Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Testo zei:
Stickies no problemo,man!! :nut: :nut:

Ik zal genoeg meenemen om 30 man zo stoned als een kanarie te krijgen....des te meer drank is er voor mij! :D

Maarre,kan je nog wel terug rijden met al die bacardi in je flikker of gaan we onder een brug slapen? :laugh:


doe rustig aan en icm met een kilo vlees, kip, vis zal het wel meevallen. :D

Mooi is dat ook weer geregeld. :)
 
Ik moet ook proberen om met iemand uit mijn buurt erheen te rijden. Alleen met de trein is zwaar klote. Iemand uit Flevoland/Almere die gaat?
 
FrederX zei:
ja die kralingse plas.. hoe te bereiken vanaf station
Klopt dit of kan het makkelijker?

tram 7 halte Voorschoterlaan
of metrostation Voorschoterlaan
en verder lopen
 
Lijkt me wel erg leuk... :D
Alleen nog ff checken of ik niks heb op 3 september :cool:
 
*floep* en daar komt weer een discussie los!
Zij die komen moeten dutch windmill wel even pm-en ipv. midden in dit topic even te roepen: ik kom ook! Is makkelijker voor em. :)
 
FrederX zei:
ja die kralingse plas.. hoe te bereiken vanaf station

vanaf centraal: richting kralingen gaan (over de grote rotonde) 1e grote kruispunt links, 1e grote kruispunt rechtdoor overtsteken 1e links voor parkeerplaats :thumb:
 
Ach wat leuk in mijn eigen stadje! Ik bent erbij!
 
ja alleen ik zit wel een btje met het vervoer hè. Want als het dus laat wordt (of is dat een utopie?) kan ik niet terug met het openbaar vervoer. Of kan je gewoon in een tentje blijven slapen aan de rand van dat befaamde Kralingse moeras?
 
boogie zei:
ja alleen ik zit wel een btje met het vervoer hè. Want als het dus laat wordt (of is dat een utopie?) kan ik niet terug met het openbaar vervoer. Of kan je gewoon in een tentje blijven slapen aan de rand van dat befaamde Kralingse moeras?
Je zou ook een hotel kamer kunnen reserveren natuurlijk...
 
dikke dwarf! Ik heb er best wat voor over om mn dbb-vriendjes te zien, maar zoveel ook weer niet. Ik heb geen rooie cent en toch moet ik over 2 maanden een laptop gekocht hebben, en wil ik eind van dit jaar of komend voorjaar naar New York en de zomervakantie daarna naar Zuid-Afrika.
 
boogie zei:
ja alleen ik zit wel een btje met het vervoer hè. Want als het dus laat wordt (of is dat een utopie?) kan ik niet terug met het openbaar vervoer. Of kan je gewoon in een tentje blijven slapen aan de rand van dat befaamde Kralingse moeras?

ja dat kan, maar de kans is dan groot dat je anaal vernederd wordt door een homofiele zwerver
 
boogie zei:
dikke dwarf! Ik heb er best wat voor over om mn dbb-vriendjes te zien, maar zoveel ook weer niet. Ik heb geen rooie cent en toch moet ik over 2 maanden een laptop gekocht hebben, en wil ik eind van dit jaar of komend voorjaar naar New York en de zomervakantie daarna naar Zuid-Afrika.
Rustig boogie! Denk aan je cortisol... :p

Ik vind een tent maar eng... maar dat zal wel aan mij liggen... Ik hoop dat een beetje karma je weer een beetje kan op vrolijken. ;)
 
Ben er misschien bij, me pa i dan jarig en wil weten of er nog bepaalde andere mensen komen.
Moet ik dan nog een American Football meenemen ? Zodat we een potje kennuh hakkuh?
 
Chewie zei:
Moet ik dan nog een American Football meenemen ? Zodat we een potje kennuh hakkuh?
En DBC mag kijken, anders krijgt ie weer last van z'n hernia. :o Ow wacht jij ook, pas je wel op Chewie? :p
 
Aha klnkt leuk allemaal en mischien ben ik er ook wel bij als het even kan.
Alleen heb er nie zo veel zin in om het hele eind in men remie te gaan rijden vanuit Deventer.
Dusssss. is er verder nog iemand uit het oosten...?:D
 
Samu zei:
En DBC mag kijken, anders krijgt ie weer last van z'n hernia. :o Ow wacht jij ook, pas je wel op Chewie? :p
Dude we (althans jullie :P ) spelen zonder padding...word dus sowieso rugby tackle ...
 
hey rico, leuk initiatief kerel! kan ik eindelijk eens wat mensen leren kennen van DBB! ik stuur je een PM.
 
Laten we dan lekker een wedstrijdje doen wie het meest kan vreten, degene die verliest moet in het Kralingse Bos gaan plassen of in de Kralingse Plas gaan bossen ??? Whatever :D
Tip: Slik een vorkje in voor je van huis weg gaat :thumbs:
 
Back
Naar boven