Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Idd, als je altijd schoon eet dan fool je jezelf tenzij je voor een wedstrijd traint dan kan ik het begrijpen.
 
RichardV zei:
Wel grappig om te zien dat mensen zelfs op een uitje niks drinken of eten wat niet op het te eten lijstje van een BB staat.
Af en toe los mag best!!


Ja idd zeg!!

Wat een slap geouwehoer zeg,hebben we eindelijk eens een knap feessie gaan ze mekkeren dat er gedronken word en teveel vet gegeten... :rolleyes:

Met die mensen heb ik al geeneens zin om te ouwehoeren want die nemen hunzelf veel te serieus.....get a life!! ;)

Party wil zeggen gezelligheid mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op****en met dieetpraat en gewoon zuipen tot je er neer bij valt. :D
 
Dani zei:
Zoals het er nu uitziet wordt het een bier & hamburgers vreet- en vooral zuipfeest . :( Dan denk ik er nog even over goed :cool:

Same here
 
:rolleyes: Organiseren jullie toch een gezellig whey-feestje? :rolleyes:



:D :D
 
Gewoon gek doen. Misschien niet als je in een kuur zit of professioneel bezig bent dan kan ik het me voorstellen maar anders stel je je een beetje aan hoor.
 
pat21 zei:
Gewoon gek doen. Misschien niet als je in een kuur zit of professioneel bezig bent dan kan ik het me voorstellen maar anders stel je je een beetje aan hoor.

3 september BBQ, 17 oktober Wereld Kampioenschappen... dan zit ik behoorlijk on season ja :)
 
Pintjen drinken: ok. Zat zuipen: nee. Voor mij toch. Jullie doen maar, zolang je mij maar met rust laat of er vallen klappen. :cool:
 
okeej jullie je zin.. maar die kipfilet komt er wel toch? (A):D

*vraagt zich af hoeveel kipfilet er wordt gehaad met ongeveer 50 man*
 
pat21 zei:
Gewoon gek doen. Misschien niet als je in een kuur zit of professioneel bezig bent dan kan ik het me voorstellen maar anders stel je je een beetje aan hoor.

Nou idd, uiteindelijk zijn de huge mofos degenen die af en toe goed junken en los gaan.
 
Samu zei:
Pintjen drinken: ok. Zat zuipen: nee. Voor mij toch. Jullie doen maar, zolang je mij maar met rust laat of er vallen klappen. :cool:


juist.. of ik zoek je achteruitgang op :D (we zitten tenslotte bij t bos)
 
Ik moet niet vergeten m'n weegschaaltje mee te nemen anders gaat het helemaal mis..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
MonsterStrength zei:
3 september BBQ, 17 oktober Wereld Kampioenschappen... dan zit ik behoorlijk on season ja :)

Okay,in dat geval snap ik het wel,kerel.

Wat doe je pcies,PL toch?

Dan lijkt het me dat je wel lekker kan eten maar als je bijv in kuur zit moet je niet drinken nee.

Anyway,alvast succes met je wedstrijd.

Ik drink jouw deel van de bacardi wel op dan. :D
 
Brutez zei:
Ik moet niet vergeten m'n weegschaaltje mee te nemen anders gaat het helemaal mis..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
MonsterStrength zei:
3 september BBQ, 17 oktober Wereld Kampioenschappen... dan zit ik behoorlijk on season ja :)

Dan moet je wel ff uitkijken idd :) Veel succes gewenst :thumbs:
 
Iedereen mag toch zelf uitmaken hoe hij/zij leeft?
Nu krijg je opeens dat er iemand voor gek word verklaard als je niet zuipt/vreet terwijl diegene bloedserieus met de sport bezig is.
Je zou haast denken dat de meesten hier breezerboys zijn die een afschuw hebben van de lifestyle van een BB-er ???
Weken, maanden achtereen hou je je strikt aan je dieet en dan zou je op zo'n BBQ opeens als saai en stom worden afgestempeld door een stelletje lallende vreetzakken?
Met alle respect hoor, wil je drinken, drink dan gerust, wil je vreten, vreet dan gerust, maar laat degenen die hier geen behoefte aan hebben ook in hun waarde.
Ieder zijn eigen manier van genieten toch?
En om het nou alleen goed te keuren als diegene juiced/wedstrijden draait, ook beetje kort door de bocht.
 
Nee het is gewoon bullshit als je 1 dagje niet gewoon ff van de dagelijkse sleur af wilt stappen en een keer lekker geniet.
Mensen nemen de eet theorieen soms veel te serieus.

Vergeet vooral niet dat theelepeltje kaneel poeder door je kwark te gooien want anders worden de eiwitten minder snel opgenomen.. jeahh :rolleyes:
 
Justifire zei:
Iedereen mag toch zelf uitmaken hoe hij/zij leeft?
Nu krijg je opeens dat er iemand voor gek word verklaard als je niet zuipt/vreet terwijl diegene bloedserieus met de sport bezig is.
Je zou haast denken dat de meesten hier breezerboys zijn die een afschuw hebben van de lifestyle van een BB-er ???
Weken, maanden achtereen hou je je strikt aan je dieet en dan zou je op zo'n BBQ opeens als saai en stom worden afgestempeld door een stelletje lallende vreetzakken?
Met alle respect hoor, wil je drinken, drink dan gerust, wil je vreten, vreet dan gerust, maar laat degenen die hier geen behoefte aan hebben ook in hun waarde.
Ieder zijn eigen manier van genieten toch?
En om het nou alleen goed te keuren als diegene juiced/wedstrijden draait, ook beetje kort door de bocht.
:bow:
Zal leuke bbq worden als we elkaars mening al niet meer kunnen respecteren. :rolleyes:
 
nog 7 te gaan!


die 50 halen we zeker wel:D


zijn er nog andere suggesties NAAST die BBQ?
 
Mars zei:
Nee het is gewoon bullshit als je 1 dagje niet gewoon ff van de dagelijkse sleur af wilt stappen en een keer lekker geniet.
Mensen nemen de eet theorieen soms veel te serieus.

Vergeet vooral niet dat theelepeltje kaneel poeder door je kwark te gooien want anders worden de eiwitten minder snel opgenomen.. jeahh :rolleyes:
niet zeuren mars. laat iedereen doen wat ie wil.
er zijn trouwens ook nog mensen die hamburgers niet lekker vinden, en kipfilet bijv. wel. Kan allemaal!

Laten we in ieder geval liederen zingen rondom het kampvuur
 
Laat iedereen doen waar hij/zij zin in heeft zeg. :)

Ik drink zelf niet (alcohol althans) maar eet wel gewoon gezellig mee. Alleen neem ik niet liters saus erbij ofzo. Ieder z'n ding.

Als mensen zich klem willen zuipen of zichzelf te barsten willen vreten aan weet ik veel wat onder het motto van 'je moet toch wel eens los kunnen gaan?!' is dat ook hun goed recht. Ieder z'n eigen manier van los gaan kennelijk.
 
Back
Naar boven