XXL Nutrition

Verkocht David Multipress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ilje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
28
Waardering
0
Te koop aangeboden; David Multipress.

De David Multipress is een onderdeel van de David Modular Line en is zeer geschikt voor gebruik in kleine ruimtes. De toestellen worden vooral gebruikt in de fysiotherapie. Het materiaal van David kenmerkt zich door zeer degelijke kwaliteit en gaat een levenlang mee. Ideaal dus voor degene die thuis wil trainen maar niet wil inleveren op de kwaliteit van de professionele sportschool. De kenners weten dat de toestellen van David garant staan voor degelijkheid en kwaliteit. Voor meer info bezoek www.david.fi.

De David Multipress is altijd goed onderhouden en verkeert dus in een zeer goede staat. Het heeft geen defecten of eventuele beschadigingen. De steekgewichten hebben een totaal gewicht van 150 kg en gaan per stappen van 5 kg. Dit toestel is geschikt voor een groot aantal oefeningen en traint diverse spiergroepen.

Het is mogelijk om vrijblijvend een afspraak te maken om het toestel te bezichtigen. Het toestel is opgeslagen in de regio van Venlo.

U kunt mailen naar il.je@hotmail.com of laat hier een berichtje achter.

mvg Alexander

30hx08o.jpg


e9d91g.jpg


2wdv6uo.jpg


2148ow6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Enne kerel, kon je m niet plaatsen? grtzz Jules
 
Enne kerel, kon je m niet plaatsen? grtzz Jules

hey Jules, ik had er wel plaats voor maar als ik hem zou plaatsen dan werd de kamer net te klein...de pully kon ik nog wel met moeite boven krijgen maar de press gaat echt een hels karwei worden. Vandaar dat ik hem nu probeer te verkopen..
 
Back
Naar boven