MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FrederX zei:
stappen daarna lijkt me leuk.. heb altijd al willen weten hoe Hollywood eruit ziet.. of gaan we daar niet heen :D


Dat is met al die breezahs toch. :D
Yeah buddy! We gaan naar het sletjesparadijs. :cool:
 
marz01 zei:
Ik woon in schiedam en heb nog een extra kamertje met een tweepersoons-slaapbank over.

Er loopt in mijn huis alleen wel een labrador dus als je snachts je bed wordt uitgeduwd kan het zijn dat hij graag wat meer ruimte wil hebben ;) maar mijn 3 persoonsbank slaapt ook lekker hoor :)

Kijk maar uit voor de hondenneukers hiero :D
Als je hond de volgende dag piept dan weet je wat er gebeurt is!
 
Testo zei:
Hehehe,je hebt stiekum wel zin om me te nemen dan,Ries....geef maar toe,ouwe! :D

Niemand zal mij hoeven dragen hoor,Patje....jij zal me nooit zo zien dat ik niet meer kan lopen.

Maak je nou eerder zorgen of je me wel bij kan houden want ik kom pas op gang als de meeste al onder de tafel liggen,bro. ;)

En dan wil ik stappen want dan begint de gein echt pas....

Ehh ja wie weet! Mooie lange slanke benen van jou! Ik weet alleen niet of ik zo'n lange kerel wel kan bewerken!

Als de rest onder de tafel ligt zul jij volgen en ga ik in mijn eentje wel door!
 
hmmm als we daarna nog een stapje gaan wagen, is het misschien toch aangewezen van met de auto te gaan???
 
FrederX zei:
stappen daarna lijkt me leuk.. heb altijd al willen weten hoe Hollywood eruit ziet.. of gaan we daar niet heen :D

Dan kan je beter naar een echte discotheek gaan als je niet vaak in rdam komt. Now & Wow bijvoorbeeld.
 
Mans zei:
Dan kan je beter naar een echte discotheek gaan als je niet vaak in rdam komt. Now & Wow bijvoorbeeld.

hjahahaha de een is nog breezeriger dan de ander
 
Mans zei:
Dan kan je beter naar een echte discotheek gaan als je niet vaak in rdam komt. Now & Wow bijvoorbeeld.

Was Now & Wow niet een girl band wat jaartjes geleden?
 
Testo zei:
Idd,jij begrijpt em,bro. ;)

Het zou wel leuk zijn om ook nog effe te gaan stappen met een toffe groep gasten....Rotterdam schijnt tegenwoordig een hoop nieuwe clubs te hebben.

Ik heb er zin in iig!

Ik ken wel een paar leuke tenten. Indrinken american dream cafe of breakaway (let op; gympies kom je niet binnen, heb dit al 1x meegemaakt) en dan een discotheekie pakken. :cool:

Boogie en de Kale komen :coolnana: :coolnana: :coolnana: :coolnana:
 
JuggerNaut zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tering de vergelijking met Metroflex is enorm ( voor de dumbasses Metroflex is de gym van Ronnie )
 
Tering ik heb er nu al weer zin in, vergeten jullie alleen je tube Sperti (preperation H) :D niet mee te nemen je zal het nodig hebben de volgende dag!!! :p :D :D
 
Stixxx zei:
hmmm als we daarna nog een stapje gaan wagen, is het misschien toch aangewezen van met de auto te gaan???
Mm ja idd? ???
 
DW komt mijn naampje nog op de lijst? :)
 
Mr. B.I.G. zei:
Tering ik heb er nu al weer zin in, vergeten jullie alleen je tube Sperti (preperation H) :D niet mee te nemen je zal het nodig hebben de volgende dag!!! :p :D :D

Ik zal er aan denken bro :cool:

Chewie zei:
DW komt mijn naampje nog op de lijst? :)

Top dat je ook komt bro :cool:
 
Chewie zei:
DW komt mijn naampje nog op de lijst? :)
Zie de mijne er ook nog niet bijstaan :(
Denk dat DW wacht tot het er 200 zijn en ze dan in 1 klap neerzet :eek:
 
Ik denk eerder dat DW een lui varkentje is :D
 
Emile zei:
Ik zal er aan denken bro :cool:



Top dat je ook komt bro :cool:
The biggest meet ooit :P
+ wil jullie zien footballen (ja me bal gaat mee!!! )
 
Back
Naar boven