XXL Nutrition

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Uhmm...50 man, ik neem aan dat er minimaal 10 BBQ's staan? Anders wordt het wel een slachtpartij om het eerste stukkie kip.
Rellen! Cool! :D
En zeg Centaur, jij komt toch ook hé? ???
 
Centaur zei:
Uhmm...50 man, ik neem aan dat er minimaal 10 BBQ's staan? Anders wordt het wel een slachtpartij om het eerste stukkie kip.

we trekken gewoon een boom uit het bos... en laten die branden.. en dan staan we daar met zn allen met een spies in de hand.. stukje kipfilet erop, marchmallow erop.. met een biertje in de hand.. lachend om Mighty Duck die zn eten rauw eet + een glas met limonade.. en DBC op Hertje rijd :D
 
ReyMysterio zei:
Voor 1 kg 1 zakje Silvo Kip Tikka kruiden

doe maar duur. echte goedkope kruiden voeg je zelf toe. kruidenmengsels zijn meestal gebaseerd op zout met extra's.
 
Dani zei:
Snap er geen jota van. Ik denk dat je het beter 3 september even voor kunt komen doen :D

Ach ja je was blond toch?
Verklaart iig een hoop :roflol:
 
DBC en hertje (afgelopen zaterdag op survival dag)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




vorig jaar met de DBB BBQ:

van links naar rechts: Jopie, Man mountain, en Frenkpie.. na een lange dag BBQ zoeken ze verkoeling in het water van het kralingseplas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HE mijn rug is veel groter dan dat :mad:

wel een lekkere kont trouwens m&m's :D
 
he fredski ik had geen toestemming gegeven voor t posten van die foto he!
 
Wat een heerlijke billetjes!
 
mooie kadetertettertetjes idd....
dan wordt smullen geblazen met een knakworst ertussen!
 
pas jij maar op met je kampeerstekkie/tentje aan de kralingse plas
 
ja ik heb besloten om te komen, als het mag van de Windmolen tenminste.
 
Top,Boog............was al bang dat mn bitch niet zou komen namelijk. :D
 
mijn bitch gaat ook mee is dat goed?
 
ik kom ook wel ff buurten is voor mij slechts 10 minuten rijden.
Komen er ook sponsers met leuke aanbiedingen langs? (ik heb geen zin om de 50 pagina's terug te lezen:) )
 
FrederX zei:
we trekken gewoon een boom uit het bos... en laten die branden.. en dan staan we daar met zn allen met een spies in de hand.. stukje kipfilet erop, marchmallow erop.. met een biertje in de hand.. lachend om Mighty Duck die zn eten rauw eet + een glas met limonade.. en DBC op Hertje rijd :D

Heb je iets tegen ons :mad: Blijf toch thuis man k*tfries, is toch veel te ver voor jou. :roflol:

Je kunt trouwens wel zien dat jij verstand hebt van BBQen fredex, boven een brandende boom word het namelijk gerookt, en das meer bah dan gebraden :rolleyes:

Ik néém trouwens aan dat er ter plekke nog wel een aantal vrijwilligers in ploegen het braden willen verzorgen.
 
MightyDuck zei:
Heb je iets tegen ons :mad: Blijf toch thuis man k*tfries, is toch veel te ver voor jou. :roflol:

Je kunt trouwens wel zien dat jij verstand hebt van BBQen fredex, boven een brandende boom word het namelijk gerookt, en das meer bah dan gebraden :rolleyes:

Ik néém trouwens aan dat er ter plekke nog wel een aantal vrijwilligers in ploegen het braden willen verzorgen.


Een echte fries geeft nergens om! ook niet die paar kilometer :D

maar schatje, gerookte paling is ook lekker :D
 
FrederX zei:
Een echte fries geeft nergens om! ook niet die paar kilometer :D

maar schatje, gerookte paling is ook lekker :D

Hang die paling van jou er dan maar boven terwijl je "no pain no gain!" roept. Krijg je vast karma voor. :cool:
 
Back
Naar boven