AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Justifire zei:
Iedereen mag toch zelf uitmaken hoe hij/zij leeft?
Nu krijg je opeens dat er iemand voor gek word verklaard als je niet zuipt/vreet terwijl diegene bloedserieus met de sport bezig is.
Je zou haast denken dat de meesten hier breezerboys zijn die een afschuw hebben van de lifestyle van een BB-er ???
Weken, maanden achtereen hou je je strikt aan je dieet en dan zou je op zo'n BBQ opeens als saai en stom worden afgestempeld door een stelletje lallende vreetzakken?
Met alle respect hoor, wil je drinken, drink dan gerust, wil je vreten, vreet dan gerust, maar laat degenen die hier geen behoefte aan hebben ook in hun waarde.
Ieder zijn eigen manier van genieten toch?
En om het nou alleen goed te keuren als diegene juiced/wedstrijden draait, ook beetje kort door de bocht.


Het is gewoon mijn mening en wat jij daarvan vindt zal me een bbq-worst zijn. :D

Dat je niet wil drinken is tot daar aan toe maar Dani begon te mekkeren dat het een zuipfestijn en vreetfestijn zou worden en dat ze dan nog niet wist of ze zou komen ???

Dan staat het mij vrij om te zeggen dat je jezelf niet zo serieus moet nemen en dat er méér dingen in het leven zijn dan alleen BB.
 
Testo zei:
Het is gewoon mijn mening en wat jij daarvan vindt zal me een bbq-worst zijn. :D

Dat je niet wil drinken is tot daar aan toe maar Dani begon te mekkeren dat het een zuipfestijn en vreetfestijn zou worden en dat ze dan nog niet wist of ze zou komen ???

Dan staat het mij vrij om te zeggen dat je jezelf niet zo serieus moet nemen en dat er méér dingen in het leven zijn dan alleen BB.
:eek: Wat dan ???
 
Testo zei:
Ja idd zeg!!

Wat een slap geouwehoer zeg,hebben we eindelijk eens een knap feessie gaan ze mekkeren dat er gedronken word en teveel vet gegeten... :rolleyes:

Met die mensen heb ik al geeneens zin om te ouwehoeren want die nemen hunzelf veel te serieus.....get a life!! ;)

Party wil zeggen gezelligheid mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op****en met dieetpraat en gewoon zuipen tot je er neer bij valt. :D

haha. Ik zuip mezelf ook wel eens helemaal klem. Maar er is bijna niemand in mijn gym die zo hard en intensief traint als ik! Das pas hardcore! :D
 
RichardV zei:
Wel grappig om te zien dat mensen zelfs op een uitje niks drinken of eten wat niet op het te eten lijstje van een BB staat.
Af en toe los mag best!!

hey pussy de laatste keer dat ik je zag drinken wist je na 2 biertjes al niet meer wat onder en boven was en moest om de 5 minuten pissen... en niet in paniek raken he ...er zijn vast ook van die dikke Duitse bokworsten
 
4CC zei:
hey pussy de laatste keer dat ik je zag drinken wist je na 2 biertjes al niet meer wat onder en boven was en moest om de 5 minuten pissen... en niet in paniek raken he ...er zijn vast ook van die dikke Duitse bokworsten
Ow my, verhaaltjes... Maak er mss even een thread over: Kale als ie zat is. :roflol:
 
t ging over richard vet, gekke belg!
 
als gezelligheid afhankelijk is van iets als bier of hamburgers of frikandellen, dan noem ik dat zelf (persoonlijk) een nogal beperkt begrip van gezelligheid
 
Ook al vind ik het idioot dat mensen die niet aan wedstrijden doen zo streng zijn voor zichzelf moet iedereen inderdaad gewoon lekker doen waar die zin in heeft.
 
Var zei:
Ook al vind ik het idioot dat mensen die niet aan wedstrijden doen zo streng zijn voor zichzelf moet iedereen inderdaad gewoon lekker doen waar die zin in heeft.

