XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga niet footballen kerel, wil jullie niet belachelijk maken :D
 
Chewie zei:
The biggest meet ooit :P
+ wil jullie zien footballen (ja me bal gaat mee!!! )

:thumbs: gaat leuk worden! een hoop testo-beren die op elkaar beuken :D
Cameratje meenemeuh!!!
 
K*t dan zal ik hard mogen lopen. Als er zo'n 100-plusser tegen me aanloopt zal ik leren vliegen! :D
 
FrederX zei:
stappen daarna lijkt me leuk.. heb altijd al willen weten hoe Hollywood eruit ziet.. of gaan we daar niet heen :D

Yeaaah daar loopt Glisjoesboy ook. Kun je hem fijn een kusje-met-getuite-lipjes geven Fredex :roflol:
 
Chewie zei:
The biggest meet ooit :P
+ wil jullie zien footballen (ja me bal gaat mee!!! )

Weinig kans,bro.

Deze jongen plant zichzelf in de buurt van de drank neer en is niet van plan veel inspanning te verrichten. :D
 
Chewie zei:
The biggest meet ooit :P
+ wil jullie zien footballen (ja me bal gaat mee!!! )
Neem ik mijn skippybal mee. Moet er ook leuk uitzien om ze daarop te zien gaan :D
 
Degene met de grootste bek zegt nu al 2x!!! de mogelijkheid af om te beuken...
DRIES JE BENT EEN VETTE HOMO!! ****er!

Dani doen ja..hebbie er niet 2, want dan kunnen ze racen en word het spannender :D
 
Wat nemen we mee?
en wie neemt wat nou mee?

- Barbeque
- Vlees en drinken?
- Voetbal?
- Muziek??
 
MightyDuck zei:
Yeaaah daar loopt Glisjoesboy ook. Kun je hem fijn een kusje-met-getuite-lipjes geven Fredex :roflol:

ik geef m liever wat anders!
 
ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!! :D
 
FrederX zei:
Wat nemen we mee?
en wie neemt wat nou mee?

- Barbeque
- Vlees en drinken?
Voetball ----> FOOTBALL geen voetbal!!!!!!!
- Voetbal?- Muziek??
:cool:
 
RobertHosper zei:
ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!!ik ga mee!!! :D


je hebt nog geen 1500 post :P
 
Dani zei:
Neem ik mijn skippybal mee. Moet er ook leuk uitzien om ze daarop te zien gaan :D


Hmmm...skippyballen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Rooie Rinus en Pé Daalemmer laat ik wel even invliegen
 
ben er denk ik wel

zodra m'n jaarrooster bekend is weet ik meer maar hij staat er voorlopig in
 
MonsterStrength zei:
Dat stappen lijkt me slecht idee, komen genoeg gasten af die serieus bezig zijn met de sport en het stappen laten voor wat het is. Of ben ik de enigste?
nee, exact mijn gedachte
 
Ow geef ik frederx karma voor zn voetbal idee is het football lol.
Hehe Well spoken ome testo;)
 
Back
Naar boven