al weer afgebroken, waar zou dit schijt aan alles gevoel van komen?
 
alcohol verhoogt het oestrogeen gehalte en daardoor ga je je vrouwelijker gedragen
 
Probeer eens MDMA.
 
Did try, daar word ik alleen maar angstig van.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:13 ----------



:roflol:


Maar serious, ken nou niemand dit gevoel?

Je bent een mongool.
 
Aanvullend: dat heeft meer te maken met het vrouwelijker gedragen dan met de alcohol. Vrouwen kunnen niet rijden.

Ik denk dat hij dat ook bedoelde :p. Alcohol zorgt voor verhoogd oestrogeengehalte --> Slechter kunnen rijden.
 
Ik heb dat altijd als ik heel moe ben. Dan ga ik iedereen beledigen omdat ik dat dan leuk vind op dat moment.
 
Ik post altijd onzin dingen op DBB als ik brak ben.......................SHIT
 
Vergiftiging van lever.
 
Had ik vroeger ook van 15 t/m 19. Katers waren toen ook nog niet zo hevig als nu :roflol:
 
Herken mezelf hier wel in
 
Back
Naar boven