AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005

Bezoekers in dit topic

ja nee, daar begin ik niet aan. Ik wil op een wc schijten, niet in het water. Heb ooit wel eens wildgescheten (kon echt niet anders) en toen liep die rotzooi zo op mijn broek..
 
Dan maar in de koelbox van Testo, tussen zn baco's.
 
en dan mijn aarsje cleanen met de ijsblokjes :D
 
maar het is echt een serieuze vraag hoor!
 
boogie zei:
in de kralingse plas KaLe!
Dat men daar echt zo zitten te kwebbelen etc. en dan opeens 'Waar is KaLe?'.

Kloenk!

:roflol: :roflol: :roflol: man man man ik kom niet meer bij!
 
KaLe zei:
maar het is echt een serieuze vraag hoor!
gewoon WC-rol mee, en in de bosjes. Wat boeit het, als er iemand opeens stront onder zn schoenen heeft is jouw naam Haas en doe je alsof je neus bloedt.
 
boogie zei:
in de kralingse plas KaLe!
Dat men daar echt zo zitten te kwebbelen etc. en dan opeens 'Waar is KaLe?'.

Kloenk!

En de Kralingse plas is ook weer een ervaring rijker :D
En dan een tsunami veroorzaken zeker. :roflol:
 
er staat een openbaar toilet door :thumb: moet je geloof ik 50 cent in gooien ofzo dus heb je kleingeld bij je :) t is zon elektrische niet zon dixi :)
 
boogie zei:
gewoon WC-rol mee, en in de bosjes. Wat boeit het, als er iemand opeens stront onder zn schoenen heeft is jouw naam Haas en doe je alsof je neus bloedt.


oke die shizlle is karma waard mijn kleine tepeldraaier :kiss:
 
Jammer dat het geen dixi is, anders hadden we hem met een mannetje of 6 opgetild en in de sloot gemikt!

Zou die reactie van vinnie wel is willen zien :P
 
kurgan zei:
er staat een openbaar toilet door :thumb: moet je geloof ik 50 cent in gooien ofzo dus heb je kleingeld bij je :) t is zon elektrische niet zon dixi :)
hehe, lijkt me lachen om die 50 cent van KaLe af te pakken en die te vervangen door een neppe. Staat KaLe daar flink te zweten met die opkomende makker half uit zn achterste steken. gniffel.
 
Sinds ik af en toe een beetje kuur is alcohol taboe voor me: Ik word er niet blij meer van zoals vroeger. Wie heeft er nog buisjes over? :D:D:D
 
Ook geen probleem hoor,kerel.

Krijg jij een buisje van Testo. :D

Heb er toevallig nog een paar liggen voor speciale gelegenheden. ;)
 
boogie zei:
hehe, lijkt me lachen om die 50 cent van KaLe af te pakken en die te vervangen door een neppe. Staat KaLe daar flink te zweten met die opkomende makker half uit zn achterste steken. gniffel.

Dat is meestal geen opkomende knakker, maar een straal vocht :D Me darmen houden het nooit droog na een bbq :(
 
KaLe zei:
ja nee, daar begin ik niet aan. Ik wil op een wc schijten, niet in het water. Heb ooit wel eens wildgescheten (kon echt niet anders) en toen liep die rotzooi zo op mijn broek..
Ja gek heh. Je moet hem wel eerst uit doen...
 
Dani zei:
Ja gek heh. Je moet hem wel eerst uit doen...

Hij was uit, maar ik zat met mijn zatte kop niet goed, zeg maar...
 
KaLe zei:
Ik denk dat ik wel lol ga beleven met de zuipers (incl. mijzelf) :D whheehehe

Moet alleen wel zeker weten dat ik ergens kan schijten. Want helemaal na een bbq zijn de spreekwoordelijke rapen goed gaar!

:stupid:

I need my :toilet:
 
Chewie zei:
Jammer dat het geen dixi is, anders hadden we hem met een mannetje of 6 opgetild en in de sloot gemikt!

Zou die reactie van vinnie wel is willen zien :P

Dacht dat ji trainde? ;)
 
FrederX zei:
Wat nemen we mee?
en wie neemt wat nou mee?

- Barbeque
- Vlees en drinken?
- Voetbal?
- Muziek??

juist een voetbal, heb altijd al eens tegen Richard willen voetballen ;)
 
Testo zei:
Ook geen probleem hoor,kerel.

Krijg jij een buisje van Testo. :D

Heb er toevallig nog een paar liggen voor speciale gelegenheden. ;)

En als ik 's avonds nog moet werken,is dat leuk lol Hoe haat dat eigenlijk :D
 
Back
Naar boven