AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hopen dat het een zwoele zomerdag wordt dan.
 
ff een kaartje voor provinciaaltjes :D

rdam.gif


of ff hier checken voor OV binnen Rdam
 
Laatst bewerkt:
kijk daar hebben we wat aan.. is het bij de kralingseplaslaan? mischien ff iemand die deze kaart kan stippelen en omcirkelen (eindbestemming) ?

karma waard voor degene die dat doet
 
als dbc niet komt stem ik in voor een rituele afslachting van zijn hertje :evil2:


tw junk kom jij ook ? dan mag je me komen oppikken :o we wonen dicht bij mekaar
 
Ik kom wel hoor...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Daar hebben we hem, omdat ik je heb overgehaald ja boos kindje in de hoek van de klas :roflol:


03-09-'05 ergens omstreeks 5 uur in de middag in het zonnetje van de Kralingse plas:

DW: Wil je ook een stuk worst DBC?

DBC: Nee! Ik wil geen eten van egoïsten!

DW: Maar.. het is toch goedgekomen? dwarsligger

DBC: Helemaal niet ik wil WOKKEN! Sukkel!
*armpjes over elkaar slaat* :mad: :bawling:

:o
 
MightyDuck zei:
Daar hebben we hem, omdat ik je heb overgehaald ja boos kindje in de hoek van de klas :roflol:


03-09-'05 ergens omstreeks 5 uur in de middag in het zonnetje van de Kralingse plas:

DW: Wil je ook een stuk worst DBC?

DBC: Nee! Ik wil geen eten van egoïsten!

DW: Maar.. het is toch goedgekomen? dwarsligger

DBC: Helemaal niet ik wil WOKKEN! Sukkel!
*armpjes over elkaar slaat* :bawling:

:o

:roflol:
 
Stel (STEL) dat dit doorgaat, ik kom vanuit de kop en kan nog 2 man oppikken. (frontseat is al besproken door mijn slaapzakgezelschap ;))

PM tegen die tijd maar.
 
Toch meer aanmeldingen dan ik had verwacht...
 
Dani zei:
Stel (STEL) dat dit doorgaat, ik kom vanuit de kop en kan nog 2 man oppikken. (frontseat is al besproken door mijn slaapzakgezelschap ;))

PM tegen die tijd maar.

we worden natuurlijk nou wel een beetje nieuwsgierig wie je slaapzakgezelschap is Dani ;)
 
Latin spirit zei:
we worden natuurlijk nou wel een beetje nieuwsgierig wie je slaapzakgezelschap is Dani ;)
Ik natuurlijk! :cool:

Nee MrJ eigenlijk, de k*tkop. :(


PS: DW grappig hoor, die DBC in het roze. :D
 
Nee MrJ eigenlijk, de k*tkop.

Laat dat z'n vriendinnetje maar niet horen.
De laatste keer dat ik daar een grapje over maakte op DBB, kostte hem dat een weekend lang geschreeuw, verwijt en gedreig van z'n eega lol :roflol:
 
OMG dit kan niet goed gaan! Rico die het kralingse bos als locatie heeft uitgezocht....,laat je dan wel je maatjes van de parking lekker waar ze zijn! Of bestel je wat extra worstjes voor ze...... :D

Dan hebben we ook nog die Testo die me toen op de boot met koninginnedag zo zat had gevoerd met die geile baco´s van hem dat ie me op een hoer wilde schoppen!!!
Uiteindellijk was het toch Testo die op die dikke negerin ging!! :D

Dit gaat zekers fout, maar ik wil het vast en zeker niet missen dus ik ben ook van de partij!!! Bestel ook wat flessen wijn dan zijn er iig wat kurken om je zelf te beschermen tegen bepaalde DBB members!!! (noem verder geen namen :D )
 
t lijkt me echt tof!
:cool: nu al zin in
 
Back
Naar boven