Fitness Seller

Dave Batista (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klempic zei:
kerel ik keek dat in groep 5 toen het op rtl5 was, toen was het al kinderachtig voor een kind van 9 jaar

tegenwoordig is het heel anders dan vroeger, maarre have fun met de teletubbies.
 
ReyMysterio zei:
tegenwoordig is het heel anders dan vroeger, maarre have fun met de teletubbies.

Tenminste realistischer dan met klapstoeltjes gooien :D
 
Extend zei:
Tenminste realistischer dan met klapstoeltjes gooien :D

Klapstoel of niet durf te wedden dat ze wel aankomen!
Er zijn wrestlers die hun nek braken, benen braken, kniebanden afscheurden, ellebogen braken ga zo maar door!
Ook al is het show de blessures die ze riskeren are real gozer!
 
ReyMysterio zei:
Klapstoel of niet durf te wedden dat ze wel aankomen!
Er zijn wrestlers die hun nek braken, benen braken, kniebanden afscheurden, ellebogen braken ga zo maar door!
Ook al is het show de blessures die ze riskeren are real gozer!

Bro, dat heeft toch geen zin? Je kunt wel 1000 redenen opnoemen waarom het geen kinderspel is, maar waar het op neer komt is dat je het wel of niet leuk vind om naar te kijken.
 
axestream zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6'5", 317 lbs. :cool:
beetje last van spataders zo t ezien :eek: goed fysiek wel
 
ReyMysterio zei:
Klapstoel of niet durf te wedden dat ze wel aankomen!
Er zijn wrestlers die hun nek braken, benen braken, kniebanden afscheurden, ellebogen braken ga zo maar door!
Ook al is het show de blessures die ze riskeren are real gozer!

Tuurlijk is het gevaarlijk, maar het blijft show worstelen hé. Een ballet danseres kan ook haar tenen breken bij wijze van spreken.
 
hehehe, net RAW gekeken, echt gaaf dat Matt Hardy, Edge even goed pakte.

Waarom heeft hij nu eigenlijk ruzie met Edge en WWE? ben er eben uit geweest en daarvoor was het een en al Mattitude, tot aan Wrestlemania toe. Ik vond/vind het altijd erg goed, zker de matches tegen 619.
 
exarchos zei:
hehehe, net RAW gekeken, echt gaaf dat Matt Hardy, Edge even goed pakte.

Waarom heeft hij nu eigenlijk ruzie met Edge en WWE? ben er eben uit geweest en daarvoor was het een en al Mattitude, tot aan Wrestlemania toe. Ik vond/vind het altijd erg goed, zker de matches tegen 619.

Edge (Adam Copeland) was de beste vriend van Matt Hardy in het echt. Tijdens dat Matt Hardy met problemen had met z'n nek en een operatie is ondergaan, is Lita (Amy Dumas, Matt's vriendin in het echt) vreemdgegaan met Edge in het echt. Omdat de situatie onhoudbaar was, is Matt ontslagen.

Zoow..ben je weer op de hoogte :p
 
The Rock zei:
Edge was de beste vriend van Matt Hardy in het echt. Tijdens dat Matt Hardy met problemen had met z'n nek en een operatie is ondergaan, is Lita (Matt's vriendin) vreemdgegaan met Edge in het echt. Omdat de situatie onhoudbaar was, is Matt ontslagen.

Zoow..ben je weer op de hoogte :p


aha, Maar Matt is nu toch weer de oude, wat zijn zijn plannen nu, behalve Edge stalken :D

Ik vind Edge trouwens wel een cool type, gave intro. Alleen met Christian was het beter, ik kan me nog een triple tag team match herinneren vlg mij op WM 17/20 ofzo, erg goed.

Het hele verhaal nu HBK zuigt echt, dat is al duizend keer afgedraaid (kijk eens wie de beste is). Alleen Cena is wel ok op RAW nu imo
 
exarchos zei:
aha, Maar Matt is nu toch weer de oude, wat zijn zijn plannen nu, behalve Edge stalken :D

Ik vind Edge trouwens wel een cool type, gave intro. Alleen met Christian was het beter, ik kan me nog een triple tag team match herinneren vlg mij op WM 17/20 ofzo, erg goed.

Het hele verhaal nu HBK zuigt echt, dat is al duizend keer afgedraaid (kijk eens wie de beste is). Alleen Cena is wel ok op RAW nu imo

Matt worstelt nu in het Indy circuit, krijgt dus betaald per optreden. Hij kan ook naar TNA, waar z'n broer Jeff nu ook zit, maar omdat TNA geen landelijke deal heeft met tv-stations lijkt dit uitgesloten. Ik denk dat we Matt binnen 2 maanden weer terug zien bij de WWE. Hij heeft trouwens ook z'n eigen tv-show als ik het goed heb.
 
