Fitness Seller

Dave Batista (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Batista is nu de trainingsmaat van HHH al een tijdje hoor!
Maar ze vonden het niet geloofwaardig dat 2 goeie vrienden buiten de ring in de ring elkaars grootste vijanden worden!
Toen ie er uitzag als een PL'er heette hij Leviathan en het ging over Dave Batista ( real name Dave Bautista )
 
ReyMysterio zei:
Batista is nu de trainingsmaat van HHH al een tijdje hoor!
Maar ze vonden het niet geloofwaardig dat 2 goeie vrienden buiten de ring in de ring elkaars grootste vijanden worden!
Toen ie er uitzag als een PL'er heette hij Leviathan en het ging over Dave Batista ( real name Dave Bautista )


Triple H zag er vroeger beter uit qua fysiek,

een van mijn favo fysiek in de wwe is die van Eddie Guerrero, zijn fysiek hoort echt bij het type wat hij is. Vind het zelf niet echt mooi maar wel freaky, zeker voor zijn leeftijd
 
exarchos zei:
Triple H zag er vroeger beter uit qua fysiek,

een van mijn favo fysiek in de wwe is die van Eddie Guerrero, zijn fysiek hoort echt bij het type wat hij is. Vind het zelf niet echt mooi maar wel freaky, zeker voor zijn leeftijd

Yep, Angle heeft ook zo'n fysiek (flinke vleugels, dikke nek en breed middel). Benoit misschien ook wel, maar ik blijf die korte armpjes een beetje té freaky vinden.

Vince vind trouwens ook lachen. Helemaal niet slecht voor zo'n ouwe vent.
 
exarchos zei:
Triple H zag er vroeger beter uit qua fysiek,

Triple H was top tijdens WM 18!
 
yup, HHH had een fantastisch fysiek op WM 18. Angle is hard achteruit gegaan de laatste paar jaren, mede door die nekblessures die hij heeft. Eddie Guerrero heeft zeker een goed fysiek, grote schouders, rug en armen, maar vindt z'n borst niet mooi. Ik vindt dat Johnny "The Bull" Stamboli altijd een goed fysiek had, jammer dat die nooit echt ver is gekomen. Chris Masters heeft trouwens ook een top bovenlichaam, alleen geen benen, en kan ook voor geen meter worstelen :D René Dupree is trouwens ook bizar groot voor z'n 20 jaar, maar die krijgt al een enorme opgezette buik, vindt ik erg zonde.
 
The Rock zei:
yup, HHH had een fantastisch fysiek op WM 18. Angle is hard achteruit gegaan de laatste paar jaren, mede door die nekblessures die hij heeft. Eddie Guerrero heeft zeker een goed fysiek, grote schouders, rug en armen, maar vindt z'n borst niet mooi. Ik vindt dat Johnny "The Bull" Stamboli altijd een goed fysiek had, jammer dat die nooit echt ver is gekomen. Chris Masters heeft trouwens ook een top bovenlichaam, alleen geen benen, en kan ook voor geen meter worstelen :D René Dupree is trouwens ook bizar groot voor z'n 20 jaar, maar die krijgt al een enorme opgezette buik, vindt ik erg zonde.


idd gelijk heb je, die dupree was in 2003 toen hij zegmaar als halve napoleon begon zeker 10 kg lichter, allemaal snoeperds daar hehehe

Maar leuk dat hier meer liefhebbers zijn :D zometeen kunnen we net als op BB.com een eigen sectie krijgen, over nieuwe storylines etc etc

wat vinden jullie van die losers van de 'Mexi cool', enigste leuke is de intro, op die grasmaaiers :D

BTW intro van Batista rouleert!
 
dikke schouders!!
 
exarchos zei:
idd gelijk heb je, die dupree was in 2003 toen hij zegmaar als halve napoleon begon zeker 10 kg lichter, allemaal snoeperds daar hehehe

Maar leuk dat hier meer liefhebbers zijn :D zometeen kunnen we net als op BB.com een eigen sectie krijgen, over nieuwe storylines etc etc

wat vinden jullie van die losers van de 'Mexi cool', enigste leuke is de intro, op die grasmaaiers :D

BTW intro van Batista rouleert!

Mexi cool word cool let maar op!
Enige waar ik bang voor ben is dat Psicosis zijn poot nog een keer breekt bij zijn leg drop!
Juventud Psicosis zijn/waren goeie cruisers nu maar hopen dat WWE ze goed gebruikt!
Alleen jammer dat er weer een paar cruisers weg zijn!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EINDELIJK!! een foto van een "Krachtsporter" met een fysiek die op het mijne lijkt :D Alleen dan ben ik wel 100 x zo klein, maar de vorm is hetzelfde :D
Alleen lopen mijn traps breder uit naar mijn schouders.

Zeker bruut fysiek!!!!!
 
Homer17 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EINDELIJK!! een foto van een "Krachtsporter" met een fysiek die op het mijne lijkt :D Alleen dan ben ik wel 100 x zo klein, maar de vorm is hetzelfde :D
Alleen lopen mijn traps breder uit naar mijn schouders.

Zeker bruut fysiek!!!!!

Die traps van hem zijn behoorlijk freaky. Niet echt mooi vind ik zelf, maar liever dat dan te kleine traps. Ik heb zelf meer een Kurt Angle lichaam. :D
 
exarchos zei:
idd gelijk heb je, die dupree was in 2003 toen hij zegmaar als halve napoleon begon zeker 10 kg lichter, allemaal snoeperds daar hehehe

Maar leuk dat hier meer liefhebbers zijn :D zometeen kunnen we net als op BB.com een eigen sectie krijgen, over nieuwe storylines etc etc

wat vinden jullie van die losers van de 'Mexi cool', enigste leuke is de intro, op die grasmaaiers :D

BTW intro van Batista rouleert!

Haha ja die grasmaaier is geweldig :D Ik vindt ze alle drie, Psicosis, Super Crazy en Juventud, super cruiserweights. WWE kennende worden ze niet goed gebruikt en worden ze via de achterdeur weer wegestuurd na een korte storyline met een random jobber :) Hoe vonden jullie de terugkomst van de BWO trouwens op smackdown? Blue Meanie is echt gestoord :D JBL kreeg er wel van langs met die stoel, maar goed, dat had hij wel verdiend ;)

Hier trouwens een foto van trips die ik erg vet vindt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben trouwens net ff creatief bezig geweest :p Heb ff een splash gemaakt van de Great American Bash die binnenkort voorbij komt. Hij is nog niet af, maar goed :)

thumbnail:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
The Rock zei:
Ben trouwens net ff creatief bezig geweest :p Heb ff een splash gemaakt van de Great American Bash die binnenkort voorbij komt. Hij is nog niet af, maar goed :)

thumbnail:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De main psd's heb je bij JBL een plaatje gebruikt zonder benen!
Bij Batista heb je de benen weggeblend kan niet precies zien of je ook daar een benen loze psd hebt gebruikt!
Je had beter i.p.v 2x jbl en 2xBatista 2 andere stars erop kunnen pleuren die een match krijgen!
Eddie vs Rey, Taker vs Daivari

Verder klopt de dubbele overlay van batista ook niet echt had liever de edges de andere kant op zien gaan!

Blue meanie was wel een beetje overbulkt he :D
 
ReyMysterio zei:
De main psd's heb je bij JBL een plaatje gebruikt zonder benen!
Bij Batista heb je de benen weggeblend kan niet precies zien of je ook daar een benen loze psd hebt gebruikt!
Je had beter i.p.v 2x jbl en 2xBatista 2 andere stars erop kunnen pleuren die een match krijgen!
Eddie vs Rey, Taker vs Daivari

Verder klopt de dubbele overlay van batista ook niet echt had liever de edges de andere kant op zien gaan!

Blue meanie was wel een beetje overbulkt he :D

Wat maakt het uit als je plaatjes zonder benen gebruikt dan, die zie je toch niet :p Ik wou deze splash gewoon Batista vs JBL er op knallen, gewoon de main event. Meestal maak ik meerdere splashes per PPV, 1 met de main event, en meestal 1 met de main event en andere superstars erbij, en dan in wallpaper formaat :) Die dubbele overlay heb je gelijk in, zie ik nu pas :p Dat zie je zelf niet als je er mee bezig bent. Slordigsheidsfoutje :)

Haha ja John Blue Lamefield :D :D was inderdaad een beetje overbulkt :p Toch maakte hij nog een aardige moonsault :D
 
The Rock zei:
Wat maakt het uit als je plaatjes zonder benen gebruikt dan, die zie je toch niet :p Ik wou deze splash gewoon Batista vs JBL er op knallen, gewoon de main event. Meestal maak ik meerdere splashes per PPV, 1 met de main event, en meestal 1 met de main event en andere superstars erbij, en dan in wallpaper formaat :) Die dubbele overlay heb je gelijk in, zie ik nu pas :p Dat zie je zelf niet als je er mee bezig bent. Slordigsheidsfoutje :)

Haha ja John Blue Lamefield :D :D was inderdaad een beetje overbulkt :p Toch maakte hij nog een aardige moonsault :D


De overlay stoort mij niet past er imo wel bij!
De benen vind ik erger, maar ja op een 21" beeldscherm zie je alles veel sneller he :D

Blue weed vond ik leuker gevonden dan John Blue lamefield!
Dat haar zag er echt niet uit :D
 
Hehe ja, hij was ook nog niet af :p moet die 2 grote plaatjes nog goed inblenden met de achtergrond :) Wou daar sowiezo nog wat extra's mee gaan doen, maar wist niet wat. Ga zo pitten, misschien heb ik morgen meer inspiratie :D

Ja Blue Weed was ook grappig :D Bash-me vondt ik weer wat minder :p Toch is die Nova gestoord, de hele tijd dat teken maken van The Cabinet op de achtergrond :D
 
Wat vinden jullie btw van de terugkeer van Brock, ik las ergens dat hij weer een contract had getekend, ben benieuwd wat voor storyline hij krijgt. ook schijnt Triple H even wat rust te krijgen, vind ik ook niet erg. Hij moet idd even weer wat beter qua fysiek tevoorschijn komen. Verder vind ik het verhaal tussen Eddie en Ray wel lachen, die Eddie blijft echt een van mijn favo's. En hebben jullie de nieuwe Chavo al gezien? Wel vind ik het hele Tagteam circuit zwaar zuigen, mis toch echt een paar topteams.
Wel een pluspunt is dat RvD weer langzaam terugkomt!
 
Back
Naar boven