MuscleMeat

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Nee, wat hij zegt is wat ik ook al een flink aantal keren opmerkte:

Veel jongens denken onterecht dat als ze maar leven zo dicht mogelijk bij de manier zoals een Coleman of Cutler dat doet, ze zelf ook zo worden.
Je ontzegd jezelf in het begin veel, dan een hoop en voor je het weet doe je he-le-maal niks meer, ga je de deur niet uit zonder je bakje rijst en ben je eigenlijk sociaal en maatschappelijk verwaarloosd.

Ja idd en dan er na 25 jaar nog uitzien als Hans Kroon loll.
Junk voedsel wordt teveel ondergewaardeerd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dani zei:
Zie dat ik eea heb gemist. Even om eea recht te zetten, ik heb geen hekel aan bier ook niet aan hamburgers (Al heb ik liever B&J :D) Mijn opmerking had dan ook he-le-maal nix met eetgewoonten, dieten of obsessief gedrag te maken.

Heeft te maken met een horrific idee van een krioelende berg stomdronken mannen die een wedstrijd verpissen-op-loslopende-honden gaan houden :D
Lang leve de B&J-koningin! :p
 
Dani zei:
Zie dat ik eea heb gemist. Even om eea recht te zetten, ik heb geen hekel aan bier ook niet aan hamburgers (Al heb ik liever B&J :D) Mijn opmerking had dan ook he-le-maal nix met eetgewoonten, dieten of obsessief gedrag te maken.

Heeft te maken met een horrific idee van een krioelende berg stomdronken mannen die een wedstrijd verpissen-op-loslopende-honden gaan houden :D

Denk dat jij naar teveel feesten in de achterhoek geweest bent ;)
 
DBC01 zei:
Nee, wat hij zegt is wat ik ook al een flink aantal keren opmerkte:

Veel jongens denken onterecht dat als ze maar leven zo dicht mogelijk bij de manier zoals een Coleman of Cutler dat doet, ze zelf ook zo worden.
Je ontzegd jezelf in het begin veel, dan een hoop en voor je het weet doe je he-le-maal niks meer, ga je de deur niet uit zonder je bakje rijst en ben je eigenlijk sociaal en maatschappelijk verwaarloosd.

Gut o gut zeg. Al eens in je opgekomen dat mensen dit soms zelf willen, die levensstijl met een redelijk strak regime zonder uberhaupt wedstrijdaspiraties te hebben?
 
Dani zei:
Zie dat ik eea heb gemist. Even om eea recht te zetten, ik heb geen hekel aan bier ook niet aan hamburgers (Al heb ik liever B&J :D) Mijn opmerking had dan ook he-le-maal nix met eetgewoonten, dieten of obsessief gedrag te maken.

Heeft te maken met een horrific idee van een krioelende berg stomdronken mannen die een wedstrijd verpissen-op-loslopende-honden gaan houden :D


Ben & Jerry's ?
 
Iemand een draagbare vriezer mee 3 september? :P
 
MrJ zei:
Gut o gut zeg. Al eens in je opgekomen dat mensen dit soms zelf willen, die levensstijl met een redelijk strak regime zonder uberhaupt wedstrijdaspiraties te hebben?

Jawel hoor. Maar soms begint het linke vormen aan te nemen. Dat weet jij ook wel maar je beschermt ze graag tegen de vlammen van het vurige stinkmonster hè lieverd? :D Nobel maar je weet wel wat ik bedoel. Mensen die hun bezoekjes afzeggen omdat ze niet genoeg kwark hebben om 4 uurtjes weg te zijn van huis, mensen die zich de hele dag k*t voelen omdat ze 10gr teveel van iets hebben opgeschept...da's gewoon ziek. Zelfs pro's zijn niet zo bang en hysterisch hoor.
 
Dani zei:
Iemand een draagbare vriezer mee 3 september? :P

Goeie, hoe wil je ooit bier koud houden in een park ???
 
Wordt zeker gezellig gezien de lijst :)
 
Daar zal DW wel aan gedacht hebben neem ik aan. Zal niet de eerste zijn die een BBQ organiseert van deze schaal.
 
DBC01 zei:
Wordt het toch nog wokken bij de Chinees met koud bier! :D
En nou opbokken met je wokken! :mad:


;)
 
Zie ons al aankomen bij zo'n restaurant, tent gelijk failliet omdat je kan wokken tot je er bij neervalt.
 
Niet wokkuh lekker wokkuh.
 
DBC01 zei:
Jawel hoor. Maar soms begint het linke vormen aan te nemen. Dat weet jij ook wel maar je beschermt ze graag tegen de vlammen van het vurige stinkmonster hè lieverd? :D Nobel maar je weet wel wat ik bedoel. Mensen die hun bezoekjes afzeggen omdat ze niet genoeg kwark hebben om 4 uurtjes weg te zijn van huis, mensen die zich de hele dag k*t voelen omdat ze 10gr teveel van iets hebben opgeschept...da's gewoon ziek. Zelfs pro's zijn niet zo bang en hysterisch hoor.

Denk dat er echt niet zoveel mensen zijn zoals jij beschrijft hoor. Maar goed, ik zal er naw wel naastzitten dan...
 
EricR zei:
Zie ons al aankomen bij zo'n restaurant, tent gelijk failliet omdat je kan wokken tot je er bij neervalt.

Dáárom juist. Het leek me schitterend om te zien hoe die bar telkens wordt aangevuld :roflol:

Denk je eens in Dani: Geen mieren in je broek, schone toiletten, clean foet meed bai Mr Yung....:D
 
en dan nog? is toch onderdeel van een zelfverwerkelijkingsproces; laat iedereen er zelf achterkomen op welke wijze zij hun levensvreugde maximaliseert.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven