MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

worden er wel meer dan 50 denk ik :eek: veeeet :D
 
Ow al 42, dat begint er op te lijken. Maar er ontbreken nog een paar belangrijke namen! :(
 
Ik ben in onderhandeling met DW :D Maar ziet er wel naar uit dat ik kom.
 
Samu zei:
Ow al 42, dat begint er op te lijken. Maar er ontbreken nog een paar belangrijke namen! :(
Big_T! Ze missen je! :D
 
KaLe zei:
worden er wel meer dan 50 denk ik :eek: veeeet :D
Ik wil die mensen straks wel eens zien als we aan komen stormen op dat veldje :D
5000 kilo spier :)
Die homos krijgen de dag van hun leven !!
 
Justifire zei:
Ik wil die mensen straks wel eens zien als we aan komen stormen op dat veldje :D
5000 kilo spier :)
Die homos krijgen de dag van hun leven !!


nee hoor.. monster strenght (wakaera) komt ook :p
 
FrederX zei:
nee hoor.. monster strenght (wakaera) komt ook :p
Maar onder dat laagje heeft meneer zeker wel wat massa zitten ;)
 
Justifire zei:
Ik wil die mensen straks wel eens zien als we aan komen stormen op dat veldje :D
5000 kilo spier :)
Die homos krijgen de dag van hun leven !!


hehehe :D
 
Zoals het er nu uitziet wordt het een bier & hamburgers vreet- en vooral zuipfeest . :( Dan denk ik er nog even over goed :cool:
 
Justifire zei:
Ik wil die mensen straks wel eens zien als we aan komen stormen op dat veldje :D
5000 kilo spier :)
Die homos krijgen de dag van hun leven !!


:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
Dani zei:
Zoals het er nu uitziet wordt het een bier & hamburgers vreet- en vooral zuipfeest . :( Dan denk ik er nog even over goed :cool:


ach lache toch? Of ben je bang voor dronken aanhankelijke gespierde mannen :p
 
Dani zei:
Zoals het er nu uitziet wordt het een bier & hamburgers vreet- en vooral zuipfeest . :( Dan denk ik er nog even over goed :cool:


nee joh..

tenminste daar heb ik geen behoefte aan.. dan kom je maar bij mij zitten / chillen :eyes:
 
Who ****ing cares, junk is alleen maar goed voor je physiek. niet zo mierennken.
 
Dani zei:
Zoals het er nu uitziet wordt het een bier & hamburgers vreet- en vooral zuipfeest . :( Dan denk ik er nog even over goed :cool:

Ah , loop toch niet zo te cutten :cool:
 
Il wilde het eigenlijk alleen bij kippetjes en spa blauw laten maar als dat niet echt hardcore is zuip ik m'n eigen wel gewoon klem, no problem..
 
Wel grappig om te zien dat mensen zelfs op een uitje niks drinken of eten wat niet op het te eten lijstje van een BB staat.
Af en toe los mag best!!
 
Back
Naar boven