XXL Nutrition

Davenger´s Fotolog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Davenger

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 nov 2014
Berichten
795
Waardering
72
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
DAVENGER´S FOTOLOG

Ik was 17 Augustus begonnen met ICF 5x5 schema en dat heb ik tot 3 Oktober gedaan. Daarna ben ik op 5 Oktober een Push/Pull Schema gestart waar ik nu mee bezig ben voor massa.

Elke maand komen 2 voorkant fotos en 2 van achterkant (rug).

Info van 29 Oktober
- Gewicht: 81kg (Toen ik begon met ICF 5x5 woog ik 70kg)
- Leeftijd: 17 jaar (1 oktober)

Omtrek Armen (31 Oktober)
Ontspannen: 31.2cm
Aangespannen: 37.2cm



- 16 Oktober
- 80kg
- Flex


n21mcl.jpg
yz88x.jpg
2i73fqs.jpg

9761k2.jpg
 
Laatst bewerkt:
2 November - Fotos & Info

- Gewicht: 81kg


35k3nyf.jpg
aow36v.jpg
iooiaa.jpg
155tb1x.jpg
9t0h02.jpg
nvqmvp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je er bij zet dat de foto's buiten zijn gemaakt, dat had ik anders nooit geweten:D
 
Geen been pics?
 
Ik had nog niet gereageerd maar, ziet er prima uit kerel.

Probeer ook ff op youtube wat filmpjes te zoeken over hoe je moet poseren en aanspannen. Daar ga je ook van profiteren als je dat vaak oefent.
 
2016 - Januari !!

Ik ben in deze maanden geen flikker vooruitgegaan.. Ookal gebruik ik de Fitnesspal om elke dag genoeg eiwitten/vetten/koolhydraten binnen te krijgen.
Ik ben ook niet aangekomen, weeg nogsteeds 82/83kg en dat is al best lang zo. Ik kom gewoon niet aan ookal eet ik 3300 kcal per dag.

Wat vinden jullie?

30volqo.png


2ia4nyd.jpg


2e4dh6e.jpg


6gdm6q.jpg

 
Je hoofd is een beetje witjes
 
  • Like
Waarderingen: Hope
Kappen met dat schema waar je nu mee bezig bent een gewoon een fb 3x per week doen :)
 
Kappen met dat schema waar je nu mee bezig bent een gewoon een fb 3x per week doen :)
Volgensmij lag het aan m´n voeding want ik at 3300 kcal per dag (voor mij veel) en me kcalbehoefte is op om gewicht te blijven 3100 dus dat is +200 kcal dus das niet genoeg. Dus ga ik 3500 kcal eten per dag. En ik vertrouw Student Aesthetics (kijk zn YT maar) in dat schema is het gebasseerd op Powerbuilding.
 
Gewich: 86kg
Omtrek armen (met pump) 40cm.
- Serieuze bulk/dirtybulk tijd met behulp van Fitnesspall: 102 dagen.
(Daarvoor al vanaf Januari gefitnesst maar voeding was niet helemaal op orde had een voedingsschema die ik niet altijd volgde, met Fitnesspall wel altijd me macros/kcal behaald.)
- Kunnen jullie me vetpercentage raden?
CUT SINDS 1 MAART BEGONNEN


afhmh3.png


2a69j4i.png
or5ojk.png


fw66ux.png


289a8op.png


2q3p5ec.png


2dalk61.png


2nuom6d.png


2150i1s.png


23ws51y.png


2rm4k1d.png


29xj5lv.png


Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld,maar je oogt stuk lichter dan 86kg, flinke benen?

Denk 15/17%
 
Niet lullig bedoeld,maar je oogt stuk lichter dan 86kg, flinke benen?

Denk 15/17%
Heb er nog wat paar foto's bijgedaan, ik maak nog wel een foto van me benen.
 
Snapchat-1532793322197432353.jpg
Snapchat-500254704741618979.jpg
 
Waarom nu al cutten? Als ik jou was gewoon een clean bulk gaan doen tot maart 2017 en dan een cut gaan doen!


 
Waarom nu al cutten? Als ik jou was gewoon een clean bulk gaan doen tot maart 2017 en dan een cut gaan doen!

wat is dat nou voor advies man een jaar gaan bulken terwijl hij al tegen de 20% staat.
 
wat is dat nou voor advies man een jaar gaan bulken terwijl hij al tegen de 20% staat.

Waarom gaan cutten terwijl er nog vrij weinig massa is? Jaar is miss idd overdreven maar zou (persoonlijk) nog niet beginnen aan een cut. En ik zou eerder 15-16% zeggen


 
Waarom gaan cutten terwijl er nog vrij weinig massa is? Jaar is miss idd overdreven maar zou (persoonlijk) nog niet beginnen aan een cut. En ik zou eerder 15-16% zeggen
Ik ben al een cut begonnen man, daarna ga ik een jaar leanbulken met een upperlower schema.
 
Back
Naar boven