The Rock zei:
Matt worstelt nu in het Indy circuit, krijgt dus betaald per optreden. Hij kan ook naar TNA, waar z'n broer Jeff nu ook zit, maar omdat TNA geen landelijke deal heeft met tv-stations lijkt dit uitgesloten. Ik denk dat we Matt binnen 2 maanden weer terug zien bij de WWE. Hij heeft trouwens ook z'n eigen tv-show als ik het goed heb.

Hij is nu toch al terug of geloof je dat die shit afgelopen maandag een shoot was? :D
 
Ik weet dat het geen shoot was, maar hij heeft dacht ik nog geen vol contract bij de WWE. Hij zal waarschijnlijk terugkomen bij de WWE, maar er is nu nog niks concreet dacht ik.
 
op bb.com loopt een boeiend draadje over matt etc etc
 
The Rock zei:
Matt zelf claimt trouwens wel dat het een shoot was.

http://www.rajah.com/base/2005/3647

Hij kan zoveel zeggen. Die mic staat echt niet twee uur lang aan. Iemand bij de regie heeft 'm aan gezet. Ze zouden ook gewoon naar de commercials gaan als het allemaal echt was. Mensen die in het publiek zitten met van die signs waar WWE niet blij mee is worden verzocht deze in te leveren of anders worden ze de arena uit gegooid en dan zouden ze Matt Hardy zomaar de hele show laten verzieken? Om Edge Adam te noemen was leuk, maar vervolgens noemde hij Amy dus wel gewoon Lita. Slaat ook nergens op.

Hier trouwens iets wat ik gelezen had voordat de show begon:

POTENTIAL RAW SPOILER
By: Bob Ryder
7/11/2005 6:51:59 PM

Are the recent rants posted by Matt Hardy all a smokescreen for a return to WWE?

A hot rumor spreading today is that Hardy may appear on RAW as early as tonight.

If so, the return to WWE would come after Hardy has increased his online attacks on Edge and Lita, and comes just as his 90 day no-compete ends.

;)
 
Ja klopt..de mics moeten van achter de schermen worden aangezet. Het was een "work"
 
Voor meer info check zijn eigen site www.thematthardy.com
WWE heeft al meerdere malen verklaard dat Matt qua opbrengsten meer opbrengt dan Edge!
WWE heeft ook gezegd dat ze deze situatie uit willen buiten en als Matt daar een smak geld voor kan krijgen zal hij dat heus wel doen!
Matt is nog niet bezig in het Indy circuit zijn contract bij de WWE is 10 juli beeindigd in dit contract zat een No Compete clausule wat hem verbood te worstelen bij een andere fed!
Matt heeft al diverse bookings liggen voor Japan, Europa ( Duitsland, Italië ) en in Amerika ( TNA, RoH )
Raw heeft dikke problemen qua kijkcijfers en natuurlijk zal een feud tussen Matt en Edge goed uitpakken qua kijkcijfers.
 
ReyMysterio zei:
Voor meer info check zijn eigen site www.thematthardy.com
WWE heeft al meerdere malen verklaard dat Matt qua opbrengsten meer opbrengt dan Edge!
WWE heeft ook gezegd dat ze deze situatie uit willen buiten en als Matt daar een smak geld voor kan krijgen zal hij dat heus wel doen!
Matt is nog niet bezig in het Indy circuit zijn contract bij de WWE is 10 juli beeindigd in dit contract zat een No Compete clausule wat hem verbood te worstelen bij een andere fed!
Matt heeft al diverse bookings liggen voor Japan, Europa ( Duitsland, Italië ) en in Amerika ( TNA, RoH )
Raw heeft dikke problemen qua kijkcijfers en natuurlijk zal een feud tussen Matt en Edge goed uitpakken qua kijkcijfers.

Van pwinsider:

Former WWE superstar Matt Hardy will be making an appearance for Connecticut Championship Wrestling on June 11th in Northford, CT

11 Juni was hij al bezig in het Indy circuit :) Hij had inderdaad een 90 dagen no-compete clause, maar die is al voorbij als ik me niet vergis.

Ik denk dat die site trouwens een beetje té veel wordt bezogd..ik kan hem al 2 dagen niet bereiken.
 
Die ziet er nog eens stoer uit zeg
 
The Rock zei:
Van pwinsider:

Former WWE superstar Matt Hardy will be making an appearance for Connecticut Championship Wrestling on June 11th in Northford, CT

11 Juni was hij al bezig in het Indy circuit :) Hij had inderdaad een 90 dagen no-compete clause, maar die is al voorbij als ik me niet vergis.

Ik denk dat die site trouwens een beetje té veel wordt bezogd..ik kan hem al 2 dagen niet bereiken.

Zijn contract is 10 Juli afgelopen!
Hij mocht wel promo's doen, maar actief worstelen mocht niet!
Hij kan dus wel bij een indy zijn geweest, maar dit betekent niet dat hij ook geworsteld heeft!

Trouwens heb Raw net ff gekeken was overduidelijk een work check de knullige manier van handboeien omdoen, knullige manier van neerhalen dat kan echt wel sneller!
En het afvoeren was nog minder :D
 
Back
Naar boven