MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Testo zei:
Idd,jij begrijpt em,bro. ;)

Het zou wel leuk zijn om ook nog effe te gaan stappen met een toffe groep gasten....Rotterdam schijnt tegenwoordig een hoop nieuwe clubs te hebben.

Ik heb er zin in iig!

een toffe groep eh? Dat zullen we dan moeten bepalen en wie er natuurlijk nog een beetje kan lopen want ik ga dat lichaam van jou niet dragen hoor :p
 
Hehe, denken de omwonenden dat er 1 of andere grote gayparade wordt gehouden bij de plassen.
Vooral als testo met zijn roze tutu rond dartelt.
 
Hehehe,je hebt stiekum wel zin om me te nemen dan,Ries....geef maar toe,ouwe! :D

Niemand zal mij hoeven dragen hoor,Patje....jij zal me nooit zo zien dat ik niet meer kan lopen.

Maak je nou eerder zorgen of je me wel bij kan houden want ik kom pas op gang als de meeste al onder de tafel liggen,bro. ;)

En dan wil ik stappen want dan begint de gein echt pas....
 
Testo zei:
Maak je nou eerder zorgen of je me wel bij kan houden want ik kom pas op gang als de meeste al onder de tafel liggen,bro. ;)

We zullen zien kerel, we zullen zien :D
 
Mr. B.I.G. zei:
OMG dit kan niet goed gaan! Rico die het kralingse bos als locatie heeft uitgezocht....,laat je dan wel je maatjes van de parking lekker waar ze zijn! Of bestel je wat extra worstjes voor ze...... :D

Dan hebben we ook nog die Testo die me toen op de boot met koninginnedag zo zat had gevoerd met die geile baco´s van hem dat ie me op een hoer wilde schoppen!!!
Uiteindellijk was het toch Testo die op die dikke negerin ging!! :D

Dit gaat zekers fout, maar ik wil het vast en zeker niet missen dus ik ben ook van de partij!!! Bestel ook wat flessen wijn dan zijn er iig wat kurken om je zelf te beschermen tegen bepaalde DBB members!!! (noem verder geen namen :D )


Hehehe :D :D wat een verhalen! :D :D Ik denk dat ik toch ook moet komen!
Dit wordt echt een top feestje!
 
grote verhalen vertellers zie ik al wel weer ;)
 
boogie zei:
grote verhalen vertellers zie ik al wel weer ;)


En op de BBQ drinken ze allemaal shandy!
Veel geblaat en weinig wol :D
 
Voor 25 euro de man stel ik mij wel beschikbaar. Gaat mij toch nog zo'n 33*25=825,- euro opleveren. Weten jullie gelijk waar ik mijn sups van betaal!

En inderdaad....dit begint echt op de Kralingse Gayparade te lijken!
:D


Maareh , wie regelt die naakte wijven nou? :cool:
 
Laatst bewerkt:
ReyMysterio zei:
En op de BBQ drinken ze allemaal shandy!
Veel geblaat en weinig wol :D

Ik begrijp dat je jaloers bent,grote vriend uit het hoge noorden(lees;kloteboer :D )dus speciaal voor jou zal ik wat foto's schieten van hoe gezellig het was. ;)

Jij gaat het feest van het jaar missen maar als je in Groningen woont weet je waarschijnlijk niet eens wat een knap feessie bouwen is. ;)

Ik zal je missen,ouwe! :p
 
hé die aap woont in Assen, ok?
Das heel wat anders dan het pittoreske Grunn...
 
Azrael zei:
Maareh , wie regelt die naakte wijven nou? :cool:
Gewoon paar homo's uit het bos halen en omdraaien. Wil je tieten, neem dan wat synthol mee en spuit em onder hun tepels! :cool:

Maar eum goeie vraag, tot hoe laat gaat het duren? ??? Want als het echt laat wordt, zoek ik ook wel een overnachtingsplekkie. :o
 
Dat stappen lijkt me slecht idee, komen genoeg gasten af die serieus bezig zijn met de sport en het stappen laten voor wat het is. Of ben ik de enigste?
 
volgens mij kan iedereen voor zichzelf beslissen of hij/zij nog wil gaan stappen daarna.
Dit geldt precies hetzelfde voor samen trainen (voor de bbq).
 
