XXL Nutrition

Dave Batista

Bezoekers in dit topic

The Rock zei:
Hehe ja, hij was ook nog niet af :p moet die 2 grote plaatjes nog goed inblenden met de achtergrond :) Wou daar sowiezo nog wat extra's mee gaan doen, maar wist niet wat. Ga zo pitten, misschien heb ik morgen meer inspiratie :D

Ja Blue Weed was ook grappig :D Bash-me vondt ik weer wat minder :p Toch is die Nova gestoord, de hele tijd dat teken maken van The Cabinet op de achtergrond :D

Nova maakte het teken van de Wolfpac ( Nash, Ramon ) Jordan maakt weleens zo'n pose beetje zoals Orton op de top turn buckle staat!

exarchos zei:
Wat vinden jullie btw van de terugkeer van Brock, ik las ergens dat hij weer een contract had getekend, ben benieuwd wat voor storyline hij krijgt. ook schijnt Triple H even wat rust te krijgen, vind ik ook niet erg. Hij moet idd even weer wat beter qua fysiek tevoorschijn komen. Verder vind ik het verhaal tussen Eddie en Ray wel lachen, die Eddie blijft echt een van mijn favo's. En hebben jullie de nieuwe Chavo al gezien? Wel vind ik het hele Tagteam circuit zwaar zuigen, mis toch echt een paar topteams.
Wel een pluspunt is dat RvD weer langzaam terugkomt!

Het is nog maar de vraag of Brock terugkomt!
Er zijn gesprekken geweest, maar of hij daadwerkelijk terugkomt kan alleen op summerslam!
Wel jammer dat ze Morgan hebben gedumpt ze hadden imo een perfecte storyline ( morgan gebruikt namelijk de F-5 van Lesnar )
Tag Team divisie zuigt idd zwaar MnM is 30x niks en die Melina mogen ze van mij eruit schoppen!
Hun finisher lijkt te veel op een 3-D van The Dudleyz terwijl die van The Dudleyz mooier is!
Eddie en Rey is een leuke storyline alhoewel ik hoop dat de line iets anders meebrengt!
Eddie en Rey buiten ze nu een beetje uit. Rey als Jobber voor Eddie en MnM
Rey zou juist een grote push krijgen, maar heb nog niks gezien!
En met de US title gebeurt op SD ook bar weinig Jordan worstelt amper op SD.
Met het droppen van Charlie Haas hebben ze een grote fout begaan ze hadden Benjamin en Haas weer samen moeten voegen want een Carlito die gedraft word naar Raw en gelijk weer een title heeft is imo ongeloofwaardig.
Herinner zijn intrede bij SD toen hij bij zijn eerste match ook al de US title ( kreeg ) won!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ReyMysterio zei:
Nova maakte het teken van de Wolfpac ( Nash, Ramon ) Jordan maakt weleens zo'n pose beetje zoals Orton op de top turn buckle staat!

Hij maakte dat V teken met z'n armen en dan z'n handen opzij, teken van de "longhorns" op de limo van JBL. Wolfpac teken is anders, dat is met 1 arm omhoog en dan je wijsvinger en pink omhoog :) Later deed Nova ook nog Hogan na, met de befaamde YOU! (en dan wijzen met vinger) naar JBL :D

Ik heb wel het gevoel dat Brock Lesnar een contract tekent. Is het niet vandaag dan is het morgen. Ik denk dat hij naar Smackdown gaat. Batista vs Brock kan wel wat worden, alleen is Batista wat te traag om dat hoge tempo van Brock bij te houden imo, als hij nog in shape is. Op de foto's op de wwe.com website zag hij er HUGE uit in ieder geval in z'n overhemd.

Wat vinden jullie trouwens van de gehele Matt Hardy kwestie? Vindt het zonde voor die gozer dat het zo gegaan is, hij had denk een hele aardige toekomst.

