AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dutch windmill zei:
OMFG ..ik lig weer helemaal in een deuk hier..pleur echt bijna van mijn stoel af!!!!!!!!

whahaha

Mr. BIG krijg ik nou haar nummer nog?

ruuuuuuuuuuuuuuuuuuustig:p
 
RobertHosper zei:
ik en MarkWannabee sIjn NaAr HoLlieJWod GeWEeSt FOor de WiJfeN!:D

daar mochten wij niet naar binnen whahhaha

nee vond het wel heel tof bro dat je die gekke limburger zo hartelijk hebt ontvangen en hem een slaap plaatsje heb aangeboden....!
 
Yep complimenten voor Robert, gastvrije actie om Marky niet dat hele pokke eind weer terug te laten rijden aan het einde van de dag.
 
Tering rocco je bent echt in love he? Ik eigenlijk stiekum ook wel een beetje.....!!! Of zou het puur geiligheid zijn?!!! :D

Maar vanavond heb ik afgesproken met haar zussie dus dan zal ik gelijk ff je nummer geven.......OH NEE die heb je niet meer WHAHAHAH LOL!!!

Zal wel ff je thuisnummer geven dan.......zal je heks leuk vinden!! WHAHHA :D

Komt goed man jij regelt dingen voor mij ik voor jou maatje...........!!! :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Tering rocco je bent echt in love he? Ik eigenlijk stiekum ook wel een beetje.....!!! Of zou het puur geiligheid zijn?!!! :D

Maar vanavond heb ik afgesproken met haar zussie dus dan zal ik gelijk ff je nummer geven.......OH NEE die heb je niet meer WHAHAHAH LOL!!!

Zal wel ff je thuisnummer geven dan.......zal je heks leuk vinden!! WHAHHA :D

Komt goed man jij regelt dingen voor mij ik voor jou maatje...........!!! :D

OMG nee serieus..ik krijg haar (en jou) niet uit mijn hoofd lekkere pijpdoos van me..ik zal zo maar eens even gaan bellen voor een nieuwe telefoon..want dit is echt k*t zo..pffffffff.
 
RobertHosper zei:
ik en MarkWannabee sIjn NaAr HoLlieJWod GeWEeSt FOor de WiJfeN!:D

En net als Rocco en Biggie uiteindelijk ook op de wc terecht gekomen met elkaar zeker? :D
 
nee...dr gingen 2 dames mee met ons dus we moesten ons wel inhouden:D...een van die dames had wel intresse in Markywannabee:rolleyes:
 
dutch windmill zei:
OMG nee serieus..ik krijg haar (en jou) niet uit mijn hoofd lekkere pijpdoos van me..ik zal zo maar eens even gaan bellen voor een nieuwe telefoon..want dit is echt k*t zo..pffffffff.

Mod gaat los! Hellup! :eek: Wat een taal voor DW! :D

Ik dacht dat DW zo'n oudere man was die aan honkbal deed.
Toen ik die frisse jonge BB-kop zag was dat een hele verrassing.
En nu deel 3: Meneer gaat écht los na een BBQ! :D
 
Testo zei:
Kijk,deze man begrijpt het weer helemaal.....

In Lexion HOEF JE NIET VERMAAKT te worden omdat dat automatisch al het geval is. ;)

Baja is een knurftentent waar zielige figuren zonder vrouw komen voor wat aandacht van een serveerster zodat ze toch een btje het gevoel hebben dat ze in de markt liggen... :D :D

Niet wetende dat zo'n meisje wel om de 10min ff nr de wc moet om te kotsen van zoveel lelijkheid bij elkaar! :roflol: :roflol: :roflol:

PSIEEEEEEEEEEEEEEEEES! :roflol: Dag Bacomans met je lekkere Bacootjes, we begrepen elkaar weer helemaal met die drugs-discussie! :D
 
DBC01 zei:
Mod gaat los! Hellup! :eek: Wat een taal voor DW! :D

Ik dacht dat DW zo'n oudere man was die aan honkbal deed.
Toen ik die frisse jonge BB-kop zag was dat een hele verrassing.
En nu deel 3: Meneer gaat écht los na een BBQ! :D


Whahahaha laten we dan maar niet over deel 4 hebben OMFG wat een vage avond was dit.......!!! :D
 
DBC01 zei:
PSIEEEEEEEEEEEEEEEEES! :roflol: Dag Bacomans met je lekkere Bacootjes, we begrepen elkaar weer helemaal met die drugs-discussie! :D

Gelijkgestemden hebben aan een half woord al genoeg,bro. ;)

Ben zeeeeeeeeeeer benieuwd naar een avondje stappen met jou en Hert! :eek:

Crazyland gaat em worden....iedereen mag dit keer vriendin wél meenemen....ja Biggie;jij mag ook je vriendje weer meenemen hoor. :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Whahahaha laten we dan maar niet over deel 4 hebben OMFG wat een vage avond was dit.......!!! :D
hmm deel 4 zoiets??;)
 
Net de fotos van DavyO ontvangen :D
Testo die van jou komt op de WC deur :)
Weer een goede reden om van de Mayo af te blijven :thumbs:
 
Hahahaha,die met dat stokkie in mn bakkus zeker? :D

Op die foto lijkt het net alsof ik dat stokkie mn neus in wil duwen... :eek: :p

@Markywannabee

Heb nog geen foto's van je gehad,bro?
 
Ik heb trouwens de groepsfoto in mn desktop staan,wereldpic!!

Kan me nog wel herinneren dat ik erg geil werd van die warme billen van EricR. :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Whahahaha laten we dan maar niet over deel 4 hebben OMFG wat een vage avond was dit.......!!! :D
dutch windmill zei:
daar mochten wij niet naar binnen whahhaha

tja jammer want wij zijn er tot ergens rond 0430 gebleven. volgende keer dan maar of ergens anders

nee vond het wel heel tof bro dat je die gekke limburger zo hartelijk hebt ontvangen en hem een slaap plaatsje heb aangeboden....!

ja idd erg tof! maar veel slapen met dat gesnurk van ..... ahahaha was er niet bij

EricR zei:
Yep complimenten voor Robert, gastvrije actie om Marky niet dat hele pokke eind weer terug te laten rijden aan het einde van de dag.

zondag middag een terug reis gemaakt! zal binnenkort een een verhaaltje posten hier!

Testo zei:
En net als Rocco en Biggie uiteindelijk ook op de wc terecht gekomen met elkaar zeker? :D

ja was best lekker! :D

RobertHosper zei:
nee...dr gingen 2 dames mee met ons dus we moesten ons wel inhouden:D...een van die dames had wel intresse in Markywannabee:rolleyes:

ja idd! en die was best verlegen! want de dag erna hoorde ik pas dat ze intresse had :eek: maar och ja! een paar keer paalgedans met een paar meiden en kontje gevreë ahahaha dus best wel lekker!

Testo zei:
Hahahaha,die met dat stokkie in mn bakkus zeker? :D

Op die foto lijkt het net alsof ik dat stokkie mn neus in wil duwen... :eek: :p

@Markywannabee

Heb nog geen foto's van je gehad,bro?

zal nog eens kijken! wat was je mail ook weer heb er nu zoveel ontvangen man! pfffff

3XL zei:
Waar blijven die foto's ? ?

voor wie kan (en wil) sturen originaldriexl@Gmail.com

ok nummer 8 volgens mij je zit er ook in bro! doe mijn best om vanavond wat te posten ligt eraan of ik tijd heb!
 
vergeet mij niet, want ik heb ook nog niks van je ontvangen!!!!

Alvast bedankt!!! :cool:
 
Back
Naar boven