MuscleMeat

Day in the Life of Erik Fankhouser (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anabolic diet is toch van iemand anders?(Mauro Di Pasquale). Palumbo z'n dieet noemt gewoon ' Palumbo diet ' :D
 
ik snap niet waarom hij zoveel cardio doet, zo een dieet EN zoveel cardio lijkt me vrij counterproductive...

Je kan beter 30min cardio per dag meer doen dan 50mcg Clen en 50mg T3 meer te nemen.. (bij wijze van spreken..) T is een keuze. Hij heeft het er blijkbaar voor over.

Mooi gevuld leven heeft deze man. Maar wel bikkelhard.

Vind hem wat "klein" lijken... Hopelijk vult hij goed op de laatste 2 dagen.
 
Anabolic diet is toch van iemand anders?(Mauro Di Pasquale). Palumbo z'n dieet noemt gewoon ' Palumbo diet ' :D
Komt op hetzelfde neer bro, alleen ieder persoon heeft net wat andere opvattingen over de frequentie/hoeveelheid van carb-meals/loaden etc. :)
Btw, die kuiten van Fankhouser. Tering. Doe mij die maar.
 
Anabolic diet is toch van iemand anders?(Mauro Di Pasquale). Palumbo z'n dieet noemt gewoon ' Palumbo diet ' :D

Ja Ketogenic Diet.

Hij heeft het er vaak over in MD enz.. niks voor mij
 
respect voor deze gast!!!!!!
 
respect voor deze gast!!!!!!

Inderdaad als je dat zo ziet. en je ziet soms de films van jay en ronnie.
Redelijk gevuld maar wel een discipline :eek:


I am gonna get you dat zoontje lag echt dubbel :p
 
Je kan beter 30min cardio per dag meer doen dan 50mcg Clen en 50mg T3 meer te nemen.. (bij wijze van spreken..) T is een keuze. Hij heeft het er blijkbaar voor over.

Mooi gevuld leven heeft deze man. Maar wel bikkelhard.

Vind hem wat "klein" lijken... Hopelijk vult hij goed op de laatste 2 dagen.
+1 vooral zijn rug vind ik niet echt groot ogen...zijn borst ook niet...maar veel respect voor deze man!
 
idd respect voor deze man, maar wat een zeekoe van een wijf sleept die met zich mee:eek: zou imo zeker wel een popje kunnen zijn als ze eens zou gaan cutten.
 
respect !! Hij ziet er goed uit vind ik !


z'n dag ziet er zeer vermoeiend uit


ik vind het wel beetje vaag uitzien dat ie een vrouw heeft die zo vet is ik zou er niet tegen kunne als jij zo hard bezig bent met eten en trainen en dan leeft zo iemand rond je die het allemaal in de wind slaat .
 
Het leven van een bodybuilder: trainen, eten klaarmaken, eten, slapen...

Gelukkig heb ik geen famillie waar ik 3 uur aan moet verkloten ;)

:roflol:

O.T: respect voor Fankhouser!Die levensstijl is offseizoen al moeilijk vol te houden. Laat staan als je carbdepleted bent.
 
Anabolic Diet, mail af en toe met D.Palumbo en hij laat gasten echt diep gaan inderdaad. Ik ben echt blij dat ik een shitload aan vetten binnenkrijg, moet er niet aan denken om zo laag in vet te gaan + deze shitload aan cardio.

kun je hier eens wat meer over vertellen MIke? Hoeveel calorieën laat Dave je nemen en is het altijd compleet carbloos? Mijn idee is trouwens dat zijn dieet wel degelijk goede resultaten levert maar alleen bij juicers, vanwege het beter houden van de massa.
Naturel lijkt me dat je teveel verliest. Maar ik kan het ook mis hebben.
 
idd respect voor deze man, maar wat een zeekoe van een wijf sleept die met zich mee:eek: zou imo zeker wel een popje kunnen zijn als ze eens zou gaan cutten.

Niet iedereen is zo met uiterlijk bezig als anderen he.
 
Repect man, hij heeft het zwaar:D
 
toffe gast...
dieet is ongemeen straf met al die cardio erbij..
chapeau
 
kun je hier eens wat meer over vertellen MIke? Hoeveel calorieën laat Dave je nemen en is het altijd compleet carbloos? Mijn idee is trouwens dat zijn dieet wel degelijk goede resultaten levert maar alleen bij juicers, vanwege het beter houden van de massa.
Naturel lijkt me dat je teveel verliest. Maar ik kan het ook mis hebben.

sowieso als naturel is dit niet te doen. je vreet jezelf helemaal op, op deze manier. hij eet ****ing weinig en ook geen carbs
 
Die kerel gaat heel diep. Respect.
 
Dit soort filmpjes zie ik graag. Veel respect voor die kerel, ik zou het niet trekken als mijn dagen er zo uit zouden zien.
 
kun je hier eens wat meer over vertellen MIke? Hoeveel calorieën laat Dave je nemen en is het altijd compleet carbloos? Mijn idee is trouwens dat zijn dieet wel degelijk goede resultaten levert maar alleen bij juicers, vanwege het beter houden van de massa.
Naturel lijkt me dat je teveel verliest. Maar ik kan het ook mis hebben.
Ik word niet begeleid door Dave hoor, maar af en toe zie ik een artikel van bv Poliquin/DiPasquale/Palumbo/Thibaudeau voorbijkomen en vraag mij dingen af en stuur dan even een mailtje van hoe en wat.

Het is niet compleet carb-loos, afhankelijk of je wilt cutten/bulken/metabolisme/insuline-gevoeligheid varieert je carb-inname per dag van zo'n 20 tot zo'n 90gr. 1x per week carb-loaden/carb-maaltijd (200-300gr). Hoe dit voor een juicer werkt durf ik niet te zeggen, niet in verdiept. Voor een naturel is het zeker ideaal, bulken bijvoorbeeld: je pakt minder gewicht dan met een high-carb dieet maar wat je pakt is kwaliteit. En dat is wat je wilt lijkt me. Voor de gezondheid en een objectieve blik. Paar maten cutten met het AD, en die zijn beter afgevallen dan voorheen en hebben nauwelijks vvm verloren zonder ook maar enige vorm van chemische ondersteuning. En heel belangrijk; het blijft leuk eten.. kippenvleugels met mayo/kaas/worst bijvoorbeeld.

Ik eet zelf rond de 4000kcal, vvm is omhoog gegaan & BF% omlaag..
Veel mensen doen er maar lacherig over, geloven het niet en zijn sceptisch. Puur een gebrek aan kennis. Give it a try.
 
sowieso als naturel is dit niet te doen. je vreet jezelf helemaal op, op deze manier. hij eet ****ing weinig en ook geen carbs

Tuurlijk is het wel te doen als naturel, of het slim is..das een andere zaak.
Ikzelf heb ook al op deze manier gedieet als naturel, en ja je verliest spiermassa, maar dat heb je achteraf pas door :p

Robins : dieet is simpel, GEEN carbs, hoog in eiwit en relatief hoog in vet, 1* per week een junk achtige meal met wel carbs( en hier verschillen de verschillende keto achtige dieëten wat van elkaar), that's it.

edit: zie net de post van Mike, palumbo zegt dus echt wel géén carbs, de enige die je hebt zijn die in de noten etc zitten, hij adviseert zelfs om isolaat etc te nemen omdat hij zelfs die luttele carbs wil vermijden die in whey kunnen zitten. Je ziet dus dat er kleine verschillen zitten in de dieeten.
 
en dan slechts 5 uur slaap ..
 
Back
Naar boven