Dus je moet wedstrijden doen om serieus te kunnen genomen te worden ... je hebt de mentaliteit van het forum volledig door :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Dus je moet wedstrijden doen om serieus te kunnen genomen te worden ... je hebt de mentaliteit van het forum volledig door :rolleyes:

Nee, wat hij zegt is wat ik ook al een flink aantal keren opmerkte:

Veel jongens denken onterecht dat als ze maar leven zo dicht mogelijk bij de manier zoals een Coleman of Cutler dat doet, ze zelf ook zo worden.
Je ontzegd jezelf in het begin veel, dan een hoop en voor je het weet doe je he-le-maal niks meer, ga je de deur niet uit zonder je bakje rijst en ben je eigenlijk sociaal en maatschappelijk verwaarloosd.
 
MonsterStrength zei:
Dus je moet wedstrijden doen om serieus te kunnen genomen te worden ... je hebt de mentaliteit van het forum volledig door :rolleyes:


Om serieus te worden genomen door wie en ik welk opzicht?

Je hoeft gewoon niet zo te mierennken als je niet aan wedstrijden doet, doe je wel aan wedstrijden kun je juist net dat beetje meer nodig hebben.
Veel mensen hier ontzeggen zich imo teveel en moeten weer leren een beetje te gaan genieten van het leven.
 
DBC01 zei:
Nee, wat hij zegt is wat ik ook al een flink aantal keren opmerkte:

Veel jongens denken onterecht dat als ze maar leven zo dicht mogelijk bij de manier zoals een Coleman of Cutler dat doet, ze zelf ook zo worden.
Je ontzegd jezelf in het begin veel, dan een hoop en voor je het weet doe je he-le-maal niks meer, ga je de deur niet uit zonder je bakje rijst en ben je eigenlijk sociaal en maatschappelijk verwaarloosd.
ik weet wat je bedoeld, maar mss moet iedereen dat voor zichzelf uitzoeken.
 
DBC01 zei:
Nee, wat hij zegt is wat ik ook al een flink aantal keren opmerkte:

Veel jongens denken onterecht dat als ze maar leven zo dicht mogelijk bij de manier zoals een Coleman of Cutler dat doet, ze zelf ook zo worden.
Je ontzegd jezelf in het begin veel, dan een hoop en voor je het weet doe je he-le-maal niks meer, ga je de deur niet uit zonder je bakje rijst en ben je eigenlijk sociaal en maatschappelijk verwaarloosd.


Heel goed gesproken,DBC.

Maar dat hebben ze zelf al niet eens meer door dus wat kan ons het eigenlijk schelen? ;)
 
Geen zak en laat ze lekker :)
 
Zie dat ik eea heb gemist. Even om eea recht te zetten, ik heb geen hekel aan bier ook niet aan hamburgers (Al heb ik liever B&J :D) Mijn opmerking had dan ook he-le-maal nix met eetgewoonten, dieten of obsessief gedrag te maken.

Heeft te maken met een horrific idee van een krioelende berg stomdronken mannen die een wedstrijd verpissen-op-loslopende-honden gaan houden :D
 
Dani zei:
Zie dat ik eea heb gemist. Even om eea recht te zetten, ik heb geen hekel aan bier ook niet aan hamburgers (Al heb ik liever B&J :D) Mijn opmerking had dan ook he-le-maal nix met eetgewoonten, dieten of obsessief gedrag te maken.

Heeft te maken met een horrific idee van een krioelende berg stomdronken mannen die een wedstrijd verpissen-op-loslopende-honden gaan houden :D

Ik weet niet in welk boerendorp jij dat soort feestjes meegemaakt heb maar dat is dus NIET mijn idee van gezellig wat drinken hoor. ???

En tegen de tijd dat ík aangeschoten zou kunnen raken zit iedereen al lang en breed thuis. :D
 
Testo zei:
Ik weet niet in welk boerendorp jij dat soort feestjes meegemaakt heb maar dat is dus NIET mijn idee van gezellig wat drinken hoor. ???
1x naar de kermis in het Zand geweest...
 
4CC zei:
hey pussy de laatste keer dat ik je zag drinken wist je na 2 biertjes al niet meer wat onder en boven was en moest om de 5 minuten pissen... en niet in paniek raken he ...er zijn vast ook van die dikke Duitse bokworsten

Hum, volgens mij stond ik nog rechtop! ;)
Idd, ik moest erg veel zeiken, dat snapte ik ook ff niet, maar het waren er wel meer als 2 hoor. Aangezien ik zonder geld weer naar huis ging :D

En er is niks mis met duitse bokworst :mad:
 
Back
Naar boven