XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp hier geen reet van.

Kom ik straks aan met m'n flesjes cola-light, goh laat ik es uit de band springen: zoete RedBull, zitten die mensen die altijd harrrdcore roepen aan het bier, de wijn, de baco's, joints en de pillen... ??? ??? ???

Who's hardcore here???
 
is er ook een speciale dress code?

traininsbroek, strak schirtje?


of: as sexy as possible :eyebrow:
 
DBC01 zei:
Ik begrijp hier geen reet van.

Kom ik straks aan met m'n flesjes cola-light, goh laat ik es uit de band springen: zoete RedBull, zitten die mensen die altijd harrrdcore roepen aan het bier, de wijn, de baco's, joints en de pillen... ??? ??? ???

Who's hardcore here???
Rode wijn is goed voor je vasculariteit! :cool: En de rest van die dingen kom ik niet aan, ok af en toe een biertje. :o
En ik ga niet roepen van hardcore, dat woord komt al m'n strot uit. Heb het hier al te vaak zien passeren.
 
DBC01 zei:
Ik begrijp hier geen reet van.

Kom ik straks aan met m'n flesjes cola-light, goh laat ik es uit de band springen: zoete RedBull, zitten die mensen die altijd harrrdcore roepen aan het bier, de wijn, de baco's, joints en de pillen... ??? ??? ???

Who's hardcore here???

agree with that.. laten we het gezond houden.. alleen drank!
edit: of fris :P

en heel mischien een joint voor Jay Impol :P.. of wil je beweren dat je nogsteeds bent gestopt
 
DBC01 zei:
Ik begrijp hier geen reet van.

Kom ik straks aan met m'n flesjes cola-light, goh laat ik es uit de band springen: zoete RedBull, zitten die mensen die altijd harrrdcore roepen aan het bier, de wijn, de baco's, joints en de pillen... ??? ??? ???

Who's hardcore here???
dan zeg ik, op mijn beurt:

'It's all about entertainment!!!'

Een gevleugelde uitspraak van een veelzijdig man (waarvan de naam mij helaas even ontschoten is!)

:D
 
Dresscode is iedereen zo'n zwart gaas hempje aan lolllllllll
 
boogie zei:
dan zeg ik, op mijn beurt:

'It's all about entertainment!!!'

Een gevleugelde uitspraak van een veelzijdig man (waarvan de naam mij helaas even ontschoten is!)

:D

Hmmm als het 't entertainment goed doet is het altijd leuk :D alleen trek je de uitspraak van die man nu uit z'n verband. :(

Het zou een schitterende opmerking zijn als ie zou passen maar je quote is geboren uit grenzeloze irritatie van jouw kant dat die zin weleens werd aangehaald door de man wiens naam je ontschoten is :D:D

Zelfde als iemand nu gaat roepen 'Boogies moeder is een hoerrrrr! It's all about entertainment!'
Slaat dus helemaal nergens op maar het geeft aan wat ik bedoel ;)
 
**** dresscode, laat iedereen zichzelf blijven, dan kunnen we aan de sT wel ongeveer zien waar je van houdt :D

Ik ga me kapot lachen om die Powerhouse en Uncle Sam outfits LOL :roflol:
 
k hoop dat het dat mooi weer is.. een BBQ met regen zuigt wel.. tenzij er een party tent is.. waar je droog zit :D
 
BTW:

Iemand nog plaats over voor een Hert en een bedlegerige man? :D
Of moet Hert per sé in d'r oldtimer komen? :roflol:
 
haha oldtimer :D


of als iemand uit het noorden komt.. waarmee ik via zwolle kan reizen..

ik kom uit Leeuwarden.. iemand, groningen? Leeuwarden of een ander gat?
 
DBC01 zei:
BTW:

Iemand nog plaats over voor een Hert en een bedlegerige man? :D
Of moet Hert per sé in d'r oldtimer komen? :roflol:

Ik heb tenminste een rijbewijs opa.. Het enige wat jij hebt, is je rollator! :p
 
Weet er iemand een goedkope site waar ik nog even snel een Uncle Sam outfit op de kop kan tikken?
 
DBC01 zei:
Laat dat z'n vriendinnetje maar niet horen.
De laatste keer dat ik daar een grapje over maakte op DBB, kostte hem dat een weekend lang geschreeuw, verwijt en gedreig van z'n eega lol :roflol:
Tis een grote slaapzak, zij mag er ook bij :D
(D krijgt er steeds meer zin in... :p )
 
Hertje zei:
Ik heb tenminste een rijbewijs opa.. Het enige wat jij hebt, is je rollator! :p

Hey origineel ben jij.

Nieuw bord voor het Kralingse bos:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
LOL.....zeg het wordt een meeting he en geen zuip gang bang mag ik hopen!
:D


Maareh niemand die mij uit Almere kan oppikken?
 
Azrael zei:
LOL.....zeg het wordt een meeting he en geen zuip gang bang mag ik hopen!
:D

waarom niet? zo kun je mekaar pas ECHT leren kennen ;)
 
Inderdaad jongens..

wie bier wil drinken drinkt bier..wie cola-light wil drinkt dat!..als het maar gezellig wordt..ik stel wel voor dat iedereen een (vrijgeze4lle of gewillige) chicka meeneemt..dan wordt het aps echt gezellig!

Al dat gezeik over hardcore..pff..als ik trek hem in een biertje, blowtje pilletje..doe ik dat gewoon (als mijn heks er niet bij is dan he hahahah)

Rocco
 
dutch windmill zei:
Inderdaad jongens..

wie bier wil drinken drinkt bier..wie cola-light wil drinkt dat!..als het maar gezellig wordt..ik stel wel voor dat iedereen een (vrijgeze4lle of gewillige) chicka meeneemt..dan wordt het aps echt gezellig!

Al dat gezeik over hardcore..pff..als ik trek hem in een biertje, blowtje pilletje..doe ik dat gewoon (als mijn heks er niet bij is dan he hahahah)

Rocco

Prachtig. Dan vergeten we maar meteen die mensen die van de winter zo stoer harrrdcore aan het lullen waren.
Laten we de bijeenkomst een titel meegeven: **** Hardcore.
 
Uiteindelijk staat er dus 1 BB-er (DBC) en 200 junks/alcoholisten/partyflockers die zich op internet heel groot voordoen :D
Go Breezahhhh !! :beerbang:
 
Back
Naar boven