Fitness Seller

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hardgainers zei:
heeeee ik wil oook :D

kan alleen niet pm'en vraag wel ff iemand anders om me aan te melden...

en ehhhh kan ik ook chicks meenemen??

Whahahaha jij moet ook mee ja.. :D

Die chicks kan je gewoon meenemen, ik hou wel een oogje in het zeil..
 
ZoutZak zei:
ff een kaartje voor provinciaaltjes :D

rdam.gif


of ff hier checken voor OV binnen Rdam

ik weet niet precies welke locatie DW in gedachten had, maar als ik het goed begreep aan de noordkant van de kralingse plas? dan lijkt de metro geen goede optie...

tram zal waarschijnlijk betere optie zijn.
 
EricR zei:
Rijd geloof ik een metro die er redelijk dicht in de buurt komt, anders een bus.

Samenreizen is prima, scheelt jou weer 40%. Er kunnen nog 2 anderen mee uit Den Haag die ook 40% korting krijgen.

Kijk dat is mooi meegenomen :D, volgende DW is het 10min lopen trouwens vanaf NS Rotterdam Noord, dat is ook wel te doen :D

We spreken nog wel af tegen die tijd, PM je dan wel ff.
 
zozo..al bijna 50...ik zoek nog vrijwilligers voor het marineren van de kipfilet etc!

grt. Rico
 
Ik ben vrijwilliger voor de groenten BBQ :D Wie daar een stuk vlees opgooit die rijg ik aan een BBQ spies :cool:
 
dutch windmill zei:
zozo..al bijna 50...ik zoek nog vrijwilligers voor het marineren van de kipfilet etc!

grt. Rico

Meld.

Ik wil wel helpen met de voorbereidingen kerel. :)
 
EricR zei:
Ik ben vrijwilliger voor de groenten BBQ :D Wie daar een stuk vlees opgooit die rijg ik aan een BBQ spies :cool:
Prima, dan zetten we je ook aan een apart tafeltje! :cool:
Ow en euh, Chewie vertrekt denk ik ook in Den Haag.
 
EricR zei:
Ik ben vrijwilliger voor de groenten BBQ :D Wie daar een stuk vlees opgooit die rijg ik aan een BBQ spies :cool:

Ga bomen knuffelen joh hippie. :mad:

Gewoon kip en steak op de BBQ. :p
 
Okay dan perfect..

als het bij 50 blijft denk ik dat we toch wel 25 kilo kip moeten marineren..20 kilo biefstuk snijden en dan nog 10 kilo gehakt moeten kneden voor de hamburgers...
pff..wat een werk!..en dan nog 15 krattten bier etc etc..wat heb ik me nu weer op mijn dak gehaald? :toilet:

Rico
 
Ik neem alleszins mijn cameraatje mee. ik heb een stuk of 3 geheugen kaarten, goed voor een kleine 350 foto's. Dan kan je je uitspattingen later nog eens terugbekijken :D

PS: Kan ook dienen als bewijsmateriaal ;)
 
dutch windmill zei:
Okay dan perfect..

als het bij 50 blijft denk ik dat we toch wel 25 kilo kip moeten marineren..20 kilo biefstuk snijden en dan nog 10 kilo gehakt moeten kneden voor de hamburgers...
pff..wat een werk!..en dan nog 15 krattten bier etc etc..wat heb ik me nu weer op mijn dak gehaald? :toilet:

Rico

We zijn dus 8.30 bij je. :o
 
MrJ zei:
We zijn dus 8.30 bij je. :o

hahah vrijdag ochtend?...een lekker kipfiletje moet toch wel minimaal 24-36 uur in de lekkere soja-mosterd marinade drijven?..
maar je mag blijven slapen hoor ;)
 
Stixxx zei:
Ik neem alleszins mijn cameraatje mee. ik heb een stuk of 3 geheugen kaarten, goed voor een kleine 350 foto's. Dan kan je je uitspattingen later nog eens terugbekijken :D

PS: Kan ook dienen als bewijsmateriaal ;)

Ja mijn camera gaat ook mee :D, ook zo`n 350 foto`s
 
dutch windmill zei:
hahah vrijdag ochtend?...een lekker kipfiletje moet toch wel minimaal 24-36 uur in de lekkere soja-mosterd marinade drijven?..
maar je mag blijven slapen hoor ;)

36 uur?!?!!?!? :D

Mag hopen dat het echt veel beter smaakt dan 1 uurtje laten intrekken! :p
 
Fileer de kipfilet enigszins ( je maakt hem dan platter en groter door de 2 flappen die er aan de onderzijde aan zitten in te snijden en uit te vouwen! )
Maak als marinade de volgende:
Voor 1 kg 1 zakje Silvo Kip Tikka kruiden
2 eetlepels sambal oelek
en roer dit doorelkaar en voeg water toe tot het een soort papje word niet te dik en niet te dun, maar wel vloeibaar!
Haal de kipfilet erdoorheen ( doe een handschoentje aan of een plastic zakje om je aftrekhand :D ) en trek de filet er doorheen totdat deze goed bedekt is!
Lekker pittige kip die niet überscherp is, maar wel een lekker smaakje heeft!
Het is maar een tip hoor ;)
 
ReyMysterio zei:
Fileer de kipfilet enigszins ( je maakt hem dan platter en groter door de 2 flappen die er aan de onderzijde aan zitten in te snijden en uit te vouwen! )
Maak als marinade de volgende:
Voor 1 kg 1 zakje Silvo Kip Tikka kruiden
2 eetlepels sambal oelek
en roer dit doorelkaar en voeg water toe tot het een soort papje word niet te dik en niet te dun, maar wel vloeibaar!
Haal de kipfilet erdoorheen ( doe een handschoentje aan of een plastic zakje om je aftrekhand :D ) en trek de filet er doorheen totdat deze goed bedekt is!
Lekker pittige kip die niet überscherp is, maar wel een lekker smaakje heeft!
Het is maar een tip hoor ;)
Snap er geen jota van. Ik denk dat je het beter 3 september even voor kunt komen doen :D
 
50 man al, phoe. Goed bezig DW :cool:

ReyMysterio zei:
Fileer de kipfilet enigszins ( je maakt hem dan platter en groter door de 2 flappen die er aan de onderzijde aan zitten in te snijden en uit te vouwen! )
Maak als marinade de volgende:
Voor 1 kg 1 zakje Silvo Kip Tikka kruiden
2 eetlepels sambal oelek
en roer dit doorelkaar en voeg water toe tot het een soort papje word niet te dik en niet te dun, maar wel vloeibaar!
Haal de kipfilet erdoorheen ( doe een handschoentje aan of een plastic zakje om je aftrekhand :D ) en trek de filet er doorheen totdat deze goed bedekt is!
Lekker pittige kip die niet überscherp is, maar wel een lekker smaakje heeft!
Het is maar een tip hoor ;)

Ga ik zeker een keer proberen bro. Klinkt lekker :cool:
 
Dani zei:
Snap er geen jota van. Ik denk dat je het beter 3 september even voor kunt komen doen :D
:roflol:
 
Uhmm...50 man, ik neem aan dat er minimaal 10 BBQ's staan? Anders wordt het wel een slachtpartij om het eerste stukkie kip.
 
Back
Naar boven