AndroidHealthClinic

DBB Barbeque Rdam 3 september 2005 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Ik zit hardcore in de cut ;) ( een k*t, de put, de vut, de prut, zoek er maar 1 uit :D )

Jij komt gewoon, we hebben elkaar zoveel te vertellen.. :D
 
dutch windmill zei:
Wie mee wil helpen met de voorbereiding mag mij een PM sturen
Ik ben het weekend vrij dus kan best helpen die dag met materiaal verplaatsen of waar denk je zelf aan qua hulp?
 
marz01 zei:
Ik ben het weekend vrij dus kan best helpen die dag met materiaal verplaatsen of waar denk je zelf aan qua hulp?

bedankt bro,

oa inderdaad spullen klaarzetten etyc..maar ook bvb koelboxen, vlees klaarmaken etc etc

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
bedankt bro,

oa inderdaad spullen klaarzetten etyc..maar ook bvb koelboxen, vlees klaarmaken etc etc

grt. Rico
ok is goed, ik heb een ford focus dus daar kan achterin ook wel wat troep eventueel, geef maar een gil
 
Centaur zei:
Big_T, Frenkpie, Rob G, benchMarc, Mugje, bestoldskool... Zijn er nog wel paar die ik zal vergeten zijn. Of durven die brabo's niet omdat anders iedereen met ze gaat lachen? :o
 
weer! ik wil hier helemaal niet posten!
 
Bench Marc neemt natuurlijk als klap op de vuurpijl Alizée mee voor een spetterend optreden:D:D:D::bow:..waarom krijg ik nou het gevoel dat het hooguit in een groepsverkrachting gaat uitmonden?:(
 
RobertHosper zei:
Bench Marc neemt natuurlijk als klap op de vuurpijl Alizée mee voor een spetterend optreden:D:D:D::bow:..waarom krijg ik nou het gevoel dat het hooguit in een groepsverkrachting gaat uitmonden?:(

Denk dat we dat beest liever op de BBQ gooien dan "het" te verkrachten. Voor de groepsverkrachting gebruiken we BenchMarc zelf wel!
 
nou ik zou alizee dr vliegdekschipvoorhoofd wel eens lekker onder willen spuiten
 
Hey vieze homos!

ipv die vieze praatjes zoek ik nog steeds vrijwilligers!

Rico
 
stuur anders ook wat pm's rond.. :D of vraag admin dat iedereen zo'n PM krijgt, met de mededeling van 3 september ofzo :P

vraag Big_T zelf ook om te komen :D
 
Samu zei:
Big_T, Frenkpie, Rob G, benchMarc, Mugje, bestoldskool... Zijn er nog wel paar die ik zal vergeten zijn. Of durven die brabo's niet omdat anders iedereen met ze gaat lachen? :o
Als je een ticket voor me betaald kom ik wel ;)
 
Man-Mountain zei:
in de caribian, dat weet je toch
Nope... :toilet:
Dan hou jij maar een 1-persoons bbq BOS. We zullen het vlees opsturen. :p
 
Man-Mountain zei:
hoe gaan we t trouwens doen met de muziek

Omdat je WE zegt ben jij daar dus vanaf nu verantwoordelijk voor :laugh: :laugh: :laugh:
 
neem mn corry konings platenverzameling mee, komt helemaal goed bro
 
Back
Naar boven