MuscleMeat

Dave fire log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit Dave, ga jou ook volgen ;)
 
Mooie arm training dave.

Rug training verleden week zag er ook goed uit overigens!
 
Hee ook iemand die op antagonisten traint. In mijn split trainde ik ook biceps/triceps. Heerlijke pomp krijg je ervan.

cheers m8,bevalt mij prima en zo is me bicep niet voorvermoeid,door eerst bv (rug) grotere spier te trainen.pomp is indd hevig
 
RUG di 12 mei 2009

5 MIN WARMING UP

DEADLIFT
6x100
4x150
1x170
1x170 (oefeningen waren btw zonder riem , wel met straps.. helemaal niet aan gedacht en trainingsmaat ook niet)

DOUBLE ARM ROWS(HALTER)
14x40
12x60
10x80
10x90

SMALL GRIP CABLE DOWN
10x100
8x110
6x110

DUMBELL ROWS
10x44
8x50
8x50

Goede training is overigens van gister,jammer van deadlift zonder riem was ook niet aanwezig voorderest tevreden db rows gaan ook steeds beter!
Vanavond gooi ik meteen schouder training ertegen aan!!
 
Zeer nette DL! Ik vind ook die DB Rows eruit springen, Doe je Knie+Hand op bankje?
 
Lekkere trainingen man! Die hammer curls zijn wel ziek van je!
Ik zou ff wat magnesium aanschaffen voor met deadliften hoef je die straps ook niet meer te gebruiken!
DOUBLE ARM ROWS(HALTER) gewoon babell row bedoel je hier toch??
 
Is toch helemaal niet erg zonder riem te deadliften. Ik heb niet eens een riem.
 
Ziet er goed uit Dave, ga jou ook volgen ;)
Goede zaak Greetje,dagelijkse updates
Mooie arm training dave.
Rug training verleden week zag er ook goed uit overigens!
ja was tevreden vooral over barbell curls , en hammer curls
Zeer nette DL! Ik vind ook die DB Rows eruit springen, Doe je Knie+Hand op bankje?
DL gaat steeds beter,denk dat ik hier wel snel progressie mee kan gaan maken,DB ROWS voer ik uit zoals jij omschrijft ;)
Lekkere trainingen man! Die hammer curls zijn wel ziek van je!
Ik zou ff wat magnesium aanschaffen voor met deadliften hoef je die straps ook niet meer te gebruiken!
DOUBLE ARM ROWS(HALTER) gewoon babell row bedoel je hier toch??
Goede tip,zal er aan denken volg training! hammers gaan goed man,DOUBLE ARMS ROWS HALTER/ IS eigenlijk gewoon t-bar
bent-over-t-bar-row.gif

Is toch helemaal niet erg zonder riem te deadliften. Ik heb niet eens een riem.
Achja ik heb er wel baat bij,maar is niet noodzakelijk.
 
SCHOUDERS wo 14 mei 2009

5 MIN WARMING UP

MILITARY PRESS
12x50
8x80
6x90!! (laatste lichte hulp buddy, Alles trouwens zittend uitgevoerd)

SCHOULDER PRESS SMALL
10x70
10x100
8x100

UPRIGHT ROW
10x50
10x50
10x50 (combo met lateral raise, dus UPRIGHT ROW daarna meteen er achterna LATERAL RAISE is stukgaan:D)

LATERAL RAISE
10x16
10x16
10x16

Afgesloten met in iedere hand 34kg en lopen tot einde grip dit 2 x gedaan onderarmen ook wel flink verzuurd..
 
Laatst bewerkt:
Nette training dave
Wat heb je vandaag op de planning staan?
 
Wat heb jij voor monster schouders. Je gebruikt nog meer gewicht dan ik bij een bench.
 
Wat heb jij voor monster schouders. Je gebruikt nog meer gewicht dan ik bij een bench.

cheers m8,shoulder press ging indd goed reps gingen makkelijk en volg training weer verhogen naar 1(2) x 100kg
 
BORST do 14 mei 2009

5 MIN WARMING UP

BENCH PRESS
5x80
3x100
1x110
1x120 (BENCH PRESS viel me beetje tegen vooral omdat ik laag in reps ging zitten en toch moeite met 120 had)

DB PRESS SCHUIN
12x28
10x34
8x34 (DUMBELL defect allemaal goed afgekomen,34kg was ook de zwaarste andere dumbbells waren op die locatie niet aanwezig daarom hoge reps gepakt)
10x32

DB FLY'S
10x28
10x28
10x28

BENCH PRESSMACHINE SMALL
5x100
5x100
3x100

Had betere BENCH PRESS verwacht,maar gister ook schouders getraind dus aardig killing..En ja de dumbbell die bijna op me hoofd land,voorderest lekkere training!
Ook nog gewogen nu 93kg en redelijk droog
 
hous op, tegenvallen.. Pff 120, wees er trots op! Dikke training weer!
 
Toch vreemd dat je bij de schouders nog meer kan drukken. 8x100kg vs 3x100kg.
 
hous op, tegenvallen.. Pff 120, wees er trots op! Dikke training weer!
ja dat klopt maar bedoeling was om 125 te drukken evt nog 130 WIL gewoon progressie ;) maar mocht niet baten ook door schoudertraining gister
Toch vreemd dat je bij de schouders nog meer kan drukken. 8x100kg vs 3x100kg.
Ja dat klopt, SCHOUDERPRESS SMALL was op machine en de beuk zat er gewoon lekker in.
Bedoeling vandaag was low reps 5-3-1 om me max te testen,dacht zelf dat er 125/130 er wel in zou zitten maar niet dus!
Voelde me ook wat vermoeid.

Volgende training borst minimaal 125 de lucht in KLAAR!!
 
UPDATE
Vandaag hardgelopen zieke spierpijn hele lichaam,daarom vandaag rust vroeg slapen.
Merk wel de BORST en dag erna SCHOUDERS IS KILLING daarom die misschien omgooien.Keep you informed
Morgen benentraining en dan Zondag ook rust en Ma nieuwe reeds trainingen voor de deur!!

Over deze week erg tevreden knappe trainingen +1 kilo voorderest veel krachtwinst!
 
nice log mate!!
mischien een idee om zelf ook een keer 1 te starten

succes met buffelen!
 
Lekker bezig dave! had wel een hogere bench verwacht;)
Maar ja schouders de dag ervoor trainen,dan kan je niet anders verwachten! Spreek je morgen bij esc.
 
Back
Naar boven