AndroidHealthClinic

dat kost het je

Bezoekers in dit topic

Ze moeten het op wegen waar het dus wel kan wat losser doen, en op plekken waar het niet kan (wijken, bij scholen enz.) veel strenger.

Ordnung muss sein, ze doen het gewoon op wegen waar de pakkans hoger ligt en als je betrapt wordt heb je gewoon pech. Regels blijven regels, in de pas lopen!!
 
dan heb je geluk:D
 
Ordnung muss sein, ze doen het gewoon op wegen waar de pakkans hoger ligt en als je betrapt wordt heb je gewoon pech. Regels blijven regels, in de pas lopen!!

Dat kan ook, alleen dan moeten ze niet zeggen dat ze het doen om de veiligheid te vergroten.
Ik heb al 1,5 jaar volgens mij niks meer gehad, op 1 klein bonnetje na. Dus ik maak me er ook niet zo druk om.
Alleen als ik mensen voorbij scholen en langs spelende kinderen zie rijden irriteer ik me mateloos. En laat ze maar niet uitstappen net daarna, want dan ga ik een gezellige discussie met ze aan.
 
Wat bedoelen ze met "ondeugdelijke nrplaten"? bv Hoer777 of LUL285 , dat kies je toch zelf niet... ???
 
Ik dan 52 te hard buiten bebouwde kom
volgende week me rijbewijs weer terug.
2 weekjes kwijt gewist.
bekeuring ik gok zo'n 500-600 euri
 
Wat bedoelen ze met "ondeugdelijke nrplaten"? bv Hoer777 of LUL285 , dat kies je toch zelf niet... ???

Wat een belgenreactie denk is na.

Ze bedoel dus dat die niet goed leesbaar is
 
Ik rij altijd 170 op de snelweg en word nooit gepakt, zelfs niet als je met 150 een motoragent achter je hebt :roflol:

hmm wacht maar dat ga je nog wel een keer gruwelijk oplopen;)
 
Wat ik weet is dat binnen de bebouwde kom bus altijd voorrang heeft als die weg wil rijden van de bushalte, buiten de bebouwde kom geld dit niet. ook als fietser zijnde.

ow ok als die weg wilt rijden dan klopt het idd wel
 
goed om te weten.
 
Ordnung muss sein, ze doen het gewoon op wegen waar de pakkans hoger ligt en als je betrapt wordt heb je gewoon pech. Regels blijven regels, in de pas lopen!!


Jij heb toch geen rijbewijs eric?
 
Back
Naar boven