Fitness Seller

Day in the Life of Erik Fankhouser (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

edit: zie net de post van Mike, palumbo zegt dus echt wel géén carbs, de enige die je hebt zijn die in de noten etc zitten, hij adviseert zelfs om isolaat etc te nemen omdat hij zelfs die luttele carbs wil vermijden die in whey kunnen zitten. Je ziet dus dat er kleine verschillen zitten in de dieeten.
Klopt, ieder heeft net weer andere opvattingen. Carbs uit groente/noten/vezels worden niet meegerekend, zit je zo op die 20gr..

Anyway, back ontopic.
 
Erg cool om te zien, alleen vijf uurtjes slaap daar herstel je toch ook haast niet voldoende mee lijkt mij??

Maar diep respect voor deze man!
 
Hij slaapt ook nog ff in z'n auto hé, pak dat hij in totaal een uurtje of 7 slaapt denk ik.
 
Mooi man. Vooral die foto's van vroeger. :D
 
Damn dit is nou echt een vet filmpje:O. Hij heeft het echt zwaar, maar hij geniet er van en maakt er het beste van!
 
Trouwens, hoe doet hij dat met die vis dat hij het overal mee kan nemen? Gewoon thuis bakken, blijft het dan wel goed?
 
Hij slaapt ook nog ff in z'n auto hé, pak dat hij in totaal een uurtje of 7 slaapt denk ik.

Ja dat is waar, maar blijft voor mij een erg kort nachtje
 
Trouwens, hoe doet hij dat met die vis dat hij het overal mee kan nemen? Gewoon thuis bakken, blijft het dan wel goed?

Volgens mij haalde hij het uit een koelbox, moet je het natuurlijk wel koud opvreten (zag geen magnetron in zijn auto)
 
Volgens mij haalde hij het uit een koelbox, moet je het natuurlijk wel koud opvreten (zag geen magnetron in zijn auto)

Ja dat vind ik niet erg, als het maar gaar is. Maar een koolbox overal heel sleuren is ook niet echt handig.
 
Ja dat vind ik niet erg, als het maar gaar is. Maar een koolbox overal heel sleuren is ook niet echt handig.

Hij heeft alles in zijn auto staan dus niet echt een probleem,
en als je zag wat die allemaal meenam aan sups had ie aardig wat tassen.
 
Mooi filmpje over hoe je als pro moet overleven voordat er geld wordt verdient, klasse hoe Frank het invult:cool:.
 
Mooi filmpje, relaxte kerol ook. Prachtig fysiek:thumbs:
 
mooi om zien dat het nog puur om de passie gaat itt veel populaire topsport
 
Respect dat hij zelfs nog goed gezind is op zo'n dieet , ik weet nog goed dat ik de laatste dagen voor een wedstrijd super chagrijnig was, zeker als ik bijna geen carbs binnenkreeg.
 
Symphatieke kerel, zeker als je bedenkt dat ie net zijn nest uit is haha
 
Indrukwekkend. Blijf het vreemd vinden dat hij zo weinig slaapt.
 
200% dedication! top!
 
Dit is zeker inspirerend, respect voor al het harde werk!
 
Back
Naar boven