De tag-team divisie heeft inderdaad serieuze versterking nodig. Vroeger (lees 6 jaar geleden) was de tag-team divisie absolute top. The Hardy Boys, Edge & Christian, The Dudley Boyz, Benoit & Jericho, Kane & The Undertaker. Het enige goede tag-team van de afgelopen 2 jaar vondt ik Shelton Benjamin & Charlie Haas. Zeer jammer dat deze 2 uit elkaar zijn gehaald. Haas is zelfs ontslagen nu. De WWE heeft Maven & Nova (Simon Dean) ook uit elkaar gehaald, de Bashams zijn ook uit elkaar dacht ik te menen, 1 er van is gedraft. Zo hou je natuurlijk weinig over. Ja, Rosey & The Hurricane, waarvan Stacy Keibler het beste deel is :D
 
Laatst bewerkt:
The Rock zei:
Hij maakte dat V teken met z'n armen en dan z'n handen opzij, teken van de "longhorns" op de limo van JBL. Wolfpac teken is anders, dat is met 1 arm omhoog en dan je wijsvinger en pink omhoog :) Later deed Nova ook nog Hogan na, met de befaamde YOU! (en dan wijzen met vinger) naar JBL :D

Ik heb wel het gevoel dat Brock Lesnar een contract tekent. Is het niet vandaag dan is het morgen. Ik denk dat hij naar Smackdown gaat. Batista vs Brock kan wel wat worden, alleen is Batista wat te traag om dat hoge tempo van Brock bij te houden imo, als hij nog in shape is. Op de foto's op de wwe.com website zag hij er HUGE uit in ieder geval in z'n overhemd.

Wat vinden jullie trouwens van de gehele Matt Hardy kwestie? Vindt het zonde voor die gozer dat het zo gegaan is, hij had denk een hele aardige toekomst.

WWE zuigt op het Hardy gebeuren voorbeeld na WM21 had Rhyno woorden met zn vrouw hij schopt een dure vaas kapot in een hotel WWE had daar hun afterparty en Rhyno kan optiefen!
Lita naait met Adam Copeland ( Edge ) en diegene die er niks mee te maken heeft kan optiefen!
Diegene die kwaad doet moet eruit dus Lita en Edge de storyline destijds van Angle en Stephanie McMahon hebben ze uitgebuit want Angle zat destijds echt achter haar aan!
Wat we nu krijgen te zien is Kane die weer kan opdraven na een mislukte feud ( zwangerschap van Lita Whore :D ) met Lita en Matt!
Iedereen vond het niks en zo zal het ook gaan met de komende feud tussen Lita-Kane en Edge.
Matt is vele malen beter qua actie, mic skill's en moves!
Er was maar 1 die de spear overtuigend deed ( Gore noem ik het niet dus niet dat ik Rhyno vergeet!! ik heb het nu over de spear ) en dat was Goldberg.
Ik vind Raw echt slecht en kijk het niet eens meer vorige week hadden ze een rating van 2,4 d8 ik en voorheen ruim 4+ dit zegt al genoeg!
 
Matt Hardy is zeker top en wordt node gemist, Vind eigenlijk alleen de PPV nog echt leuk de rest kijk ik in een halfuurtje even snel. Ook leuk, Hogan en HBK nu
 
exarchos zei:
Matt Hardy is zeker top en wordt node gemist, Vind eigenlijk alleen de PPV nog echt leuk de rest kijk ik in een halfuurtje even snel. Ook leuk, Hogan en HBK nu

Hogan is niks krijgt ie weer een match op een PPV! Schandalig die kerel had al in zn kist moeten liggen Brotherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Leg drop, big boot Hogan in een notedop
 
Hogan is niks? Hogan is de bekendste naam ter wereld. Overal kennen ze deze man. Hij staat ook niet bekend om z'n worstel skills, maar om z'n ongekende charisma en z'n manier om het publiek te bespelen, net als bijna alle grote namen. Stone Cold en The Rock zijn hier een voorbeeld van. Matworstelen doen ze niet, ze zijn geen echte worstelaars, maar kunnen het publiek fantastisch bespelen, en zo zijn ze groot geworden.
 
En nu ga ik RAW kijken van gisteravond :p
 
The Rock zei:
Hogan is niks? Hogan is de bekendste naam ter wereld. Overal kennen ze deze man. Hij staat ook niet bekend om z'n worstel skills, maar om z'n ongekende charisma en z'n manier om het publiek te bespelen, net als bijna alle grote namen. Stone Cold en The Rock zijn hier een voorbeeld van. Matworstelen doen ze niet, ze zijn geen echte worstelaars, maar kunnen het publiek fantastisch bespelen, en zo zijn ze groot geworden.

Met alleen charisma kom je er niet bij mij!
Je moet wel enige skills hebben vind ik.
En als die Big Boot is geweest wist je precies wanneer de atomic leg drop kwam!
Wat bij SCSA zo apart was dat je nooit echt wist wanneer de Stunner kwam. Evenals de rock bottom die kon ook onverwacht komen!
Hogan was vroeger goed had goeie matches, maar als je éénmaal op leeftijd bent hoor je gewoon te kappen.
WWE is nu iets meer technischer en vind ik mooier om te zien dan slome oudjes á la Flair, Hogan, Reagal
 
Ja tuurlijk, Hogan kan nu niet meer meedoen met de rest, evenals Ric Flair, alhoewel ik zijn matches nog steeds grappig vindt om naar te kijken. Zo'n backdrop gaat nog es fout, hij komt altijd half op z'n zij terecht :D William Regal kan er inderdaad helemaal niks meer van, heb ik nooit wat gevonden trouwens ook.

RAW is vet tot nu toe trouwens :D
 
Als je RAW nog niet hebt gezien, wordt dit een grote verassing voor je. Dit is 1 van de meest uit de hand gelopen, ongeplande shows die ik ooit heb gezien.
 
The Rock zei:
Als je RAW nog niet hebt gezien, wordt dit een grote verassing voor je. Dit is 1 van de meest uit de hand gelopen, ongeplande shows die ik ooit heb gezien.

Ik kijk Raw al tijden niet meer!
Raw is meer powerhouses en die sT bevalt mij niet ik wil wat meer cruisers zien niet dat je op SD dan aan je trekken komt, maar het is meer dan op Raw ;)
 
Aha ok. Deze RAW zal ik maar even doorheen lopen als ik jou was :)

!!SPOILERS!!













Matt Hardy valt Edge aan voordat hij naar de ring komt. Dit is ongepland. Dit gebeurt backstage. Na een kort gevecht rend Matt Hardy de deur uit, en gaat Edge verder naar de ring voor z'n match met Kane. Tijdens de match komt Matt Hardy door het publiek de ring in en valt Edge wederom aan. Vele officials komen tussen beiden, maar ze zijn zowat niet van elkaar af te krijgen. Als ze eenmaal uit elkaar zijn pakt Matt een microfoon, en zegt ongeveer het volgende: Adam, I'm gonna make your life a living hell! Lita, I'm gonna make your life a living hell also, you whore! WWE can kiss my ass! Hierna wordt Matt besprongen door 10 grote beveiligingsmannen en in de boeien geslagen en afgevoerd.

Als je wilt lezen wat Matt er van vindt, check http://www.rajah.com/base/2005/3647







!!EINDE SPOILERS!!
 
ben benieuwd, waar download jij de shows btw? prowrestlingtorrents doet het niet meer:(
 
ReyMysterio zei:
De main psd's heb je bij JBL een plaatje gebruikt zonder benen!
Bij Batista heb je de benen weggeblend kan niet precies zien of je ook daar een benen loze psd hebt gebruikt!
Je had beter i.p.v 2x jbl en 2xBatista 2 andere stars erop kunnen pleuren die een match krijgen!
Eddie vs Rey, Taker vs Daivari

Verder klopt de dubbele overlay van batista ook niet echt had liever de edges de andere kant op zien gaan!

Blue meanie was wel een beetje overbulkt he :D

Daivari heb ik trouwens een aantal keer ontmoet. Aardige gozer. Ook toen kon je al zien dat 'ie veel talent had. Z'n magic carpet finisher was altijd lachen. Minnesota rocks! :hedbang:
 
pfff kei veel typen allemaal van rock en andere wrestling fanaten, vechten dit en dat, het is allemaal fake en show. dat mensen naar zon schouwspel nog kijken zeg
 
klempic zei:
pfff kei veel typen allemaal van rock en andere wrestling fanaten, vechten dit en dat, het is allemaal fake en show. dat mensen naar zon schouwspel nog kijken zeg

Trek je pic eens los die heeft te lang vastgezeten :D
Kijk het eens voordat je het beoordeelt!
Miljoenen mensen kijken naar goede tijden, slechte tijden en dat is nog faker,saaier,slaapverwekkender dan wat dan ook!
WWE is interessant om te volgen want het heeft volop actie, is niet slaapverwekkend en fraaier na te kijken dan weet ik veel welk programma!
Het is ieder zijn eigen keus wat hij kijkt, maar als jij lekker GTST wil kijken en andere soap shit download het eens!
 
klempic zei:
pfff kei veel typen allemaal van rock en andere wrestling fanaten, vechten dit en dat, het is allemaal fake en show. dat mensen naar zon schouwspel nog kijken zeg


gast ga lekker buiten spelen.......

WWE rulez (nou ja sommige typetjes dan :D )
 
kerel ik keek dat in groep 5 toen het op rtl5 was, toen was het al kinderachtig voor een kind van 9 jaar
 
Back
Naar boven