Zo jongens..
ben ik weer!
Ja was echt een geslaagde dag!..Leuk om iedereen eens te ontmoeten en inderdaad jammer dat er zoveel mensen niet op zijn komen dagen..is gewoon een kloptestreek..kijk ik ben echt de moeilijkste niet, maar als je op 40 man rekent en er komen er 25..tsja dat is gewoon
k*t
Okay nou het begon op vrijdag..vlees inslaan en dergelijke.......zaterdag zou om 12:30 Mr J, Dani en Juggernaut ontvangen thuis..dat was al lachen..
Lekker ding hoor die Dani

had ik me heel anders voorgesteld..
toen zijn we nog boodschappen gaan doen..twee karren vol met drank bier houtskool en salades...
Stokbrood...oja even langs de bakker..die hadden dat niet meer staan..Dani en ik samen gezellig naar de Appie....moesten we 10 minuten wachten op het brood wat nog in de oven zat...hebben we lekker een bakkie koffie gedaan en de slappe stokbroden in ontvangst genomen..
hey wat voelt dat raar..die heeft er geen zin in whahha
Okay op naar het kralingsebos..
Toevallig Mr. Big die weer lekker wat kilootjes zwaarder was geworden in de auto voor ons..
mooi stekkie gevonden en uitladen..
toen kwamen de eerste mensen binendruppelen..
allemaal heel relaxed en toffe mensen...
heb alleen voor mijn idee veels te kort met iedreeen gepraat..maarja dat doen we de volgende keer weer over want eerlijk waar was gewoon superelaxed..
iedereen deed zijn eigen ding..en op het eind van de avond hebben we echt nog onwijs gelachen met die maffe testo....
jammer van de verbrande kippetjes, maar de kroatisch gekruide biefstuk en slibovitsch van Jugger waren ook errgug lekker haha
We hadden onze brabantse crew met gezellige boys, Rob G, Johny etc..
dan Mr. J die steeds met verschillende mensen de bosjes indook haha
dan nog een boomlange hovenier (Justifire) die 4 kratten bier met 1 hand kon dragen haha, DBC01 die eigenlijk gewoon een hele toffe gozer is, Apenootje die ook van het leven geniet, BigTony, 3XL die ik eindelijk eens ontmoet heb na hem al 4-5 jaar te kennen van de forums. Markywannabee die als eerste de BBQ in elkaar had en nog een heleboel mensen...
de drank en sigaretten vloeiden erg goed..en was best een zootje op het laatst...hahha
Nou toen gingen we stappen..
Juggernaut
Testo
Mr. BIG
Marz01
en ondergetekende
Pff wat een feest zeg..
eerst even langs mijn huis om om te kleden en op te frissen..en testo die mijn kat even naar buiten liet whaha
even langs de pakjesman voor wat extra energie en met zijn allen bij Jugger in de BMW richting stad..
Ja hoor testo mog de Baja niet in zonder mouwen..kreeg die een shirthe wat hem net paste whahah..beetje gelkachen daarzo, maar behalve een hoop geile sletjes daar was er weinig te beleven..
wij door naar de volgende tent..
was er een of ander pitstop avond in Rdam..overal dikek rijen dus voor de discotheken.....nou de volgende tent waar we kwamen vroegen ze om ID..waarom vroeg ik...nou dat is voor alle nieuwe leden whahah..wat een gelul..door naar de Sorbonne..
weer een rij..maar toen we aankwamen zag ik die gasten al kijken bij de deur..en ze wezen naar Testo zijn armen vanaf 50 meter ne schiudden nee dus dat werd ook niets...
door naar BED..lekker druk allemaal geile wijven..alleen wat mindere muziek..
Testo en Marz01 wilden opeens naar de lexion..pff..jezus ben je eindelijk in Rdam is het weer niet goed..whahah
maarja Jugger ging ook naar huis want was met de wagen en had een hoop te doen..zondag..
Mr Big en ik gebleven..was waanzinnig...daarna door naar Stadhuisplein, toen naar Le Bateau daarna nog bij wat mooie vrouwtjes thuisgezeten...en netjhes thuisgebracht..was dus 8:00 ongeveer
werd ik om 11:00 al weer wakker gemaakt..pgfff..
we gingen toch wat doen vandaag...jeezus..laat me liggen !!
maarja telefoon is dus opeens weg...ik hoop dat hij nog bij een van die meisjes ligt..
al met al een supergslaagde dag...
mensen die niet geweest zijn...
zorg dat je erbij bent volgende keer~!
grt. Rico