Pfft ja idd ik wil stappen serieus met je sport blabla kap es met dat eeuwig correct leven..
Alsof 1 keer uit de ban springen je zal hinderen tis verdomme geen fag forum..;)
Ik erger me soms dood aan de gasten die hier constant roepen hardcore bla bla ja ik leef helemaal voor de sport ik bla bla en ondertussen nul komma nul gainen(tis dus geen aanval tegen jou)
Man je moet ook leven en serieus dit bedoel ik niet als je moet leven dus je mag zuipen dus ik ben zwak maar meer als ergernis tegen vele wannabees.
Ik kom vaak op het kamp in mijn dorp daar lopen gasten rond die raw 150 kilo bankdrukken zonder dat ze ooit van een voedingsschema hebben gehoord trainen doen ze echter wel keihard..
Ga jij hun vertellen dat ze in het weekend niet meer mogen stappen omdat dat slecht is???
Pfft als je niet mee wilt te stappen dan doe je dat niet maar daarom is het nog geen slecht idee...............................
 
Iguana zei:
Pfft ja idd ik wil stappen serieus met je sport blabla kap es met dat eeuwig correct leven..
Alsof 1 keer uit de ban springen je zal hinderen tis verdomme geen fag forum..;)
Ik erger me soms dood aan de gasten die hier constant roepen hardcore bla bla ja ik leef helemaal voor de sport ik bla bla en ondertussen nul komma nul gainen(tis dus geen aanval tegen jou)
Man je moet ook leven en serieus dit bedoel ik niet als je moet leven dus je mag zuipen dus ik ben zwak maar meer als ergernis tegen vele wannabees.
Ik kom vaak op het kamp in mijn dorp daar lopen gasten rond die raw 150 kilo bankdrukken zonder dat ze ooit van een voedingsschema hebben gehoord trainen doen ze echter wel keihard..
Ga jij hun vertellen dat ze in het weekend niet meer mogen stappen omdat dat slecht is???
Pfft als je niet mee wilt te stappen dan doe je dat niet maar daarom is het nog geen slecht idee...............................

Rustig rustig, denk aan je bloeddruk :D

Maar ik roep geen hardcore hé, ik vind gewoon stappen op zich al stom, kan me er niet meer mee amuseren (heeft dus niet volledig met de sport te maken). Wat die gasten betreft, beeld je dan es in wat ze zouden drukken moesten ze wel voedingsschema aanhouden en niet meer stappen ;) (en denk dat je nu mikt op gasten die al geruime tijd trainen? bij ons zijn er ook die 160 drukken, alleen trainen ze wel al meer dan 200 jaar)
 
Vind je dat niet jammer, dat je dankzij je sport je niet meer kan amuseren tijdens het uitgaan? Ik bedoel, dat kon je vroeger dus wel..
 
MonsterStrength zei:
Rustig rustig, denk aan je bloeddruk :D

Maar ik roep geen hardcore hé, ik vind gewoon stappen op zich al stom, kan me er niet meer mee amuseren (heeft dus niet volledig met de sport te maken). Wat die gasten betreft, beeld je dan es in wat ze zouden drukken moesten ze wel voedingsschema aanhouden en niet meer stappen ;) (en denk dat je nu mikt op gasten die al geruime tijd trainen? bij ons zijn er ook die 160 drukken, alleen trainen ze wel al meer dan 200 jaar)

Hehe nou! Ondanks dat ze misschien geen voedingsschema hebben vrees ik dat ze verder zijn gekomen dan menigeen op dit forum zal komen. ;)
Jarenlang trainen is ook discipline.
Ik bedoel maar het is wel grappig om te zien dat zij iedereen ownen in mijn sportschool die zgn heel "strikt" leven en net zo lang trainen. ;)
En dat stappen ach dat is ieder voor zich toch maar degene die er wel belang bij hebben vinden het dan geen slecht idee en jij wel..
Ach waar maak ik me druk over zal door roids in combinatie met het warme weer komen. :D
Eigenlijk nam ik het alleen op voor het stappen zodat dat plan niet weggegooid zou worden. :p :p ;)
 
Var zei:
Vind je dat niet jammer, dat je dankzij je sport je niet meer kan amuseren tijdens het uitgaan? Ik bedoel, dat kon je vroeger dus wel..

Ik zeg net dat het niet volledig door men sport komt ...

En denk ff na, hoe kan ik het nu jammer vinden dat ik iets niet meer graag doe, als ik het me toch niet interesseerd ;)
 
Ik woon in schiedam en heb nog een extra kamertje met een tweepersoons-slaapbank over.

Er loopt in mijn huis alleen wel een labrador dus als je snachts je bed wordt uitgeduwd kan het zijn dat hij graag wat meer ruimte wil hebben ;) maar mijn 3 persoonsbank slaapt ook lekker hoor :)
 
stappen daarna lijkt me leuk.. heb altijd al willen weten hoe Hollywood eruit ziet.. of gaan we daar niet heen :D
 
Back
Naar boven