AndroidHealthClinic

Gestopt DavidCentrals contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat een log het "inschrijfbewijs" was :P

Net maar even de regels gelezen en big t gemailt.. goed initiatief trouwens die verplichte poses!

dacht wienand vorig jaar ook...
 
Succes hardcore beest

Post je voeding ook eens hier, ben wel benieuwd!
 
Succes hardcore beest

Post je voeding ook eens hier, ben wel benieuwd!

Thnx bro :)

Voedingsschema ben ik nog niet over uit.. Heb de afgelope tijd dus helemaal NIET op mijn eten gelet (bijv. ontbijt 2 tosti's, smiddags 2 broodjes met kaas, savonds shoarma, en later op de avond een zak chips :D) had het ff helemaal gehad met die ranzige droge zilvervliesrijst en kip, havermout, etc..

Maargoed, ik ben de afgelope dagen rustig aan begonnen met dit:

sochtends: 50 gram whey isolaat + 100 gram havermout

tussendoor: 6 volkoren brood + kipfilet/runderrookvlees

smiddags: 100 gram rijst + 100 gram kipfilet

tussendoor: tussendoor: 6 volkoren brood + kipfilet/runderrookvlees

savonds: 150 gram pasta + 250 gram rundvlees

na het trainen: 75 gram vitargo + 50 gram aminos

tussendoor: 50 gram whey isolaat + 100 gram havermout

voor het slapen: 50 gram casseine eiwit

Dit ga ik langzaam opvoeren, alhoewel ik nu wel denk dat ik aardig op onderhoud zit..
 
Laatst bewerkt:
Heee bro je was tijdje inactive ofnoh? Gaat goed met je DJ carriére?

Voor de rest wens ik je veel succes met deze contest :D heb je nog altijd die rug dan en is de acné al wat weg? long time no talk :D

grtzz
 
Hey maat! top..jij doet ook mee!

Succes!
 
Heee bro je was tijdje inactive ofnoh? Gaat goed met je DJ carriére?

Voor de rest wens ik je veel succes met deze contest :D heb je nog altijd die rug dan en is de acné al wat weg? long time no talk :D

grtzz

Heey man!

Ja klopt, ben er even tussenuit geweest :)

Met de DJ carriere gaat het top :) Net contract getekend bij een van de grotere labels, dus ik mag niet klagen :D

Die rug is wat minder natuurlijk, maar zal binnen no time weer goed vol staan, ik ga nu van niets ineenkeer weer vol gas, dus zal wel weer aardig snel in shape staan :) Acne op de rug is helemaal weg, alleen af en toe nog een bultje op mijn borst, maar het is voor 90% weg gelukkig :cool:

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Hey maat! top..jij doet ook mee!

Succes!

Thnx man :) Heb dr zin annn :P
 
Zo net even een paar fototjes geschoten..

Zoals je ziet iets minder vol en hard, maar ik merk al duidelijk verschil sinds ik weer hoog in de kh's zit :)

contest1.jpg


contest2.jpg
 
ziet er nice uit man !!!
 
Jezus christus wat ben jij een monster :D! Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien als je je doel gaat halen. Succes.
 
Zeer nice imo om zolang stilgelegen en ****ed up voeding gehad te hebben!
 
Heey man!

Ja klopt, ben er even tussenuit geweest :)

Met de DJ carriere gaat het top :) Net contract getekend bij een van de grotere labels, dus ik mag niet klagen :D

Die rug is wat minder natuurlijk, maar zal binnen no time weer goed vol staan, ik ga nu van niets ineenkeer weer vol gas, dus zal wel weer aardig snel in shape staan :) Acne op de rug is helemaal weg, alleen af en toe nog een bultje op mijn borst, maar het is voor 90% weg gelukkig :cool:

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------



Thnx man :) Heb dr zin annn :P

Goed om te horen kerel dus die roa/benzoyl heeft wel iets uitgehaald heheh. Die pic is echt mijn droom fysiek dat je net heb gepost haha :D nog heeel goede kwaliteitsmassa bijgehouden sinds je pauze dus it's all good toch? succes nog verder met dbb contest en de rest goos!
 
Thnx voor de goede reacties gasten! :D

Vandaag gewogen en ik sta op 83 kg @ 8%..

Ik ga nu proberen naturel weer tot de 88 kg proberen te komen, en dan ga ik van 1 mei tot 1 augustus juicen (750 test 600 tren 100 winny, provi, hcg en nakuur met arofixen) maar daarover later meer, eerst op mijn voeding concentreren ;)
 
Hou je gyno wel ff in de gaten bro....

Succes beest, ben benieuwd naar de eerste fatsoenlijk geschoten niet bewerkte pics!
 
je hebt een gyno of niet? ziet beetje zo naar uit op foto 2?

edit loo zei er al wat van..
 
Haha idd last van gyno, net een topic over geopend in de AAS sectie ;)
 
Nice sleeve in progress maat! en buff man, denk dat je er met de contest erg goed bij zal staan..
 
ziet er goed uit man, suc6 met contest !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven