MuscleMeat

DAYLIGHT FESTIVAL (roosendaal)

Bezoekers in dit topic

MaxiG

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m98
Massa
115kg
Vetpercentage
14%
Gaan er nog bb'ers naar daylight festival??
Miss leuk om ff een meeting te verzorgen me z'n allen.

Is een klein feestje MAAR alles is overdekt.
Aangezien underground nation is gecancelled en verplaatst naar Y-land in spijkenisse, wat zowieso al een k*t-FEEST zou zijn,
zullen er wel veel mensen naar DAYLIGHT festival gaan!

Kaarten 25 euro Early/ hardcore/ MAAR IK GA VOOR DE HARDSTYLE en einde RAW HARDSTYLE! BAMMM

ANYONE??:D

Griotjes!
 
Heb er over gedacht omdat UN inderdaad niet doorgaat. Maar lijkt me echt niets aan en daarnaast ook een roteind met de trein als je al de hele dag in de regen staat.
 
Moet werken anders was ik er zeker..
 
Jezus jij bent lang man :p
 
hahaha heb je me gezien dan?? Had je wel ff gedag mogen zeggen hoor!:p;)

Nou nou. Je hebt een paar keer ook recht mijn kant uit gekeken hoor. En je stond een tijdje echt maar een paar meter naast me :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Hahahahahaha typisch gevalletje socially akward penguin
 
Hij was lang en breed en stond heel de tijd te springen dus ik was ebeetje bang ja. :o
 
Hij was lang en breed en stond heel de tijd te springen dus ik was ebeetje bang ja. :o

eerder een gevalletje, van niet helemaal meer helder uit mijn ogen kijken denk ik hahaha. sociaal ben ik best sterk ontwikkeld hoor!!:rolleyes: Denk dat er het een en ander insloeg toen ik naast je stond. Was dat bij de hardcore of de hadrstyle dan? Ik stop nooit meer met springen op feestjes, achja volgende keer beter :p:D En sorry als ik je een beetje bang heb gemaakt, Ik ben echt lief hoor! als je me kent:p;)
 
Bij de hardstyle, ik ben een chick met tats en ik had een petje op. Maar heel helder zag je er indd niet uit :p
 
Nou miss tot op een ander feestje dan maar ;-)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven