AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

exarchos zei:
btw al ideeen hoe je 30+ man te eten gaat geven?


Kinderboerderij is vlakbij :D



3 sept heb ik vakantie, maar als ik even de tijd heb kom ik ff langs
 
3XL zei:
3 sept heb ik vakantie, maar als ik even de tijd heb kom ik ff langs
Jij komt gewoon de hele dag meneer, het is niet zo ver voor jou! :finger:
 
3 september heb ik vakantiewerk :(
Leek me ontzettend leuk eens members te ontmoeten; maar ik gok dat zulke meetings wel méér gehouden zullen worden (als het leuk wordt...)
 
Santoz zei:
3 september heb ik vakantiewerk :(
Leek me ontzettend leuk eens members te ontmoeten; maar ik gok dat zulke meetings wel méér gehouden zullen worden (als het leuk wordt...)

Is al paar keer ter sprake gekomen, maar is eerste maal dat er zo'n massa meeting is (als die er echt komt ;))

Denk dat ik bij het record hoorde, met een man of 5 samen gaan trainen ;)
 
MonsterStrength zei:
Is al paar keer ter sprake gekomen, maar is eerste maal dat er zo'n massa meeting is (als die er echt komt ;))

Denk dat ik bij het record hoorde, met een man of 5 samen gaan trainen ;)
Interclub, stuk of 8. :P
 
Samu zei:
Interclub, stuk of 8. :P
Mja das niet echt een meeting, meer dan de helft was te druk bezig met de wedstrijd zelf. Met een meeting bedoel ik dus iets wat volledig georganiseerd is, zoals deze BBQ of een groepstraining ed
 
de geboorte van mijne kleine is voor de 4de september uitgerekend dus kan het risico niet nemen

misschien een volgende keer
 
Ruud zei:
de geboorte van mijne kleine is voor de 4de september uitgerekend dus kan het risico niet nemen

misschien een volgende keer

Alvast van harte bro :cool:
 
MonsterStrength zei:
Is al paar keer ter sprake gekomen, maar is eerste maal dat er zo'n massa meeting is (als die er echt komt ;))

Denk dat ik bij het record hoorde, met een man of 5 samen gaan trainen ;)
Ja weet ik, maar als het meevalt zal de kans toch hoger liggen en zullen de leden beseffen dat het 'kan', nuja ik hoop het alvast want deze keer zal ik er niet bij zijn.
 
Santoz zei:
3 september heb ik vakantiewerk :(
Leek me ontzettend leuk eens members te ontmoeten; maar ik gok dat zulke meetings wel méér gehouden zullen worden (als het leuk wordt...)
Ik gok dat dit de eerste en de laatste meeting word, dit gaat zo ontzettend uit de hand lopen :D
Neem je toch een dag vrij? :)
 
Moet je ook zoveel van pissen
 
Een mixie vind ik lekkerder :P

FF kijken of de leden nog een beetje te pruimen zijn in het echt :cool: :D
 
hoe laat is the party eigenlijk afgelopen en hoe laat begint het? Want ik moet, naar het zich laat aanzien, met het OV terug naar Groningen dus enzo...
 
Jij kan beter ergens een slaapplaats regelen denk ik
 
ja ik dacht er eerst aan om in een tentje daar te gaan slapen. Maar niemand kon mij een onaangetaste anus garanderen voor de volgende ochtend, dus ben nog zoekende
 
Krijgen we ruim van tevoren lijsten met namen + fotos om alvast in te studeren ?
Als er daar straks 30.000 man op het veldje staan dan word het ingewikkeld :D
 
Allemaal een shirtje aan met je nick erop :D
 
pat21 zei:
Moet je ook zoveel van pissen

Idd,jij begrijpt em,bro. ;)

Het zou wel leuk zijn om ook nog effe te gaan stappen met een toffe groep gasten....Rotterdam schijnt tegenwoordig een hoop nieuwe clubs te hebben.

Ik heb er zin in iig!
 
Back
Naar boven