Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

roxxe zei:
nog aan het afspreken met monsterstrenght, indien het ons lukt, breke we paar treinen onderweg af :p

bikerbibe, afkomen meid ;)

Misschien kan Dries nog wat GPP doen met die trein........of samen natuurlijk.
Ik ga ook mijn best doen het te halen tegen die tijd. Maar dat gaat wel lukken dacht ik zo :cool:
 
ik weet het nog niet... we shall see... zou kunnen dat ik mss toch afkom
 
Deejay_Spike zei:
ik weet het nog niet... we shall see... zou kunnen dat ik mss toch afkom
Je gaat me daar toch niet alleen laten hé, want ik mag dan weer gaan uitleggen aan 49 BB'ers dat niet alle powerlifters even vet zijn als ik :D
 
MonsterStrength zei:
Je gaat me daar toch niet alleen laten hé, want ik mag dan weer gaan uitleggen aan 49 BB'ers dat niet alle powerlifters even vet zijn als ik :D
Ik zal je wel steunen! ;)

Maar eum, nog maar 28 inschrijvingen. ???
 
sorry, zal niet lukken, ik zie net dat het 'n zaterdag is....

en dan werk ik
 
roxxe zei:
nog aan het afspreken met monsterstrenght, indien het ons lukt, breke we paar treinen onderweg af :p

bikerbibe, afkomen meid ;)
niet als jullie die treinen gaan afbreken :p
misschien kan ik dan wel met jullie meekomen, zullen nog wel zien he
 
IK heb me ook ingeschreven. hoOp wel iemand te vinden waar ik ik mee kan liften ofsow woon zelf in Gelderland Omgeving Arnhem.
 
als het gratis was he nou dan.... :D
 
btw, Ik wacht ff met inschrijven tot ik zekerheid heb dat ik er kan geraken
 
misschien een voorstel voor de Vlamingen...
We kunnen misschien op een centraal gelegen plek afspreken en dan zo met elkaar meerijden?! het is ergens te dom om pakweg 20 vlamingen met 20 wagens naar de BBQ te laten rijden... dan kunnen we beter carpoolen denk ik


enige reacties?
 
MonsterStrength zei:
btw, Ik wacht ff met inschrijven tot ik zekerheid heb dat ik er kan geraken
We proberen wel iets te regelen met de Belgen in Antwerpen ofzo? Want over vervoer ben ik ook nog niet zeker. :o
 
Samu zei:
We proberen wel iets te regelen met de Belgen in Antwerpen ofzo? Want over vervoer ben ik ook nog niet zeker. :o
Stixxx zei:
misschien een voorstel voor de Vlamingen...
We kunnen misschien op een centraal gelegen plek afspreken en dan zo met elkaar meerijden?! het is ergens te dom om pakweg 20 vlamingen met 20 wagens naar de BBQ te laten rijden... dan kunnen we beter carpoolen denk ik


enige reacties?


Tja dat is struikelblok, ik en roxxe zouden in brugge afspreken en met de trein gaan, mss als er iemand met een busje is in antwerpen kunnen we naar daar komen met trein en zo met man of 8 de benzine voor busje betalen?
 
MonsterStrength zei:
Tja dat is struikelblok, ik en roxxe zouden in brugge afspreken en met de trein gaan, mss als er iemand met een busje is in antwerpen kunnen we naar daar komen met trein en zo met man of 8 de benzine voor busje betalen?
Yep, ik dacht dan ook met de trein tot in Antwerpen te gaan. Òf ik zou nog iemand dichtbij moeten vinden die ook gaat. Busje is goed idee, en anders enkele auto's. :)
 
Vet.. hertje komt ook :cool: :D
 
We hebben een DBB-klupje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht...ik ben erbij!
:D

Heb er zin an! :cool:
 
IK wacht ook even, i.v.m. andere bezigheden die ik dan misschien ga hebben!
Nadeel is dat ik ook niet kan drinken he :D
 
Wat gaaf, ik ben er ook bij, lekker in de buurt
 
Back
Naar boven